Nee spinoza staat nu ook niet meer te koop!! Het rijden gaat nu een stuk beter en ze is veel liever geworden dus als ze haar best blijft doen mag ze blijven want naast het rijden is het een super lief paard
Ik sta in nootdorp. ik wou eigenlijk weer terug komen naar voortstede nu de bakken zijn vernieuwd maar ik vind die stro tijden helemaal niks dus blijf ik toch maar in nootdorp staan Jouw foto's zijn ook erg leuk!
Machonito
Leuke sneeuw foto's van iedereen Ik had niet verwacht dat de sneeuw zo lang zou blijven liggen! Het ligt er nu al bijna een week, dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn leven
haha even sneeuw is leuk ja maar moet niet te land blijven liggen idd van mij mag nu ook wel weg gaan is egt glad, Ja die stro tijden zijn wel poedersuiker ja maar ben er altijd savonds en dan presies met die tijden of ik ret het net nog smiddags en ben er dan tog heel de avond
En ik doe ook mee, met Gullit echt leuk, dat oefenen wordt echt een grote dolle boel Zie je ons al gaan, hup in galop door de bak jongens, als we zonder paardjes gaan oefenen