Wat een dag jongens wij gingen dus naar barneveld een ptc dagje. kwam aan vanmorgen op station overvecht eindelijk een keer optijd(beniknooit) en toen werd erom geroepen, trein naar amersfoort 5 minuten vertraging toen werd het 10 minuten toen kwam die niet.. blue monday he.. nou wij eindelijk daar halfuur te laat .. had nog een uur in me bed kunnen blijven liggen... kregen we filmpje over tochtigheid van een koe en daarna bij drachtige koe kijken dus wij stonden daar stond een van die kalfjes dood leuk aan me haar te trekken!!! deed echt zeer hahaha naja daarna moesten we wandelen werd dat kalfje helemaal wild, we moesten met zn 3e 1 kalfje omstebeurt maar hun durfte niet dus ik dat beest die helemaal aan het bokken was enzo meenemen, alle kanten op gesleurd en probeer dat beest maar eens niet te laten bokken enzo en wegrennen, best lastig!! naja terugweg durfte ze wel toen wassie rustig en uh toen gingen we vogels doen, de hele middag die poedersuiker haha! naja was wel grappig maar ik vind vogels een beetje eng toen moesten we eend vasthouden, nou leuk, toen een gans , leuk en toen een pauwfazant (nee het is geen kruising!!! haha) en die moest je zo als een roofvogel op je arm, zat die op me arm, sprong die inneens op mijn hoofd!!!!!!! ik dik hartaanval eng jonge hahaha en toen was blue monday helemaal compleet voor mij
hoop dat het nog te volgen is hahaha
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-01-11 20:26
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
en je hebt geen foto van dat beest op je hoofd britt?? Leuke foto's verder!!
Pff me verstandskiezen zijn aan t doorkomen, boven, en recht boven is echt niet tof binnenkort moet ik gelukkig al naar de tandarts als het goed is... pff gadsie