Afgelopen week kreeg de politie te Hilversum rond twaalf uur s'nachts een wel heel bijzondere melding. Volgens een melder zouden twee dronken mannen op hun paarden zijn gestapt, maar de dieren niet onder controle hebben. De politie besloot de mannen te zoeken om te kijken wat hiervan waar was.
Tijdens het zoeken naar de bewuste personen kreeg de meldkamer van politie echter een tweede melding binnen. Hierin werd gezegd dat de mannen inmiddels ter hoogte van een flat met hun paarden 'over een stel hekjes aan het springen waren'. Ook zouden ze wel erg dicht langs geparkeerde auto's rijden. Een van de dronken ruiters was reeds van zijn paard gevallen.
Nou ja, wat een idiooten zeg. Het moet ook niet gekker worden.
Vanaaf heerlijk met me poonie in de binnenbak gestapt, madammetje had er zin in. Nog even met de bijrijdster dan Dundy staan kleppen en Dundy en Donna vonden het wel prima zo, lekker lui op rust in de bak en de baasjes aan het praten, wat wil je nog meer als paard zijnde, hahaha niet hoeven te werken.
Yep inderdaad ze was zelf erg vrolijk vandaag ( behalve in dr box dan is het echt een bitch ) Ik schrok van de tijd, heb goed 40 min op dr gezeten, arme poonie, hahaahaha waarvan we er goed de helft van hebben staan kleppen.
begrijp goed dat ik niet zeg dat je niet goed bent voor je peerd maar begrijp wel dat als je dik anderhalf jaar bindweefsel open gaat trekken je alleen maar nog meer bindweefsel krijgt, vooral om de pees heen is dat heel erg onwenselijk. En hoezo een moord begaan? omdat de kans er is dat ze dan aborteerd en het leven van een embryo wat geen besef heeft van leven vernietigd? Het een of het ander lijkt mij...
Ik ben niet met je eens dat een embryo geen besef heeft van leven, wel degelijk. Als je weet hoe een embryo vecht voor zijn of haar leven bij een abortus, dan besef je zelf pas hoe erg een embryo het beseft heeft dat hij of zij leeft. Maar nogmaals ik ben klaar met dit onderwerp.
Misschien is het wel de bedoeling om de gesprekken hier in de manegehuiskamer ietsje luchtiger te houden. Sommige dingen kun je ook misschien beter zeggen van persoon tot persoon of misschien helemaal niet. Geloof dat iedereen het beste voor heeft met zijn paard en handelt in overleg met een echte dierenarts.
Zo, wat zal een sombere dag als vandaag weer brengen? Ik hoop wel op een paar droge uren vandaag. Zou graag weer gaan parkhobbelen. Ze hebben koffie voor me ingeschonken. HEERLIJK!
Denk niet het er in zit voor je desyma, parkhobbelen ... met die wind en regen. Ik zou ook wel weer een keer graag naar buiten willen, maar ja helaas ... nog eventjes wachten
Het is nu wel ineens echt winter aan het worden. Het wordt ook al vroeg donker.
Malvin was stout vandaag. Hij was heel wakker. Hij schrok van mijn jas die over de deur van de binnenbak hing. Niks bijzonders maar ik voelde zijn hart bonzen. Misschien komt dat door de storm van afgelopen nacht? Ik had het er maar druk mee. Niks knuffel pony! hahahahha
Die Malvin, boefje, hahaha . Donnie krijg vandaag een dagje vrij. Even knuffelen en hapje geven en niet te vergeten voer klaar zetten ... Morgen weer aan de bak ...
@ taverno, uiteraard willen we morgen uitgebreid verslag ...
Hey Baxter , ze waren alleen zondag eventjes dik, omdat ze liep te klote zaterdag op de dijk. Er zit nu normaal vocht in, net als de andere 4, want na een paar stappen is het vocht zo goed als weg. Het gaat dus de goede kant op. Vanaaf moet ik nog kijken hoe haar beentjes zijn. Heb besloten om na GTST even naar stal te gaan.