Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nikita12 schreef:zooo
Ze staat ook in de 'oudjes' wei samen met een andere van 35
o0oJamieo0o schreef:joyce van de computer af jij!!
o0oJamieo0o schreef:ik d8 dat je moest leren! zit je gewoon op de computer

o0oJamieo0o schreef:grrrr opschieten aap half 3!! en niet later bij de rontonde!!! anders komen we nooit aan op de manege !
Sanniiy16 schreef:hoe bedoel je shenavillie?? :S
Hackie schreef:@ Shenavallie
Vet schattige foto! Lijkt erg veel op de mijnes
Shenavallie schreef:Volgens mij vertel ik niets nieuws als ik zeg dat het nat is buiten![]()
Stond aardig diep in de bagger te kneteren, toen ik naar de paarden in het land ging kijken. Maar ook dat is oud nieuws. Ze hebben het nog steeds naar hun zin, want ze blijven eten en staan niet zielig op een hoopje bij elkaar.![]()
Ben er vanavond weer, dus wie weet tot spreeks!!!!!!!
sjorsie schreef:Shenavallie schreef:Volgens mij vertel ik niets nieuws als ik zeg dat het nat is buiten![]()
Stond aardig diep in de bagger te kneteren, toen ik naar de paarden in het land ging kijken. Maar ook dat is oud nieuws. Ze hebben het nog steeds naar hun zin, want ze blijven eten en staan niet zielig op een hoopje bij elkaar.![]()
Ben er vanavond weer, dus wie weet tot spreeks!!!!!!!
oke zie je straks, welke foto????
Shenavallie schreef:Hackie wilde foto's zien van mijn Border Collie en die van mijn ouders, dus die had ik haar gemaild. Hoe gaat het nu met je?
Shenavallie schreef:Sanniiy16 schreef:hoe bedoel je shenavillie?? :S
Dat iedereen naar een andere stal gaat...

Shenavallie schreef:Ik kan het mis hebben, maar ik krijg zo de indruk dat straks iedereen vertrokken is...

dozo schreef:Shenavallie schreef:Ik kan het mis hebben, maar ik krijg zo de indruk dat straks iedereen vertrokken is...
Ik hoorde vanavond dat Danielle van Beethoven ook weggaat?!?