Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:55

Terug in het topic zijn al een aantal punten genoemd die best ter discussie kunnen worden gesteld. Deze zijn:

* RVSalland leden van buitenaf mogen niet meedingen in onderlinge wedstrijden.
* Wat voor een verschil maakt dat met de pensionklanten? Beiden partijen zijn in het bezit van een eigen paard en zijn lid van de rijvereniging. Enige verschil is de stalling, dit heeft echter niks te maken met het meedingen in onderlinge wedstrijden, tenzij er het punt stallingsgeld tersprake zal komen. Stallingsgeld heeft echter weer niks te maken met de vereniging. De vereniging staat los van het hippisch centrum. Voorwaarde om mee te mogen dingen in onderlinge wedstrijden is ook om lid te zijn van rvsalland. Pensionklanten die dus geen lid zijn van RVSalland, mogen ook niet meedingen in onderlinge wedstrijden. Dit geeft al aan dat de rijvereniging los staat van het Hippisch Centrum.

Dit kan al in de mail verwerkt worden.
Of niet? Clown

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:58

wie heeft er belangstelling in het onderling samenstellen van de mail? dan pb ik even diegene dit tekstje en kan ieder zo zijn eigen standpunt er bij stoppen. Kunnen we een degelijke lijst krijgen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:04

Kom maar op!!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:09

Maar...gaan we dan al onze namen eronder schrijven? Want bij mij is er eigenlijk weinig sprake van maar ik vind het wel onterecht en mocht ik wel met de Fries van Linda onderling gaan rijden dan is het wel op mij van toepassing...Maar laat maar ff weten wiens namen er onder kunnen.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:13

dat hangt van jezelf af, staat wel netjes als iedereen gewoon zijn naam er onder zet, doen we (als iedereen dat goed vind) er onder: namens.... etc.

nog een punt: wie zegt dat leden van "buitenaf" niet mogen meedingen? Bestaat er een buitenaf? De vereniging is een vereniging, het is een begrip, en dat ze die onderlinge wedstrijden etc. nou op het terrein van het hippisch centrum laten plaats vinden, betekent het niet dat de mensen die daar stallen ineens van binnenuit zijn en wij daarom automatisch van binnenaf. Toch?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 14:54

Ik heb nieuw haar Lachen

en weetje.. ik vind die WK echt een stomme *censuur* Tong uitsteken bah wat een kreng is dat... sorry Schijnheilig

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:38

misschien dat je nu iets teveel informatie verstrekt over wat jij van diegene vind Lisanne, maar kan ook aan mij liggen;)

maar wat voor haar heb je nu?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:08

Ehm ja lijkt me wel Knipoog

Dymphke; ik vind dit al heel goeie punten. Mocht je dit op korte termijn willen sturen kan ik helaas niet meedoen, moet deze week telkens werken,en ga zaterdag op kamp dus niet echt tijd ofzo :Y

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:16

Ik doe mee met de brief!!
Lottah, ook naar de manege zeurt ze hoor.. alleen reageert herman der niej meer op maar vat die t op als fanmail Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:37

ohh ok Haha! Wist ik niet Tong uitsteken Nou dan gaat ze toch lekker weg Gestoord Zo onderhand wordt dan iedereen de dupe van haar...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:46

haha, idd.. maja ze geven der steeds aan toe.. dus kind krijgt alleen maar macht zo..
alles wordt zo omgezet hoe zij t wil.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:47

en waarom eig Scheve mond

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:00

omdat ze anders weer gata janken, en net zolang tot ze der zin krijgt... maja ze maken t nu 1 lid naar der zin, maar krijgen ondertussen meerdere ontevreden leden derbij..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:01

Jamaar dat laten ze haar toch janken? Doen ze ook vaak bij kleine kinderen Tong uitsteken Gewoon ff lekker laten janken Vork

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:06

whah nee W.K is natuurlijk apart.. gaat dan weet naar der papie en mamie, en nu ze eenmaal toe hebben gegeven weet ze dat als ze lang genoeg doorgata wel wint..
Laatst bijgewerkt door Lin4Life op 10-07-07 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:06

Dan moeten 'we' sterk zijn Haha! Laat r maar zeiken... Hoop dat die mail wat uithaalt...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:12

Whaaa Linda...nu heb je gezegd wie het is hahaha *lol*
Wist niet dat Herman t ook zo zat is, maar hij weet dr altijd weer wat moois van te maken;)
Maar Lotte, we kunnen toch altijd je naam onder de brief schrijven?:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:38

ja, hoemeer mensen t vinden, ook al heeft t geen betrekkning, Jo, jij hebt t als je met vroontje mee wil doen.. en lotta, ze zeurt ook als jij van der wint..

Dus naam kan der altijd bij..

Ik heb al ff geedit Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:49

ja...zei ook al dat het op DIT moment geen betrekking heeft op mij, maar voor later wel:P Dus mn naam gaat er gewoon onder...Als er nog meer puntjes zijn dan moeten jullie die nog ff plaatsen...Anders ga ik morgen ff lekker n briefke schrijven:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:56

Jolien87 schreef:
Whaaa Linda...nu heb je gezegd wie het is hahaha *lol*
Wist niet dat Herman t ook zo zat is, maar hij weet dr altijd weer wat moois van te maken;)
Maar Lotte, we kunnen toch altijd je naam onder de brief schrijven?:P

Zeg ik dan dat dat niet kan? Vork

Ja alle mensen hee ze zeurt telkens weer Tong uitsteken En toen had ik weinig inrijtijd, dus ik vragen aan haar of ze wou ruilen, moest ze even 7 minuten eerder, terwijl ze als eerste dr op moet, dus zou geen probleem moeten zijn... maar als dat niet is, maakt ze het er wel van... Allemensen, ze wou dus niet ruilen he Scheve mond Ik naart bestuur Duivel En uiteindelijk hebben ze ons nog gewisselt ook Vork Kind keek saggo :p En toen won ik ook nog van dr Duivel Zal me niks verbazen dat ze dan ook nog over mij gaat klagen dat ik minder inrijtijd moet, of niet mee rop target ofzo :p

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:13

Hahaha moet ze maar beter gaan rijden;) Maar ik begreep uit jouw vorige berichtje dat het niet kon ofzo wegens tijdgebrek, maar ik ga die brief schrijven dus kleine moeite om jouw naam er ff bij te zetten;) Geen probleem verder dus:P

Maar ff voor de goeie orde, ik zet de volgende namen onder de brief:

-Jolien Drost
-Linda Ruth
-Annelotte te Kleij
-Priscilla? (Weet je achternaam niet:P)
-Dymphke (Hier weer geen achternaam)
-Lisanne, jouw naam ook?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 07:38

Dymphke van Aken geloof ik?

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:44

Priscilla Nolten, Je mag mijn naam eronder zetten al ben ik nog geen lid van de vereniging ik vind het wel absurt! Wou in de toekomst lid worden maar er is zoveel gezeil in de vereniging dat ik mijn twijvel trek of ik niet beter voor een andere vereniging uit kan komen... Maar de brief mag je mijn naam onder zetten hoor!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:10

jap, Dymphke van Aken! Tong uitsteken

Het heeft op feite iedereen die onder die brief komt te staan betrekking. Zou zelf graag met Caoie onderling willen starten naast officieel starten, voor de fun maar voor mij zelf ook zeker voor de ervaring Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:11

Ben benieuwd naar de mail! Zou je hem mij willen Pb-en als die klaar is Jolien? Lachen