haha misschien helpt het! (A) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha misschien helpt het! (A) _Roosmarijn_ schreef:Hallo![]()
Morgen nog 1 ochtendje werken en dan ben ik klaar bij de C1000!Heb zin in me nieuwe baan, die lijkt me veel leuker!
heb ik denk ik gemist!
_Roosmarijn_ schreef:Nou om 9uur zou ik ook niet meer in mijn eentje door het lockhorst fietsen, alleen maar om het idee dat er wat KAN gebeuren.

josewoos schreef:_Roosmarijn_ schreef:Hallo![]()
Morgen nog 1 ochtendje werken en dan ben ik klaar bij de C1000!Heb zin in me nieuwe baan, die lijkt me veel leuker!
Nee Roos... c1000 in leusden? kom ik bijna dagelijks...
Ik werk er al bijna een jaar onderhand.. Vrijdagavond en zaterdagochtend over het algemeen. En heb ook een tijdje op dinsdagavond gewerkt. Ik heb jou nog nooit gezien daar.. haha.
Naja of ik wist niet dat jij Jolanda was die ook op de manege rijdt. 
jacqii schreef:Wat is je nieuwe job dan roos!heb ik denk ik gemist!
_Roosmarijn_ schreef:Jaa C1000 in leusden ja..Ik werk er al bijna een jaar onderhand.. Vrijdagavond en zaterdagochtend over het algemeen. En heb ook een tijdje op dinsdagavond gewerkt. Ik heb jou nog nooit gezien daar.. haha.
Naja of ik wist niet dat jij Jolanda was die ook op de manege rijdt.
_Roosmarijn_ schreef:jacqii schreef:Wat is je nieuwe job dan roos!heb ik denk ik gemist!
Ik ga bij Bakker Mekking werken, op de biezenkamp. Alleen op de zaterdagochtend.

Morgen is namelijk mijn laatste dag bij de C1000. 

d0nnaa_dan schreef:Pff, ben hard aan 't huiswerken
En 's avonds blijven mijn oom en tante + nichtje en neefjes eten.
(gebeurt niet vaak
)
Moet alleen nog wat kleren opvouwen!
*
jacqii schreef:Mijn kamer is ook opgeruimd!(gebeurt niet vaak
)
_Roosmarijn_ schreef:@ Jolanda: Nou.. als je me nog wilt zien in me C1000-outfit dan moet je morgenochtend voor 13:00 uur boodschappen gaan doen.Morgen is namelijk mijn laatste dag bij de C1000.
En jaa dat is dezelfde eigenaar als die in Amersfoort.

josewoos schreef:_Roosmarijn_ schreef:@ Jolanda: Nou.. als je me nog wilt zien in me C1000-outfit dan moet je morgenochtend voor 13:00 uur boodschappen gaan doen.Morgen is namelijk mijn laatste dag bij de C1000.
En jaa dat is dezelfde eigenaar als die in Amersfoort.
Helaas Roos, we hebben vanavond al de boodschappen gehaald, morgen geen tijd. Ik moet ook werken morgen dus kan je niet komen bewonderen
.
. Nouja, zo zwaar heb ik het nou ook weer niet
In vergelijking met Sanne, die alweer aan de studie zit en nog langere dagen maakt.. 
maar 2 jongens uit me klas+2 vriendinnen+ik gingen we jongens tegen meisjes en dan elkaar laten vallen, was echt melig