DJoysDesignz schreef:Je moet de foto's in tegengestelde richting kijken
ik dacht al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet nog wel wennen aan z'n grote bewegingen
Rij ook nog altijd met superkorte beugels
Lag helemaal in een deuk he he. Hoop wel dat hij zich niet echt heeft pijn gedaan. 
Hij heet Boy, KWPN, 3,5 jaar oud en ongeveer 1.70m hoog. Hij is pas een week of 8 onder het zadel en dus nog erg groen. Maar het is zo'n gezelligerd op stal
Met rijden is 'ie nu volop aan het uittesten, nu 'ie beseft dat 'ie sterker is dan hij dacht. Gister was een ramp, maar vandaag ging het weer erg goed.
maar leuk hoor
Die buik moet loodzwaar zijn..
Superleuk, maar dus wel een verantwoordelijkheid
Ik rij er inderdaad nog 1 af en toe, al heb ik die al even niet gereden omdat ik nu vooral met Nick bezig ben
Vaak ligt het ook aan mij als er wat niet geweldig gaat. Al heeft hij ook nog wel moeite met wat dingetjes
Zou niet zo best zijn als je zegt 'nee, gaat perfect, niks meer aan doen'. 

wat verwacht je dat er uit gaat komen?

zou wat zijn als er konijnen uit zouden komen he
haha agh.. nog eventjes geduld
Het is namelijk ook wel fijn om op een paard te blijven rijden waar wel alle knopjes al op zitten, plus dat de kwaliteit van lesgeven op Chardon toch wel erg hoog is. Ik rijd hier in Utrecht nu ook mee in een les (moet verplicht als je een paard least) en dat is toch wel beduidend minder. Is niet erg, ik leer er uiteraard wel van

en anders misschien wel zorro
aatjuh12 schreef:Joyciee, waarom heb je dan niet de afslag voor de woudse weg genomen? dan rijdt je tussen de kassen door en kom je uit in schipluiden.. en dan ben je ook weer redelijk snel bij de snelweg
okee goede reden inderdaad om mee te blijven rijden! en ik denk dat als je annemiek vraagt of ze je af en toe wat tips op afstand kan geven ze je ook best nog wel goed kan helpen!