Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus komt allemaal helemaal goed uit
denk dattie over 3 maandjes n wachtlijst van hier tot tokio heeft.. Want t tis de enige stal daar in de omgeving waar dit kan.. En hij is niet heel duur vindt ik zelf.. Vergeleken met waar ik nu sta (ook zn normale pensionstalling is niet heel duur maar daar zit al n mege wachtlijst op, n oud stalgenootje van mij moest n jaar wachten tot ze terecht kon..)
kan je ook op internet zien, op youtube kan je zoeken op hit actief stal rhoon zoeken, dan zie je 3 of 4 kleine filmpjes van iruiter.. Dat is de stal waar ik heen ga
Marjo_Wystan schreef:Ansjovis als klein nog erger gezout gefrituurd visje vibd ik echt niet lekker nee ... Ansjovis klein beetje in salade... Kan wel lekker zijn , is dat een ceaser salad?
Goedemorgen,trouwens!!! Ka en marion hoe gaat t met jullie???
.
verleden week een hele ronde gemaakt
met tunneltjes en al! Trots op mijn meisje. 
Helaas is die in schipluiden neville stables? een beetje boven mijn budget anders had peep daar allang gestaan als het aan mij lag 
Marlis schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat met jou en mandy samen.
Chantal, is echt een fijne manier van paarden houdenHelaas is die in schipluiden neville stables? een beetje boven mijn budget anders had peep daar allang gestaan als het aan mij lag
Heb ik soms toch een hengstveulen? Hahaha stiekem wel, maar het is en blijft een merrietje hoor.
Kyra springt bovenop haar mams, haha super grappig.
http://www.youtube.com/watch?v=_qGM6_q5vx0
Bij 10 seconden neemt ze een aanloop en bij 12 seconden springt ze op peeps hahaha.

horsii schreef:Datis inderdaad een groot minpunt.
En ik denk dat peeps te onderdanig is voor dat principe met die stations.
Peeps en kyr mogen nu ook al amper bij de kuilbaal komen, die merries cvan mij moeten is dominant worden.
lekker dag en nacht buiten met veel beweging! 
dat zit wel goed
hahaha

hihi
Marjo_Wystan schreef:Anita, hoorde v kim dat ze het zo nr haar zin had gehad, en dat je geen woord gelogen hebt over hoe mooi de omgeving was... Leuk!!!
Heb je een site overigens?