Mijn verstand is nog onderweg. Rechts is al wel redelijk door, links nog niet. Maar voorlopig konden ze in elk geval blijven zitten volgens de tandarts. Grote mond hè
Nee valt mee het komt en gaat met vlagen. Ik kon ook volgende week dindsdag komen maar dat is 2 dagen voor onze ondertrouw dus dat doe ik liever niet. Het nadeel is wel dat ze er maar 1 tegelijk weghalen dus ik moet heldhaftig genoeg zijn om terug te gaan...
Ja precies! Maar in 1 keer doen ze niet omdat ik dan niet kan eten en als je niet kan eten mag je ookngeen medicijnen innemen.... Ik denk dat ik na de eerste keer gewoon opgeef!
Ze doen wel boven en onder tegelijk maar links en rechts niet inderdaad... Dan kan je in ieder geval nog met 1 kant kauwen (al ging dat toen bij mij ook met moeite....). Al viel het mij de eerste keer nog alles mee, de verdovingsspuit was nog het meest pijnlijk (en kijk er vooral niet naar want het lijkt net alsof je in een SAW movie terecht bent gekomen! En denk aan vrolijke dingen en niet aan het geluid wat het maakt om een tand te trekken....
Het valt wel mee hoor, echt waar! Ik had erger verwacht... Mijn tandarts was helemaal gemeen want die zou m eerst zelf trekken en toen ik dr heen ging om m te laten trekken was het ineens ik verwijs je door... (en ging al met buikpijn dr heen). Toen moest ik bijna 3 maanden wachten voor ik terecht kon... Dus na mn vakantie pas, toen maar tandarts laten bellen en die heeft dr een spoedje van gemaakt (ik wilde echt niet op vakantie weer een ontstoken verstandskies...). Dus ja toen mocht ik weer met buikpijn naar ziekenhuis... Maar in the end viel het bij mij mee, en ach ja mn hobby zal het niet worden maar ach die volgende twee kan ik ook wel aan!
Sommige doen er 4 in een keer. Bij mij zijn er 2 in een keer gedaan, wel allebei aan de linkerkant. En ik kon daarna gewoon eten en drinken enz, oke was nog wel gevoelig en voelde de hechtingen zitten, maar viel mij heel erg mee. Ik kon volgens mij week later al terecht, ben ik Hoofddorp in ziekenhuis geweest. Als die andere 2 er ooit uit moeten zou ik er zo weer heen gaan.
Bij mijn zusje zijn zeer alle 4 onder narcose uitgehaald, die heeft 2 weken met een caviahoofd rondgelopen... Ik zie wel hoe het gaat, erin laten zitten is toch geen optie.
Ik wilde dat het al achter de rug was.... En ik ben ook een beetje zenuwachtig voor morgen! Voor het eerst weer op een vreemd paard EN naar het strand.... What's wrong with me???
Dat is ook spannend! Ik moest ook weer wennen toen hoor... Maar ga dr gewoon van genieten, en als je op Manda zit beugels korter dan normaal (of staat Manda er al niet meer?).