xan schreef:Spannend!!! Ik zal duimen voor jullie, of weten jullie inmiddels al wat?Winn, spannend !!!!
FF duimen dat ze ons beide willen![]()
Even toelichten voor de rest: Winn en ik gaan proberen een duo baan te bemachtigen !!!
Onze beide CV's worden vanmiddag in een vergadering besproken.
Dus duimen iedereen voor ons

We zouden de grote boodschappen vanmiddag gaan doen, maar ik heb - zoals op de normale dagen - de boodschappen maar weer lopend gehaald. Althans, voor twee dagen eten en de rest zien we wel weer! Ga het nu echt niet opzoeken! 
) en anders ga ik met hangende schouders naar huis. Oege had ik vanmorgen al aan de lijn, maar die was vergeten te kijken of ik er op stond. Spannend dus!
Uiteindelijk - terwijl ze los stond (er zit al een paar dagen geen animo in bij haar, dus die stond samen met Chicky alleen maar voor zich uit te staren) - de gaten geprobeerd te dichten, zodat ik uiteindelijk alsnog kon longeren. Daar ben ik na 10 minuten mee gestopt, want het bleef dweilen met de kraan open. Ik hoop dat het vandaag nog gevlakt wordt (of in ieder geval een dezer dagen), maar het zou toch erg fijn zijn als anderen ook na gebruik (lees: loszetten) de cirkel nalopen op "opgravingen".
Wel fijn, want ik heb al 3 loondagen gemist en dat is - voor ons althans - best een hoop geld. Oege vertelde dat ze gisteren ook gewoon gereden hebben, dus ik verwacht geen af-bericht. Heb net een creme gekocht die warme voeten garandeert, maar ik merk er nog niet veel van (Hansa Plast). Ik wilde het natuurlijk wel even testen, ha ha!
Maar aangezien het zo'n drie kwartier moet sudderen, leek het me handig om alvast klaar te hebben.