Echt super is dit zeg!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik haat de Ortho/tandarts moet er om de maand heen voor mijn beugel dus begrijp wat je bedoelt!
Maar wat leuk die PH meten van fruit
bij ons op school moesten klassen kippenharten ontleden, ik ben echt zo blij dat mijn klas dat niet hoefden
Wel jammer van je verjaardag, maar die vieren we gewoon op nieuw op kamp, ik ben ook die week na kamp jarig dus dat wordt dubbel feest
ik ga morgen even aan mijn moeder vragen wanneer we naar de stoffen winkel kunnen? yas wij moeten het dan nog even over de kleuren hebben!
.
haha BUSTED
Met de galop moet je idd gewoon weer even je plekje vinden in het zadel dat is logisch als je zolang niet hebt gereden
En van die puppieoogjes, ik geloof je wel hoor
ik had dat op de Poelruiters en nu rij ik op de Ripse Ruiters en daar zijn nu heel veel mensen van de Poelruiters en nu gaan we dat daar ook doen
en ik moet 3 uurtjes helpen 2 uur in de keuken en 1 uur de bak regelen dus ik zit 3 uur lang 1e rij
ik ga vanmiddag alles bijlezen ik zit nu gezellig bij niels ^^
erg leuk om te zien. hij vind het gelukkig ook erg leuk om te doen. ik hoef ze maar neer te zetten en in de bak te staan en meneer springt erzelf overheen zonder aanmoediging!

ze ligt nu in hetzelfde verzorgingshuis maar nu op een eenpersoonskamer en ze lijkt het meer naar haar zin te hebben dan eerst. Hopen dat het zo blijft 

terug van een vreselijk saaie dag school, super ongezellig en weer geen hol aan..

ben nog bezig met economie
en je reactie en bijlezen dan ? 

lees vanavond bij (uitsteller
) maar anders kom ik te laat voor mijn MO eco. en daar heeft marije geen trek in. OOH TROUWENS IK LOOP VANDAAG IN EEN JURKJE HOE VIND JE DIEEEE