Nee ik vind mezelf niet helemaal prima zo, al begin ik mezelf wel steeds meer te waarderen zegmaar. Ik zou het liefst 10 kilo lichter wegen maar daar doe ik echt te weinig voor. Maar scheelt wel dat ik zometeen weer thuis woon want daar eet ik altijd beter als hier in Leeuwarden. En als ik zo aan het werk ga in Spanje vliegen de kilo's er wel af!
Nee nog niet. Ik kijk nog elke dag op de site van yardandgroom en verder wacht ik juni even af. Dan weet ik waar ik voor sta met de zitcompetitie en ik had een stal hier in NL gemaild die veel bemiddeld met Spanje of die een plek voor me wist en haar moest ik in juni weer mailen.
Hmm iedereen is altijd wel jaloers op mijn gewicht en mijn bouw maar fijn is het niet hoor Ik heb nóóit een vast gewicht, niet alleen in de periode dat ik ongesteld ben, maar altijd schommelt mijn gewicht. En dan niet 1 kilo ofzo, nee 60, 65, 67, 63, etc. En als ik dan dikker word, zit het alleen maar op mijn buik Maaaarjaaaaaaaaaaaaa komt wel weer goed Ik pas wel mijn witte broek weer die ik een aantal jaar geleden had gekocht, een maand daarna ging ik aan de pil en paste ik hem niet meer
Ik heb het voordeel dat als ik afval het overal wel een btj vanaf gaat, ben wat dat betreft ook wel in proportie. Mijn zusje bijv is heel smal van boven maar heeft best een brede kont en als die aankomt wordt dat alleen maar dikker/breder. Dan ben ik gewoon in proportie vind ik.
Sorry dat ik niet echt reageer; ik heb t nogal druk met school en afstuderen enzo! Ik lees nog wel mee dus ben aardig op de hoogte !
Ikzelf ben vannochtend naar de orthopeed in het ziekenhuis geweest en op de mri was niks te zien. Dus alles is goed! Het vervelende alleen is dat ze nu dus niet weten waar de pijn vandaan komt. De arts raad me nu aan om m'n spier flink te gaan trainen. Hij zei zelfs drie keer per week naar de sportschool. Ik ben nu even in overleg met m'n fysio en een sportschool wat het slimste is qua opbouwen en dergelijke!
Net dus weer heerlijk gereden met Ruby nu ik weet dat er niks ernstigs is; kan ik gewoon rijden, behalve als het teveel pijn doet dan. Maar vandaag ging t goed !
Goedemorgen. Nou vannacht niet zo lekker geslapen eigenlijk...maarja. Zometeen even een toets maken op school en dat was me schooldag weer. Dan vakantie!!! Vanmiddag terug naar Ngein.