Dabo schreef:Heeee, da's mooi Naadje!![]()
(niet mooi naadje, maar mooi, Naadje!) hahaha
haha lol
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:Heeee, da's mooi Naadje!![]()
(niet mooi naadje, maar mooi, Naadje!) hahaha

in 8verschillende kleuren 
meeste kennen haar wel 

Je bent Gilles er vergeten bij te zetten. Is tenslotte wel overbuurman van Allano!
Gieltje2002 schreef:Kim, ik hoorde van Annemieke dat je toch in je box blijft staan. Ik vind het wel jammer, maar goed het is nou eenmaal zo (niet jammer dat je blijft staan, maar wel dat Volmer er niet kan staan, snap je het nog?!?!). Maar als je dan blijft staan moet je echt wel je onderschrift aanpassen!!!Je bent Gilles er vergeten bij te zetten. Is tenslotte wel overbuurman van Allano!
ben me werkelijk waar helemaal kapot geschrokken, zo slecht zo zielig
ik ben na een halfuurtje weg gegaan dus een paar stevige knuffels gegeven zover het stevig kan natuurlijk, en ben weg gegaan met tranen over me wangen zo verschrikkelijk zielig
ik zit dit zo tetype met tranen over me wangen. het doet me zo een pijn om me oma zo tezien liggen
Allano2502 schreef:Gieltje2002 schreef:Kim, ik hoorde van Annemieke dat je toch in je box blijft staan. Ik vind het wel jammer, maar goed het is nou eenmaal zo (niet jammer dat je blijft staan, maar wel dat Volmer er niet kan staan, snap je het nog?!?!). Maar als je dan blijft staan moet je echt wel je onderschrift aanpassen!!!Je bent Gilles er vergeten bij te zetten. Is tenslotte wel overbuurman van Allano!
haha ja ik snap je nog hoor;) en ik zal me onderschrift veranderen komt gilles er ook bij te staan;)
Nu gaat mijn moeder donderdag naar haar huisarts (die t ook al 3/4 jaar niet heeft aangepakt hoor en dus ook geen geweldige hulp is gebleken!) om haar te vertellen hoe ze over de hele gang v zaken denkt en eist van haat dat ze meteen een doorverwijzing naar t avl krijgt daar gaan ze dan maar helemaal opnieuw beginnen wat er nou precies aan de hand (hoe letterlijk) is. De vakantievierende arts zal er nog wel achterkomen dat hij over de schreef is gegaan, maar eerst gaan we nu kijken hoe we het best deze ellende af moeten handelen en graag zo snel mogelijk. In het abl weten ze tenmiste waar ze t over hebben, daar zullen ze nl wel inzien dat mijn moeder geen wrat heeft aan haar vinger maar kanker en dat dat een heel eng idee is, zeker als men t over amputatie heeft!.
. En die fouten komen vaker voor dan je denkt of er naar buiten wordt gebracht). Dus heel goed dat je moeder nu ergens anders naar toe gaat.
Gieltje2002 schreef:Shirley, dit bevestigt maar weer dat er in ziekenhuizen fouten worden gemaakt en er langs elkaar heen wordt gewerkt. Daar weten ik en mijn familie ook alles van. Dat is namelijk de reden dat mijn broer Mark gehandicapt is geraakt. Ook door fouten en miscommunicatie tussen artsen onderling. Hij is namelijk gezond geboren.