) ben ik verder gegaan als eerst en toen begon ze wel lekker te ontspannen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ben ik verder gegaan als eerst en toen begon ze wel lekker te ontspannen
respect trouwens als je het hele maal leest, maar het is voor mij gewoon fijn als ik het later kan terug lezen
) Ze was kijkerig en sprong steeds aan, ben toen weer voltes gaan rijden, en het ging beter. Uiteindelijk weer commentaar dat ze aan de teugel moest etc. Uiteindelijk ben ik meer naar achterin de bak gegaan (iedereen reed voorin), ben gewoon voorwaarts er naar toe gestapt en goed gaan voelen hoe ze reageerde, ging prima. Maar kreeg helaas weer commentaar, ik moest voorin blijven... Ben daar dus veel voltes gaan rijden, galopje meegenomen, maar ze ging te snel, dus ze moest langzamer, daardoor begon ze enorm te drippelen... en ik begon te bonken, dus ik ben in verlichte zit gaan zitten, ze ging daardoor wel harder, maar vooral ruimer met meer sprong. Er kwam al vrij snel terug op tempo, maar bleef ruim galoperen, hier werd Sabrina behoorlijk boos om (dat ik in verlichte zit zat), dus ik ben naar draf gegaan en heb de rest van de les niet meer gegalopeerd... ben vooral (met een boos gezicht) voltes voorin blijven rijden, ze begon al vrij snel te ontspannen...