En veel plezier Simone, maar dat gaat vast wel lukken!
Wij gaan zo naar de manege de pony's en paarden naar het land brengen. Daarna even lekker maccen en vanavond moet ik even werken... en dan morgen jaarigg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zal wel wat zon sturen
doeeggiesss 

echt zo lang !
We gingen eerst de pony's naar het land brenge, ik moest met Springfire lopen, pffff wat een tank zeg. Moest achteraan lopen in me uppie omdat die naar andere trapt, en Olivier moest ook achteraan want die doet nog wel eens raar. Maar Pieter reed met de auto + trailer achter ons aan en die pony's die daarin zaten die zaten btj druk te doen, waardoor Springfire ook druk werd joh. Heel me schouders en arm deed zeer van het tegenhouden. Zodra Pieter achter me vandaan was werd die meteen een stuk rustiger. Daarna de paarden naar de wei gereden, ik mocht op Figaro. Ik had verwacht dat die best druk zou doen, want dat kan die in de bak ook opeens doen. Maar hij was echt super chill, ik reed ala fjordenpaard stijl
Met een drukke Popje naast me
Nu net thuis me laarzen en jophurs gepoetst en heb nu me laarzen weer aan. Ga ze deze week even veel aan doen, dan loop ik ze wel in
lekker hoor, maar machtig!! Ze zit zich nu te vervelen, want het was ontzettend rustig!

haha had van marjo al gehoord dat popje echt hysterisch was xD T is ook wel n échte merrie!! xD
Was wel fijn in de nageeflijkheid te rijden
Maar in t begin van de les was dr n vrachtwagen op t achterterrein ofzo en daar schrok ze van sprong ze paar passen opzij... later moesten we slangevolte rijden en ik ree over de hoefslag en bij ons is zegmaar naast de bak een blinde muur en aan de andere kant van die muur zitten de ponystallen(zit wel n pad tussen de bakrand en de muur) en toen ging dr n staldeur vaag dicht ofzo wat veel herrie maakte vloog ze weer weg xD hahahaha maar kon dr wel om lachen en was ook vrij snel weer fijn terug en fijn te rijden
En met zingen voor linda dr verjaardag zei me instructrice dat we harder moesten zingen dan zij door de microfoon, dus wij hard zingen ging zij ook harder door de microfoon en Popje schrok zich KAPOT!!! (we reden zegmaar soort van recht op de luidspreken dier daar aan de muur hing af xD) hahahaha echt GÉ-NI-AAAAAL!! xD heb me stuk gelachen!!
dus dan word t al wat lastiger om fijn te zitten 
ik wel trouwens maarja. mijn kont is gewoon te groot haha