Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen mijn eerste wedstrijdje was heel erg saai en standaard

)
zal ik dan maar op Prinsje gaan
Die weinig mensen leuk vinden. Ik heb 2 rooie lintjes liggen van de andere manege, maar bij die proefjes kreeg je altijd allemaal een lintje. En voor de eerste hadden ze dan vaak een leuk gebruiksvoorwerp.
) en reed je eerst A (vijf wp) dan F1 (1 wp) dan F2 (2 wp+diploma) enz. Tot F12. 

)
(leuk hè fennaatje pesten?)
en een paardrijlesje daar.
Wat een heerlijk paardje is het toch, kan er nog steeds niet over uit. Ze was lekker actief (dus geen last van het ik-val-bijna-in-slaap-syndroom) maar toch ook rustig.
)............................. (fen aan jou de eer!)
(geheh, vandaag op het beest gereden en het ging best goed.) (en jullie kunnen niet zeggen dat ik niet naar jullie geluisterd had. Ik had dit nog niet gelezen
) (volgende keer misschien Alexje)
(is alleen hard werken, maar wel leuk) en ze valt af en toe nog bijna om
(Nee grapje, jullie zijn een leuk team
)
Ik werd namelijk met de middendraf sowieso al bijna uit het zadel gegooid dus ik dacht, kom op Fen
(had laatst ook een toppic op bokt gelezen over zonder beugels lichtrijden) is toch wel erg moeilijk. De rest van dat proefje mochten we gelukkig het meeste gewoon doorzitten.
(ik bedoel op Djol vergeet je het ja, op Fox kan je het niet vergeten
) 
Vlak voor mijn verjaardag

) antoinetje schreef:Dan zal ik af en toe mee moeten gaan rijden dan wordt het toch weer gezelligik weet dat mijn afwezigheid een groot verlies zal zijn voor de les..... helaas niets aan te doen!!!!
malle_pietje schreef:antoinetje schreef:Dan zal ik af en toe mee moeten gaan rijden dan wordt het toch weer gezelligik weet dat mijn afwezigheid een groot verlies zal zijn voor de les..... helaas niets aan te doen!!!!

)