manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 17:26

Citaat:
Kom maar eens naar het zeeuwentopic.. Dat is zammetje met Amay, die zitten ook bij ons..

wou net gaan vertellen, dat ik dat in t zeeuwentopic gelezen had, maar jij was me voor!
Enge dingen die sloten! (zelfs zonder water blijven ze eng hè Mariek *denkt aan een buitenrit, veels te lang gelee, met Mariekje en Indy... ) Maar toen viel t allemaal wel mee. Er was iig geen brandweer nodig om Indy uit de sloot te vissen.
Citaat:
Vanaf vandaag hebben wij in Middelburg nu ook een H&M ! Ik liep er langs toen ik een boodschap deed, jeetje, wat was het daar druk, denk dat het snel uitverkocht is!

Nou thirz, rennen! Sla je slag, voordat t te laat is
Ben pas nog in Rotterdam bij de H&M weesten kijken maar daar viel t een beetje tegen (zal ook wel aan de mode liggen hoor) Van die rare flodder bloesjes met veels te veel kantjes en frutseltjes & van die flodder- tenten-zomerjurkjes Niet egt mijn smaak geloof ik.
Ze hadden op de kinderafdeling wel hele gave oorbellen Maar ik heb me in kunnen houden, heb al veels te veel oorbellen.. *pff, nadeeltje van een gaten rooster in rotterdam. Je verveelt je, duikt de stad in en ziet veels te veel leuke "hebbe" dingen
Nog lekkr paardgereden Thirz?
LuMy schreef:
Quote Thirz:
WAAR BLIJFT DIE ZOMER??
LuMy: Tja.. dat vraag ik me ook wel een beetje af!
--> JOEHOE, Zomerrr.. waar blijfff je?!

Kreeg gister dus gwoon een flinke hagelbui op mn kop! Denk dat die zomer dus nog wel even op zich laat wachten, helaas!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 17:31

PAGINA 97 alweer
Het pdoes topic heeft bijna 100 pagina's! Whieie...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 20:25

Afbeelding Je zal t maar hebben.. *ff uit t dressuur blooper topic gevist!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:30

HEEEEEEEL GOED (BRAIN !

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:51

Jeeej heb nieuwe Ava!!!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:29

wauw wat een mooie! Waar heb je die vandaan? Gewoon zo'n topic dat je kunt vragen of ze er eentje voor je maken ofzo? Wil je dan even de link geven want ik wil ook graag een gepimpte ava

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 15:53

*zoekt ff de link voor Cis: viewtopic.php?f=68&t=556354&hilit=
Mooie ava hoor Bianz! *Mooooi! Das trouwens wel snel gegaan zeg, zo'n nieuwe ava! Doen ze goed
Citaat:
HEEEEEEEL GOED (BRAIN !

Hoop tog niet dat Brain zulke dingen gaat doen met de manege paardjes! Is niet egt goed voor de ponies denk ik... *gaan ze vast van zweten denk ik!*

Vanmorgen is onze cavia doodgegaan *zucht* Toen ik weg ging naar school, was ze reutelend naar adem aan t snakken enzo. Zal wel een longontsteking ofzo geweest zijn, hoe ze daar nou weer aan kwam?Rond een uur of 8 heeft mn moeder haar nog geprobeert wat wortel te voeren, maar dat wou ze egt niet eten.. ongeveer 10 minuten later is ze zo op schoot ingeslapen. Waarom komt alles nou altijd tegelijkertijd!
En toen hadden we er nog maar één (met maar 1 oog)...

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:10

ah annemijn wat vervelend!
T was niet echt een gelukkige famillie he, maar ze heeft niet echt lang geleden dan als ze uit zichzelf ingeslapen is....

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:18

Het is wel fijn ja dat ze zo snel overleden is... Rudi vond ik op een dag dood en dat was ook wel errug schrikken!
Ik heb een hotfix pen besteld! Nu zullen jullie wel denken: EEN WHAT?!
Maar dat is een ding waarmee je steentjes op kleding, dekjes, tassen etc kunt plakken! Dus kan ik alles gaan bling blingen !
Ff een voorbeeldje:
Iemand die ze op bandages had gedaan
Afbeelding
Afbeelding

Op n frontriem
Afbeelding

En zo kun je nog VEEEEEL meer maken!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 17:25

Gaaf bar
ziet al een hele blingbling Bar voorbij rijden, met een nog blingblinger paard En natuurlijk gaat Bar ook hip en blingend naar school, met haar blingbling tas, jas, en schoenen (en bling bling auto?! )
ben benieuwd hoor, wel wat van je creaties laten zien hè!
Citaat:
maar ze heeft niet echt lang geleden dan als ze uit zichzelf ingeslapen is....
Nee, dat is idd wel snel gegaan.. Waarschijnlijk heeft ze vannacht ook niets gedronken of gegeten ofzo, en mn moeder vond dat der achterlijf een beetje slap was.. Misschien een hersenbloeding ofzo, je weet t tog niet..
Zeg Bar ik las trouwens net in t Zeeuwentopic dat je paardje snotterig is Hopen dat ze maar snel beter wordt!
*de autoruiten waren vanmorgen gwoon aangevroren, waar die zomer tog blijft

