Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:08

Lekker gewerkt Rianne?? Wel lekker om even centjes te verdienen toch:) Is er tenminste nog iemand niet ook niet vakantie heeft:P
Nog steeds geen goede bijrijders dus??? Balen zeg..

Hoe was het springen vanavond Hatsikidildo en Lupi????

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:20

Jah! Dat wil ik ook weten Haha!

Ik heb wel lekker gewerkt, ben nu alleen wel erg moe.... Slapen En ja, ik word een rijk meisje Haha!

Hmm, ik heb wel bijrijders gevonden, maar tot nu toe maar voor één dag en een meisje die nog een halve beginner is (wel super gezellig), maar die vrouw reed er gewoon super op weg..

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:23

Dat zul je altijd zien, de besten willen nooit:P Maar ach.. nog even verder zoeken:)
En met geld kan je weer heeeel veel leuke dingen doen:D:D Ben echt blij dat ik nu ook een bijbaantje heb, anders was ik echt driedubbel blut geweest:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:24

Als ik Kai niet had gedaan, had ik wel bij je willen ''solliciteren'' Rianne Clown

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:25

Wat doe jij dan voor werk?

Tja, ik krijg pas over 8 weken een loonstrookje, dus voorlopig zitten die leuke dingen er nog niet in.. Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:28

@Sence, haha, *glunderd* je had zeker mogen solliciteren hoor Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:29

Haha Haha! Misschien op een gegeven moment als ik meer tijd heb, en jij nog iemand nodig hebt Knipoog Ik ga nu Band of Brothers kijken, doeg!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:30

Haha dan mail je maar Tong uitsteken
Wij hebben BofB op dvd, kan het dus altijd zien:P Maar het is een super goede serie dus zeker volgen!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 00:08

Haha.. als ik nog in lwd was had ik ook wel op jouw ondeugende paardjes willen rijden hoor Rianne:P Hoe had je het dan toen je in utrecht zat eigenlijk??

Ik werk nu om het weekend zaterdagochtend en zondagochtend in het MCL. Lekker schoonmaken:P Echt zoo relaxed baantje! Het verdiend super en het is niet zo vaak. Want ik zat dus ook een beetje mee dat ik door de week in utrecht zit en in het weekend in lwd... dus vind maar es een baantje in een van de twee steden.. plus dat ik door de week nooit tijd heb hier in utrecht:P Dus ideaal baantje gevonden nu... het zou alleen nog beter zijn als het dezelfde werktijden en loon was en ik inplaats van schoonmaken ergens de hele ochtend kon paardrijden:P Haha.. maar zon droombaantje is waarschijnlijk onvindbaar:P Al wil ik denk ik nu wel zeker weten in de vakantie op deHoeve werken:P En dan liever daar de stallen vegen:P Haha...

Maar goed, ik zal maar es gaan slapen.. Morgen wedstrijddddd oeeeeeh....

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 08:10

lydiakampman schreef:
Haha.. als ik nog in lwd was had ik ook wel op jouw ondeugende paardjes willen rijden hoor Rianne:P Hoe had je het dan toen je in utrecht zat eigenlijk??

Ik werk nu om het weekend zaterdagochtend en zondagochtend in het MCL. Lekker schoonmaken:P Echt zoo relaxed baantje! Het verdiend super en het is niet zo vaak. Want ik zat dus ook een beetje mee dat ik door de week in utrecht zit en in het weekend in lwd... dus vind maar es een baantje in een van de twee steden.. plus dat ik door de week nooit tijd heb hier in utrecht:P Dus ideaal baantje gevonden nu... het zou alleen nog beter zijn als het dezelfde werktijden en loon was en ik inplaats van schoonmaken ergens de hele ochtend kon paardrijden:P Haha.. maar zon droombaantje is waarschijnlijk onvindbaar:P Al wil ik denk ik nu wel zeker weten in de vakantie op deHoeve werken:P En dan liever daar de stallen vegen:P Haha...

Maar goed, ik zal maar es gaan slapen.. Morgen wedstrijddddd oeeeeeh....

Spannenddd... Succes!!
Ik wou ook solliciteren bij de MCL, maar ze hadden geen mensen meer nodig Tong uitsteken

Toen ik doordeweeks in Utrecht zat ging ik alleen weekends rijden en toen begon ik te denken aan bijrijders. Maar nu komt het me beter uit, dan kan ik ze nog even in de gaten houden (wanneer ik dan niet moet werken)
En mijn paarden zijn niet ontdeugend Clown

De Hoeve is idd ook gewoon schoonmaken, iedere dag weer..... Maar je mag 's avond vaak wel lekker rijden Haha! Maar ga jij van het zomer niet naar vlieland dan?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:28

RianneH schreef:
Haha dan mail je maar Tong uitsteken
Wij hebben BofB op dvd, kan het dus altijd zien:P Maar het is een super goede serie dus zeker volgen!!!

