Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik snap m
. hij is idd veel vrouwelijker zo maar moet eerlijk zeggen dat hij er nu veeeeeel beter uit ziet! ik hoop dat zijn beentje wat beter gaat, voel me best nog een beetje schuldig
...kan ie niet verschuiven?? maarja verjaardag is ook altijd leuk als je veel krijgt..
Marieke_ schreef:Wat moet je maken dan?
Ik ben ook lekker aan het soggen
..kort daarop ging Ko constant aandribbelen en zelfs weer uit zijn eigen aangalopperen (ok, soms moest ik hem ff schopje geven voor meer voorwaarts) Nog paar lekkere (bokke)sprongetjes gehad
Echt heerlijk, ook die galop gaat ineens weer stukken beter, had wel weer sloffie erbij maar had hem vaak gewoon goed los hangen!!

). Pfieuww 
Ja, jullie geloven me niet, maar ik heb toch een dressuur haf! Hij kan het, hij kan het, hij kan het (en ik ook een beetje
) Ben zeer tevreden over de les en Moonie heeft onwijs zijn best gedaan, helemaal toen Mike er even opstapte...
Dat paardje wilde ik wel hebben (oh wacht, die heb ik al natuurlijk...
) Ik ben in ieder geval apetrots op mijn knollie bollie!
Moon kan het wel (en jij natuurlijk ook
)

Marieke_ schreef:@Madelon... je moet je pb wel lezen

Marieke_ schreef:SOG = Studie Ontwijkend Gedrag. Verder heb je ook nog WOGGEN = Werk Ontwijkend Gedrag
Fotoos Tamaar
johnvt schreef:Marieke_ schreef:SOG = Studie Ontwijkend Gedrag. Verder heb je ook nog WOGGEN = Werk Ontwijkend Gedrag
Fotoos Tamaar
Je hebt ook Woppen,
Wippen, ontbijten en pleite
Marieke_ schreef:Lukte het wel uiteindelijk? Vorige week moest ik Heli heel diep rijden met heel veel stelling op de binnenhand. Hij ging/kon niet zo hangen, dat scheelt wel voor je arm
Moest jij dat ook doen?
johnvt schreef:Marieke_ schreef:SOG = Studie Ontwijkend Gedrag. Verder heb je ook nog WOGGEN = Werk Ontwijkend Gedrag
Fotoos Tamaar
Je hebt ook Woppen,
Wippen, ontbijten en pleite

Maar wel lekker toch dat het steeds iets beter gaat.