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:49

Ja ksnap dr ook nix van, kheb nu maar weer een dikkere deken opgelegt...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 19:46

Tja het is ook wel heel raar weer hoor: dan weer warm & dan vriest t weer! Laat ze maar een beetje op schieten met die zomer! *blijft t gwoon zeggen, misschien luistert de weer meneer een keer
Nieuwe ava topic gevonden Cis?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:11

Heeej hallo!
Alles goed hier!
Eindelijk Mariekje ook weer op bokt!
Het is zeker effe wennen om niet meer op paardoes rond te lopen, maar heb het erg naar mn zin op de eendracht, heb nog maar 4 dagen gehad, morgen ook werken en het weekend lekker vrij.
Woensdag heb ik 5 lessen gegeven samen met Ingrid, zij gaf het eerste half uur en ik het 2de half uur.
DAt was erg leuk, maar de pony's zijn daar wel heel wat feller en stouter dan op paardoes.
Op paardoes hoefde je alleen maar op stud te letten, maar hier moet je op allemaal letten, dat ze er niet van door vliegen.

Wel leerzaam hoor.
Tja Bianz, ik zou het leuk vinden om binnenkort een stukje buiten te gaan.
Dan moeten we nog even een keertje afspreken.

Ga jij rijden zaterdag Ciska?

Nou doeiiiiiiii

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:32

Goedemorgen allemaal!
Gisteren was ik bij shaar, ze hoestte toen weer veel erger ! Dus heb ik haar op de wei gezet... want daar is het minder stoffig enzo.
Net even naar dr toe geweest en ik heb geen kuchje meer gehoord... dus hopen dat t helpt!
Ik voer dr ook allemaal poeders enzo...
Ik kwam er net achter dat ik gewoon 3 bucas dekens heb...
Mn andere dekens doe ik dan ook in de verkoop.
Ik heb 1 regendeken van bucas met ongv 220 grams, 1 winterdeken met halve hals van 470 grams en nog een winterdeken van 470 grams...
Bucas heeft wel hele gave dekens
Lekker bling bling, haha!
Regendeken:
Afbeelding

Winterdeken goud:
Afbeelding
Winterdeken zilver met halve hals
Afbeelding

Nu heeft ze de gouden op... ik vind bucas dekens echt geweldig... want die sloopt ze tenminste niet!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:14

Ik heb het topic wel gevonden voor de ava's maar heb nog geen tijd gehad om een paar leuke foto's te uploaden enzo...
Moet nu zometeen weer autorijden en leren voor tentamen van maandag :S

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 20:01

en hoe ging t autorijden? al bijna klaar voor t examen? *had je nou een TTT gehad *
Goh leren voor een tentamen van maandag *hier nog zo één!* Succes ermee hè! beetje goeie moed voor je tentamen Waar gaat je tentamen over?
Ah, arme Shaar. Gelukkig laat t weer een dagje wei wel toe, hopen dat t nou snel over gaat! Ze moet niet ziek worden!
Hihi Bar gaat voor de BlingBling gouden deken, gitter steentjes!
Citaat:
Op paardoes hoefde je alleen maar op stud te letten, maar hier moet je op allemaal letten, dat ze er niet van door vliegen

Stud de grote dondersteen! Maar de kans dat Stud er vandoor vliegt is nie zo heel groot.. wel een grote kans dat ie Tosca aanvliegt. (of dat ie heel dicht tegen Colle aangeplakt gaat lopen, hè Mariek )
Maar daar zullen ze tog ook niet àllemaal stout zijn of zijn ze dat wel (als dat zo is, is t wel heel erg pittig Mag je wel overal ogen hebben!)

NOu Bianz, Thirz en Mariek heel veel plezier in de stad! Zwieperen jullie ook een beetje voor mij? (zeg thirz, bedenk me net dat we dat nog vergeten zijn op Pdoes!) Enne ik hoor morgen wel of er nog spannende momenten waren (tja je weet t niet hè, zou zomaar ineens kunnen )

Ow en Marieke: GERT-JAN BRUGGINK Nóóit meer vergeten
*Gert lijkt wel een beetje op Egbert trouwens, had je t tog bijna goed!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat een lief hooffie!
Naam: Joël
Kleur: donkerbruin
Geboortejaar: 1991
Geslacht: ruin
Stokmaat: 1.67 m
Ras: KWPN

