Vanavond laatste training en dan zaterdag alles klaarmaken voor zondag.
_Nikkii
Geplaatst: 12-04-11 13:09
*knip*
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 31-01-19 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Majanga
Geplaatst: 12-04-11 13:44
Het moet ook weer niet te warm worden want dan zweet je je apepakkie uit. 2 weken terug was het in Assendelft goed te doen. Instappen buiten met een zonnetje en daarna losrijden in de eerste bak (met openstaande deuren). De wedstrijdbak was wel warm, maar daarna konden we weer buiten uitstappen. Als het net zulk weer is al 2 weken terug is het denk ik goed uit te houden.
Vorig jaar was het in april echt te warm. Het was al warm toen we de wedstrijdring ingingen, en dan moest de deur nog dicht. Nu moeten we een halve maand later, dus ben benieuwd. Hoop voor onze ponycarrousel dat het ook redelijk weer is zondag en niet te warm haha
als het goed is, is het wel weer te doen! met mooi weer zijn idd de deuren van de inrijbaan open! De wedstrijdring moet idd wel dicht! Dus daar is het altijd warmer! Maar dan weer lekker naar buiten !
Ben benieuwd hoe de dag gaat verlopen!! zal wel mega druk worden! Ik moet weer patatjes bakken!
vlaggen idd hoefijzer jurytafel waarschijnlijk ook het gele spandoek ! Maar dat weet ik niet zeker ! tribunes, planten Of er een vip is denk ik niet ! Want afgelopen wedstrijd kon je ook gewoon aan beide kanten bekijken !