hahaha je hart en ziel, joyce dat is echt niet best!! ik ben echt strond chagarijnig dit gezeur en gezeik op mn werk, ben echt toe aan een week vry of 2 week of gewoon voor altijd.
Ik moet mn gvd 1e jaar overdoen omdat ik me schouder had gebroken en ook nog in t ziekenhuis heb gelegen en daardoor heel veel gemist heb. Baal er onzettend van maargoed, was de beste keuze.. dus ik ben lekker vrij (wel werk af en toe)
nee een collega is net terug en die gaat mij gelijk even vertellen wat ik allemaal moet doen, terwijl we de zelfde functie hebben, en wat gezeur met mn baas heul lang verhaal.
Oh dat kloten. Maar dn word je jaar alleen maar makkelijker ja omdat je toch alle stof al hebt gehad
Dan zou ik ook uit me velletje springen ja, zeker als jullie dezelfde functie hebben.
Ja heb ook wel veel belangrijke stof gemist maar verder alle verslagen ingeleverd dus het was echt ff slikken toen ik dat nieuws hoorde. Deze opleiding was voor mij een tussen oplossing omdat ik niet direct doorkon naar de PABO, nu doe ik verdomme 4 jaar over
Ik had vorig jaar ook al mn bandages bij me, heb ze nooit omgehad. Was veulste warm :p Heb vandaag wel nieuwe beschermers binnengekregen! Van die hoge voor de achterbenen
Ik heb ook best veel bandages maar ik kan het niet eens haha, dus mn peeskapjes gaan gezellig mee! En ik moet nieuwe bontspringschoenen want die zijn stuk.
Hoeveel sjabrakjes nemen jullie eigenlijk mee? Vorig jaar had ik er 12 man
Ja van BR! Vind het er vooral mooi uitzien Bevallen ze jou een beetje?
Ik had vorig jaar voor elke les een ander sjabrak. Haha ik neem dit jaar alleen beschermers mee, gaat een stuk makkelijker en is niet zo verschrikkelijk warm voor mienpeerd. Of de weersverwachtingen moeten anders zijn dan vorig jaar. Dikke hitte elke dag
Vind die bontspringschoenen ook altijd heel gaaf maar dan word het wel heel erg 'bont' bij mn paard
Ja ze bevallen erg goed maar na een tijdje gaat het onderste toch een beetje naar buiten staan ofzo, heel raar. Ik wil ze ook nog graag in het wit voor op wedstrijd.
Wow, dan had je er ook heel wat mee
HRE
Geplaatst: 24-06-11 18:59
Ik heb ze in het wit Haha ja dit jaar nog idealer kan nog meer meenemen omdat ik alles gewoon in de auto of trailer kan proppen.
Het regent hier... en wie heeft er over een half uur buiten les? ME!