Je hebt wel gelijk hoor, tis een mooi paardje! *hebbe, hebbe*

Scary Movie:
Acteurs: Scholieren Cindy (Anna Faris), Ray (Shawn Wayans), Shorty (Marlon Wayans), Brenda (Regina Hall), Buddy (Christopher Masterson), Alex (Tori Spelling) en Theo (Kathleen Robertson) worden door professor Oldman (Tim Curry) en zijn hulpje Dwight (David Cross) naar een oud huis gelokt, zogenaamd voor een slaaponderzoek

En herken je de speler met de vergeten naam? Ben benieuwd!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:03

Ole ik heb mn eerste dekje geblingt!
Het is een BR dekje, uit de nieuwste collectie van 2006 en hij is echt gaaf geworden, vind ik dan!
Ff twee foto's:
Afbeelding
Afbeelding

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:27

Leuk dekje Bar!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:14

Bar, ik denk dat jij besmet bent met het pimp-virus! haha, maar het ziet er allemaal wel superleuk uit joh
Ik heb tentamen over natuurbeheer, wel boeiend hoor alleen soms een beetje ingewikkeld over allerlei natuurlijke processen en verschillende soorten veen in Nederland...
Waar gaat jouw tentamen over dan Anne? ik hoop wel over iets boeiends.
Nog 2 dagen hard werken en dan kan ik eindelijk weer een beetje rustig aan doen, pffff ik ben helemaal gaar zeg.
Met autorijden gaat het goed, nog 3 lessen en dan moet ik...hellup!
Volgende week blijf ik in Leeuwarden voor het weekend omdat we dan voor school een paasdag op de kinderboerderij daar georganiseerd hebben met onze projectgroep, ik ben benieuwd of het ook wat gaat worden.
Dat paard is wel een supermooi beestje zeg! Maar die Gert-Jan Bruggink is echt zo'n boer haha, als ie praat kun je em bijna niet verstaan hihi
Nou dat was het weer, ik ga zo lunchen en dan weer lekker in de trein...hopelijk geen vertraging.
(ik denk dat ik zo aardig heb bijgedragen aan het volkrijgen van de pagina's )
Doeiii

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 14:03

Ik ben ook alleen maar druk aan t leren, kheb het idee dat mn hersens strax zo uit mn hoofd exploderen, maarja je moet er wat voor over hebben... Ik heb dinsdag en donderdag vaardigheids toets en ik loop me echt super druk te maken !

Met shaar gaat het gelukkig al een stuk beter, vanochtend geen hoestje meer gehoord! Dus dat is erg fijn, kan ik zaterdag toch mee op strandrit met de haflinger club...

Cis ik kom de broek vrijdag ff brengen denk ik...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:02

Hallo buitenritgangers! Hoorde van Marieke dat het hardstikke leuk was? Lekker hoor, het weer wat ook perfect; niet te koud!
Marieke is daarna nog naar stal gekomen om meer te gaan met Nero naar buiten, dat was superleuk! Echt gezellig zo samen! Ik had al een kwartiertje in de bak gereden en dat bleek de uitkomst: Nero was hardstikke braaf buiten en had er lekker zin in! Hebben een half uurtje gereden en Nero heeft vooral Marieke ondergekwijld he Mariek? Weten we ook meteen dat iemand met de fiets er naast ook prima gaat! Ga je zodra ik weer kan rijden nog eens mee Marieke?
Waar was je trouwens Nel? Heb je gemist! Moeten nu nog wel een poosje wachten voor ik weer kan rijden, maar dan gaan we echt samen naar buiten he!
Verder was het gisterenavond ook weer gezellig in de stad he! Wel een beetje rustig in het begin, maar toen was het ineens bomvol! Met onze maten van Seroos natuurlijk... Marieke heeft nog wat sfeerfoto's
Bar, je dekje is echt bling bling! Heb je al plannen voor het pimpen van je andere spullen? En het leren komt goed; dit is toch je allerlaatste VAAtoets? Denk daar maar aan en aan het feit dat VAA meestal gemakkelijker is dan theorie! Wel jammer dat Eric niet meer mag beoordelen: kon je 'm misschien wel omkopen hihihi!
Cis, ik duim voor je hoor, als je op mag voor de TTT! Je kunt het! Wel heel leuk dat je met school zo'n project op zet voor de kinderboerderij; je hebt echt een leuke opleiding volgens mij!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:59

Sow gaat goed hiero Een hoop bij te lezen (en dan komen daar strax ook nog àlle buitenrit foto's op, zitten we zo aan de 100 )
Super dekje Bar, mooi! en helemaal uniek!
Citaat:
Ik heb tentamen over natuurbeheer, wel boeiend hoor alleen soms een beetje ingewikkeld over allerlei natuurlijke processen en verschillende soorten veen in Nederland...

