Ja leuk he, docenten, vorige keer had hij ook een college van 15-30 minuten omdat hij te laat was. Willen ze dat studenten om hun professioneel gedrag denken (op tijd komen, voorbereiden enz.), misschien moeten ze eerst bij sommige docenten beginnen
Het rijden ging bij mij hartstikke goed eigenlijk. Weer vooruit gegaan, er zit nog wat verzet en hier en daar wat miscomminucatie, maar al zoveel minder Wiew, ben weer trots.
In principe moet ik dinsdag t/m vrijdag naar school en maandag doe ik dan vaak Lune. Nu zou ik daarnaast natuurlijk ook nog wel iets anders kunnen doen, maar ik heb het nu een beetje druk met al m'n presentaties
Wat een verschil kan dat zijn he , welke ruiter dr op het paard zit . Maar goed dan weet je wel alvast dat hij het kan , nu jij nog .
Ik ben het gewoon helemaal zat afhankelijk te zijn van iedereen... Mijn moeder moet me aankleden omdat ik gewoon niet zo ver kan buigen met mijn arm... Margriet moet Atlas uitmesten, uit het land halen en zijn hooi klaar zetten want dat kan ik ook niet (dit wordt ze ook een beetje zat, vooral omdat Eline het niet eens aan haar gevraagd heeft en er gewoon vanuit is gegaan dat ze het maar doet... En ze krijgt niet eens een bedankje van Eline...).
En op me werk kan ik natuurlijk ook niet super veel doen.... Het typen gaat nu wel maar het is wel zwaar om mijn rechter arm van de muis naar het toetsenbord te bewegen.... En nu ik die arm ook meer ga bewegen merk ik ook elke ochtend hoeveel pijn dit doet... Een paar dagen terug had ik geen twee pijnstillers nodig, maar nu kan ik niet meer zonder...
Ik heb vannacht wel eindelijk weer is een keer geslapen.... (ook nog steeds wel 5x wakker, maar er zit vooruit gang in ). Ik had ook wel knallende hoofdpijn doordat ik gewoon oververmoeid was, dat zal dr ook wel voor gezorgt hebben dat ik sliep....
Ben je vandaag alweer op je werk Es? Je wordt een echte workaholic
Vanochtend nog even op de manege geweest, mam had les ik zou daarna Lune doen. Ook nog gezellig Nynke gezadeld, Manda getemt Prinsekind gedaan, Jack lief toegesproken en Koos bijgevoerd. Wat ben ik toch altijd nuttig bezig daar