Mijn broer heeft ze ook op dvd, in zo'n blik. Ik heb de serie al 5 keer ofzo gezien Nagelbijten / Gniffelen maar blijft leuk en mooi Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:29

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-02-19 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:30

Leef jij ook nog? Clown

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:31

.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:32

Lang niet gezien zeg! Ik zit echt nooit meer op hps. Ben gestopt als moderator omdat ik te weinig tijd enzo had, maar om het spel normaal weer verder te spelen heb ik niet echt zin in.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:33

.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:33

.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:34

Ghehe, nee dankje. Ik heb net genoeg geld voor een bonten onderlegger + dekje!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:34

.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:35

.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:38

Werkze, doeg.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 10:45

RianneH schreef:
Spannenddd... Succes!!
Ik wou ook solliciteren bij de MCL, maar ze hadden geen mensen meer nodig Tong uitsteken

Toen ik doordeweeks in Utrecht zat ging ik alleen weekends rijden en toen begon ik te denken aan bijrijders. Maar nu komt het me beter uit, dan kan ik ze nog even in de gaten houden (wanneer ik dan niet moet werken)
En mijn paarden zijn niet ontdeugend Clown

De Hoeve is idd ook gewoon schoonmaken, iedere dag weer..... Maar je mag 's avond vaak wel lekker rijden Haha! Maar ga jij van het zomer niet naar vlieland dan?

Haha.. aan jou verhalen te horen zijn jouw paardjes af en toe wel ondeugend:P Haha.. Inderdaad lekker dat je de nieuwe rijders nu even in de gaten kunt houden:)

Schoonmaken op een stal is toch tien keer beter als in een ziekenhuis:P Zolang je maar de hele dag tussen de paarden bent is het allemaal goed:D Ik ga niet naar vlie hoor!! Julia werkt daar, maar ik niet hoor:P Dus ik heb daar niet zoveel te zoeken.. miss plees schoonmaken op vlie, dat doen heel veel, maar mij niet gezien hoor:D Ik ga binnenkort wel weer een weekendje naar vlie, maar dan gewoon lekker rijden enzo:D

Maar volgens mij stoppen er nu heel veel bij MCL en ik dacht dat ze altijd wel mensen zochten.. raar:S

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:40

lydiakampman schreef:
Lekker gewerkt Rianne?? Wel lekker om even centjes te verdienen toch:) Is er tenminste nog iemand niet ook niet vakantie heeft:P
Nog steeds geen goede bijrijders dus??? Balen zeg..

Hoe was het springen vanavond Hatsikidildo en Lupi????

Het was geweldig het springen Haha!.
Dironja springt er zo soepel en lekker overheen het geeft mij gewoon een kick ook al is het helemaal niet hoog maar springen vind ik echt geweldig Haha!.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:50

Heerlijk is springen hea! Jammer dat 'mijn' fries het echt(!) niet kan en de enigste die het wel mag nog niet goed op mijn zit reageerd, maar ik vind het geweldig!

Tja ik dacht dat ik me anders gewoon op een soort wachtlijst in kon vullen om te werken, maar de vrouw die ik sprak zei dat ze een facaturestop hadden... Hmm.. Tong uitsteken
En stallen schoonmaken is idd best leuk! Alleen lag het tempo af en toe zo hoog! Pff dat hield ik niet echt bij en het is niet prettig bij 25-30 graden.. En die eigenaren soms... Haha!
Maar de Hoeve was erg leuk! Ga dit jaar zeker weer en denk erover om m'n knollen mee te nemen, twee igg maar welke??

@zwarteroosje, heb jij ervaring met een kaptoom? Ik heb het nu twee keer gebruikt, een keer op school en een keer bij Melissa, maar ik vind het ondingen Lachen

@Lydia, mij paardjes zijn niet zo heel ontdeugend.. Haha!
Laatst hadden we de staldeuren nog open omdat ze druk aan het eten waren en wij wel in de buurt bleven.
Was Rikst heel sneaky haar stal uit geslopen en kwam mooi even bij ons kijken. Heel rustig stond ze door de deur naar buiten te kijken Tong uitsteken Liep ook braaf weer mee naar haar stal Haha!

Trouwens, 18 maart naar de Hoeve hea! Komt al dichterbij!! Wil je eigenlijk ook schrijven bij de wedstrijd? Want ik wil eigenlijk liever kleppen met iedereen Tong uitsteken
Sence, wil jij ook mee? Of ga je naar Kai?
En Lupi? Weet je al of je ook mee wil/kan?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:23

Ohoh... heb vandaag nog even gebeld met mn bijrijders (waren nog op proef Knipoog) en hoorde dat mn paardjes wel heel ontdeugend (lees vervelend) waren... Dat is niet zo mooi, want nu gaan ze waarschijnlijk stoppen Boos!
Ik snap het ook wel, maar baal er wel wat van. Ik bedoel, paarden moeten ook aan jou wennen.. maarja, dat meisje wou wel, maar die moeder vertrouwde het niet helemaal en gezien je alleen op de dag kunnen dat ik er niet ben.... Jammerjammer..

Ben nu behoorlijk aan het twijfelen of ik maar zal wachten totdat het weer beter is en ze naar buiten kunnen. Dan is de boerderij netter en de paarden zijn rustiger.. aan de andere kant, het is iedere winter zo, en ik wil geen mensen hebben die alleen 's zomers komen, daar schiet ik niets mee op..
Wat zouden jullie doen?

Hmmpff, ik vind het echt vervelend... Nagelbijten / Gniffelen Ga ik me daar ook zorgen over zitten maken.. zometeen kan ik niet eens slapen.. en ik ben al zo moe..