mntj schreef:Thanksliquita is erg mooi geworden hoor peet. zag er super uit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nicole1995 schreef:mntj schreef:in het regelement staat dat als iedereen in van de groep in de bak losrijd je er mag rijden anders moet je uit de wedstrijd ring blijven, maar de buitenbak is toch super???
We zijn met zijn 4e kan toch makkelijk binnen dan,ik weet niet wat voor weer het morgen word?

xan schreef:mntj schreef:maar die 2 bakken zijn dan toch ook vreemd??
Jawel, maar in ieder geval binnen, geen wind en auto's of andere objecten die bewegen.
(ik weet het, zit in mijn koppie hoor) Maar ga er dit voorjaar wel aan werken, wil misschien in de
zomer ook wel buiten gaan starten.
LIQUITA schreef:Hahaha, ik bedoelde eigenlijk dat er tussen 1 en 3 uur (of iig tot de bak gesleept wordt) ook nog wel wat pensionners die niet aan de wedstrijd mee doen zouden willen rijden. Vraag me trouwens af of ze het wel gemeld hebben dat er een wedstrijd is, ben bang dat er een hoop mensen voor niks zullen komen.
LIQUITA schreef:Hahaha, ik bedoelde eigenlijk dat er tussen 1 en 3 uur (of iig tot de bak gesleept wordt) ook nog wel wat pensionners die niet aan de wedstrijd mee doen zouden willen rijden. Vraag me trouwens af of ze het wel gemeld hebben dat er een wedstrijd is, ben bang dat er een hoop mensen voor niks zullen komen.