Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ja, ik word een rijk meisje 
Misschien op een gegeven moment als ik meer tijd heb, en jij nog iemand nodig hebt
Ik ga nu Band of Brothers kijken, doeg!
lydiakampman schreef:Haha.. als ik nog in lwd was had ik ook wel op jouw ondeugende paardjes willen rijden hoor Rianne:P Hoe had je het dan toen je in utrecht zat eigenlijk??
Ik werk nu om het weekend zaterdagochtend en zondagochtend in het MCL. Lekker schoonmaken:P Echt zoo relaxed baantje! Het verdiend super en het is niet zo vaak. Want ik zat dus ook een beetje mee dat ik door de week in utrecht zit en in het weekend in lwd... dus vind maar es een baantje in een van de twee steden.. plus dat ik door de week nooit tijd heb hier in utrecht:P Dus ideaal baantje gevonden nu... het zou alleen nog beter zijn als het dezelfde werktijden en loon was en ik inplaats van schoonmaken ergens de hele ochtend kon paardrijden:P Haha.. maar zon droombaantje is waarschijnlijk onvindbaar:P Al wil ik denk ik nu wel zeker weten in de vakantie op deHoeve werken:P En dan liever daar de stallen vegen:P Haha...
Maar goed, ik zal maar es gaan slapen.. Morgen wedstrijddddd oeeeeeh....
Maar ga jij van het zomer niet naar vlieland dan? RianneH schreef:Haha dan mail je maar![]()
Wij hebben BofB op dvd, kan het dus altijd zien:P Maar het is een super goede serie dus zeker volgen!!!
maar blijft leuk en mooi
RianneH schreef:Spannenddd... Succes!!
Ik wou ook solliciteren bij de MCL, maar ze hadden geen mensen meer nodig![]()
Toen ik doordeweeks in Utrecht zat ging ik alleen weekends rijden en toen begon ik te denken aan bijrijders. Maar nu komt het me beter uit, dan kan ik ze nog even in de gaten houden (wanneer ik dan niet moet werken)
En mijn paarden zijn niet ontdeugend![]()
De Hoeve is idd ook gewoon schoonmaken, iedere dag weer..... Maar je mag 's avond vaak wel lekker rijdenMaar ga jij van het zomer niet naar vlieland dan?
lydiakampman schreef:Lekker gewerkt Rianne?? Wel lekker om even centjes te verdienen toch:) Is er tenminste nog iemand niet ook niet vakantie heeft:P
Nog steeds geen goede bijrijders dus??? Balen zeg..
Hoe was het springen vanavond Hatsikidildo en Lupi????
.
. 

Liep ook braaf weer mee naar haar stal 

) en hoorde dat mn paardjes wel heel ontdeugend (lees vervelend) waren... Dat is niet zo mooi, want nu gaan ze waarschijnlijk stoppen
Ga ik me daar ook zorgen over zitten maken.. zometeen kan ik niet eens slapen.. en ik ben al zo moe..