Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Er is cake, er is taart, er is appelsap...Ja, wij zijn de smurfen
_sandra schreef:en... cd al uit je hoofd geleerd?????? hallo trouwens allemaal
LIQUITA schreef:Ben druk bezig, hahahaha...echt leuk! Roekie, Roekie, Roekie..wat vindt je van mijn nieuwe broekie?
) en dan wordt het wat minder hoor
xan schreef:Ga ff luisten. Ik probeer al mee te zingen, maar Erik vindt het niet zo leuk.BLAUW, is de kleur waar je mee geboren bent![]()
![]()
LIQUITA schreef:xan schreef:Ga ff luisten. Ik probeer al mee te zingen, maar Erik vindt het niet zo leuk.BLAUW, is de kleur waar je mee geboren bent![]()
![]()
Smurfin, ik hou van jouwwww......... SMURFINNNNN!!!!
ATE schreef:welke cd is dat ?
_sandra schreef:Nee helaas, dat is niet geluktnog gelukt vanmiddag met een plekje voor liquita en boyd?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Nee helaas, dat is niet geluktnog gelukt vanmiddag met een plekje voor liquita en boyd?
_sandra schreef:ga lekker op tijd mijn bedje in. morgen weer vroeg naar manege. lekker in buitenbak rijden. doegie allemaal
lekker 
LIQUITA schreef:Er valt van alles te beleven,
Van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat,
Wij zullen ons hier nooit vervelen,
Dit is de GEZELLIGSTE topic dat bestaat.

_sandra schreef:ga lekker op tijd mijn bedje in. morgen weer vroeg naar manege. lekker in buitenbak rijden. doegie allemaal
_sandra schreef:Tot morgen!!!!ga lekker op tijd mijn bedje in. morgen weer vroeg naar manege. lekker in buitenbak rijden. doegie allemaal
de smurfen gekte is uitgebroken op bokt ATE schreef:de smurfen gekte is uitgebroken op bokt

LIQUITA schreef:He Xan, bedoel je zo iets?
xan schreef:Ze zitten ook op bokt![]()