Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Wat een takkeweer is het vandaag.
Moet zo naar Schiphol om familie weg te brengen, die gaan lekker naar Bali.
Daarna ga ik m'n trouwjurk ophalen. Die hangt in Amsterdam.
Tytje schreef:Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Drenthe, helaas ik dus zonder....... Valentino. Hij ging absoluut de trailer niet in. We zijn 3 uur bezig geweest en uiteindelijk verwondde hij zichzelf en moest de dierenarts nog komen, viel gelukkig mee. Val moest 3 dagen aan de antibiotica. Ik was behoorlijk geschrokken en vond het ook zielig voor Val. Hij had allemaal wondjes door dat stomme laden en hij was hartstikke bang. Ik heb in Drenthe ook op leuke paarden gereden en iemand van stal hield Val in de gaten. Hij heeft geen dag kreupel gelopen. Toen wij terug kwamen uit Drenthe, hebben we gelijk weer geoefend met laden, in een andere grotere trailer en toen ging hij er wel in. Dus.... mijn trailer gaat weg en we gaan een nieuwe trailer kopen, een hotra elegance. Hele goede wegligging en hij is een stuk hoger en ruimer.
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:ben erg blij met mijn kado van jullie liquita!!! heb ik toch al stukje van mijn trailer in huis! hahahaha nu de rest nog!
Vertel vertel wat heb je gekregen
Nicole1995 schreef:mntj schreef:nicol wat bedoelde je nou met dat is anders )vraagteken mn knoppen zitten verkeerd. ze geven niet wat er op staat haha.
gelukkig mn letters wel.
anders wordt het helemaal zo rot tikken.
Heb ff terug zitten lezen maar zie niet wat je bedoelt hoor...met rare vraagtekens???
_sandra schreef:mntj schreef:nicol wat bedoelde je nou met dat is anders )vraagteken mn knoppen zitten verkeerd. ze geven niet wat er op staat haha.
gelukkig mn letters wel.
hahahaha je knoppen zullen maar verkeerd ziten hahahahah
_sandra schreef:mntj schreef:nicol wat bedoelde je nou met dat is anders )vraagteken mn knoppen zitten verkeerd. ze geven niet wat er op staat haha.
gelukkig mn letters wel.
hahahaha je knoppen zullen maar verkeerd ziten hahahahah