Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:pfff wat voel ik me beroerd zeg! was gister al niet helemaal lekker.. maar niet erg genoeg om thuis te bl;ijven.. dacht ik.. bel kantoor even om te zeggen dat ik me niet goed voel.. als het zo blifjt dat ik morgen thuis blijf.. bel ik kantoor.. mag ik me niet eens ziek melden omdat ze geen mensen hebben.. duuuss zit ik weer op mijn werk.. zo ziek als een otter.. en kan waarschijnlijk ook niet eerder weg.. want dan zit mijn collega alleen
Monica24 schreef:Haha, sambagirl, ik was net ongeveer hetzelfde aan het typen.
Ziek is ziek, en als je je been gebroken had, hadden ze ook iemand anders kunnen vinden...
Lekker je bedje in!!
Fe_m_ke schreef:Beterschap Aman!
De wedstrijd de 20ste gaat miss helemaal niet door, want er hebben nog meer mensen zich uitgeschreven. dat zou wel jammer zijn
Ik ga denk ik vanavond wel mee naar de manege, Joyce... kunnen jullie mij dan weer ophalen?
Jorine_Falco schreef:Ja heel erg, maar als hij niet te koop is () gaan we gewoon rustig verder kijken.
Odiepaard schreef:Jorine_Falco schreef:Ja heel erg, maar als hij niet te koop is () gaan we gewoon rustig verder kijken.
Want het is echt zeker dat jullie écht een pony gaan kopen ? Superleuk
Ik wil trouwens OOHOOOK dat de 20e doorgaat; kunnen ze anders niet gewoon doen dat.. Oneven ook mag ? Dus dat jij ook mee mag doen, Steefje ?
Jeany_Orion schreef:Hee meiden.
Heb vandaag zwaar dagje.
Mijn hond is in laten slapen, mis hem heel erg.
Hij had al vijf jaar kanker en hij kon gewoon niet meer verder.
Orion staat met dik been op stal. Lichte vorm van bloedvergiftiging (alweer). Mag hem wél rijden, rustig aan. Zou eigenlijk zondag B rijden, maar weet niet of dat er in zit.
Goed nieuws;
Heb een tien voor mijn scheikunde SO!
Twinklebel schreef:Maar het was nog naarder geweest om hem zo te laten lijden. Ja, dat heeft hij gehad. Dierenarts had gezegt dat het wel weer mocht, omdat het dan al weer redelijk uit zou zijn gewerktJeany_Orion schreef:Hee meiden.
Heb vandaag zwaar dagje.
Mijn hond is in laten slapen, mis hem heel erg.
Hij had al vijf jaar kanker en hij kon gewoon niet meer verder.
Orion staat met dik been op stal. Lichte vorm van bloedvergiftiging (alweer). Mag hem wél rijden, rustig aan. Zou eigenlijk zondag B rijden, maar weet niet of dat er in zit.
Goed nieuws;
Heb een tien voor mijn scheikunde SO!
Wat naar van je hond Jeany. Heeft Orion antibiotica gehad? Dan mag je namelijk niet eens starten.....valt onder doping.