Citaat:Kom maar eens naar het zeeuwentopic.. Dat is zammetje met Amay, die zitten ook bij ons..
wou net gaan vertellen, dat ik dat in t zeeuwentopic gelezen had, maar jij was me voor!
Enge dingen die sloten! (zelfs zonder water blijven ze eng hè Mariek *denkt aan een buitenrit, veels te lang gelee, met Mariekje en Indy... ) Maar toen viel t allemaal wel mee. Er was iig geen brandweer nodig om Indy uit de sloot te vissen.
Citaat:Vanaf vandaag hebben wij in Middelburg nu ook een H&M ! Ik liep er langs toen ik een boodschap deed, jeetje, wat was het daar druk, denk dat het snel uitverkocht is!
Nou thirz, rennen!
Sla je slag, voordat t te laat is
Ben pas nog in Rotterdam bij de H&M weesten kijken maar daar viel t een beetje tegen (zal ook wel aan de mode liggen hoor) Van die rare flodder bloesjes met veels te veel kantjes en frutseltjes & van die flodder- tenten-zomerjurkjes
Niet egt mijn smaak geloof ik. Ze hadden op de kinderafdeling wel hele gave oorbellen
Maar ik heb me in kunnen houden, heb al veels te veel oorbellen.. *pff, nadeeltje van een gaten rooster in rotterdam. Je verveelt je, duikt de stad in en ziet veels te veel leuke "hebbe" dingen 
Nog lekkr paardgereden Thirz?
LuMy schreef:Quote Thirz:
WAAR BLIJFT DIE ZOMER??
LuMy: Tja.. dat vraag ik me ook wel een beetje af!
--> JOEHOE, Zomerrr.. waar blijfff je?!
Kreeg gister dus gwoon een flinke hagelbui op mn kop! Denk dat die zomer dus nog wel even op zich laat wachten, helaas!
Je zal t maar hebben.. *ff uit t dressuur blooper topic gevist!
Das trouwens wel snel gegaan zeg, zo'n nieuwe ava! Doen ze goed

En natuurlijk gaat Bar ook hip en blingend naar school, met haar blingbling tas, jas, en schoenen
Hopen dat ze maar snel beter wordt!

Je hebt wel gelijk hoor, tis een mooi paardje! *hebbe, hebbe*
Ben benieuwd!