Pfft, lijkt me redelijk veel stampwerk! Of zijn er ook wel begrips-onderwerpen? Suc6 ermee hoor!
Citaat:
Waar gaat jouw tentamen over dan Anne? ik hoop wel over iets boeiends

Tumorbiologie, best een interessant onderwerp dus... Iedere maandag een college van gehad, dus t meeste weet ik daar nog gwoon van. En de kleine wat moeilijke feitjes/ naampjes nog ff geleerd, moet goed komen morgen
Citaat:
Hoorde van Marieke dat het hardstikke leuk was? Lekker hoor, het weer wat ook perfect; niet te koud!

Egt heerlijk weer, net wat frisjes op t strand, maar in t bos was t heerlijk! Zonnetje op je gezicht, paard onder je kont en hobbelen maar! Moeten we egt vaker doen! *desnoods zonder stukje strand nu met die toeristen-tijden/regels*
Was nog mooi optijd voor de les, was er als 1 van de eersten In de les nog ff rond getankt op Gabber, Hoezo verschilletje: paard van rond de 1.80, is weer wat anders dan Colle!) Overeenkomstje; was een paar passen ff de rem kwijt *Sjoef!* Paarden hebben op zaterdag altijd vrij en een aantal hadden vrijdag ook niet gelopen ofzo? Iig een aantal paarden gelongeerd, maar daar waren ze in de les een beetje sloompjes van geworden. Gingen we overgangen rijden: Galop-stap, stap-galop. Vond gabber wel een grappig spelletje
Citaat:
Nero was hardstikke braaf buiten en had er lekker zin in!

Super ponie Zo braaf buiten gewandeld en dan ook nog met zo'n enge fiets ernaast! Zeg, heet Nero zn pappie misschien Stud? Ik zit iedere zaterdag ook helemaal onder t kwijl!
Citaat:
Verder was het gisterenavond ook weer gezellig in de stad he! Wel een beetje rustig in het begin, maar toen was het ineens bomvol! Met onze maten van Seroos natuurlijk... Marieke heeft nog wat sfeerfoto's

Zien, Zien, Zien! ff kijken wat ik allemaal gemist heb gister. De eerst volgende keer dat ik weer mee kan, ga ik mee hoor! Alles in t eggie meemaken, is tog net iets leuker dan foto's kijken
Zeg Mariekje, dan heb je Nero zn stalletje nog wel gevonden. Weet je nu hoe je voortaan moet rijden?
Citaat:
Met autorijden gaat het goed, nog 3 lessen en dan moet ik...hellup!

Owjee, spannie! Nouja, als je in jezelf gelooft komt t vast goed tog! Zal over 3 weken voor je duimen hoor!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:16

Hoi hoi!!

Nou, ben nu echt heel gaar. Vanmiddag nog 2 bezoeken gedaan: bij mn oma en op kraamvisite bij mn nicht. Het was echt een heel lief klein poppe-meisje, hihi! Maar na de korte nacht en de buitenrit had ik vanmiddag een flinke dip hoor! Dus vanavond op tijd mn bed in. Heb wel erg genoten van de buitenrit, ff lekker uitwaaien en vooral de galopjes vond ik super, niets aan het handje toch??

Wij op buitenrit, Bianz ook op buitenrit, dat is het goede werk! Wij hebben ons vanmiddag de ervaren recreatie-ruiters genoemd, en daar ben jij dr vast ook 1 van
Nou Bar, dat gaat goed met jou dekjes! Zeg, kan ik er niet eens een keertje 1 lenen, heb ik weer eens wat afwisseling bij Nous!
En Cis, was je trouwens al naar die paardenshow geweest? Spannend hoor, bijna afrijden, laat je weten wanneer je echt moet zodat we kunnen duimen voor je? (of met een spandoek langs de weg kunnen staan )

Nou, ga nu de foto's van de buitenrit uploaden en plaatsen

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:30

JAAA de foto's! ben benieuwd hoe ze er in t groot uitzien
Citaat:
Het was echt een heel lief klein poppe-meisje, hihi!

Ja, als ze zo klein zijn zijn ze meestal zo lief en schattig!
Citaat:
Wij hebben ons vanmiddag de ervaren recreatie-ruiters genoemd

Jups!
# Springen.. tja kunnen we wel hoor, maar profs
# Dressuur.. kunnen we ook best, maarja schoonheidsfoutjes blijf je houden
# Recreatie: Ons vakgebied! Doel: paard tussen jou en de grond houden en genieten! Kijk, en dàt kunnen we PRIMA!
Niets aan de hand met de galopjes: we genoten, het paard liep nog netjes onder t zadel en wij zaten nog netjes op dat zadel. Beter kan tog niet?
Hoe gaat t met je foto's?

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:34

Citaat:
Geschatte resterende tijd: 14 minuten 36 seconden

Nog ff wachten dus!