. Maar daar speelt pia niet in, ben naar de drie musketiers geweest, en vanaf toen eik fan van musicals
dit wordt mn 5e
Wil Joseph en dirty dancing eik ook zien.... mss wat voor Daphne en Mijns verjaardag voor papa ofzo, Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar daar speelt pia niet in, ben naar de drie musketiers geweest, en vanaf toen eik fan van musicals
dit wordt mn 5e
Wil Joseph en dirty dancing eik ook zien.... mss wat voor Daphne en Mijns verjaardag voor papa ofzo, Lindy1109 schreef:Jeeeeeuh suus en ik hebben vandaag onze nieuwe rijlaarzen besteld. Op maat gemaakt en al. Nu alleen nog ff 11weken wachten voor ze klaar zijn :S
! Heb al gerekend dan is het 4 juni dan zijn ze zeker klaar
, maar hoop eerder want dan zit ik wrs net een paar daagjes in de Ardennen.
ik ga actief doen en mn bed uit!

lotteElb schreef:MOrge!
@ Chantal wist je dat je voor € 7.50 naar musicals kan? Iemand uit het Meulendijks topic gaat 3x naar Footloose en tig keer naar Tarzan enzo. Ik zo hoe doe jij dat? Schijnbaar kan je je op de wachtlijst laten zetten ofzo en als student. En dan betaal je maar € 7.50..
ik weet wel dat ik voor 50 % met mijn cjp naar last minute voorstellingen kan enzo.... maarja dat is ook niet handig, want dan moet je vandaag besluiten. Maar dat klinkt wel goed! 
.......
?
. Mss dat zij je wat stemmen kunnen geven
mij spullen al gepakt, en zo nog ff langs Eric wat kleren halen.
. Ben benieuwd wat dit weekend ons weer brengt. Het was zo leuk de vorige keer.. vanwege vakantie en een gezin dat niet on komen ook maar 12 kids... maar dat zal nu ook wel niet zo zijn helaas
.