Arielle_ schreef:Yvie_Juudje schreef:En vervolgens om 9.00 binnen komen wandelen terwijl onze paardjes aan het hooi staan te knabbelen
Vind 't wel jammer hoor, dat we niet samen kunnen..
Me 2!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evie_Bandido schreef:Ik wist niet dat je achter een tractor ook een trailer kan hangen![]()
Er wordt trouwens wel heel erg gemiept over de buitenrit zeg, ik denk dat juist doordat iedereen zo krampachtig gaat zitten doen de paarden juist heet worden en gek gaan doen, omdat ze nieteens ff lekker mogen rauzen.
Mijn paard wordt ook erg druk van een grote groep paarden, en in combinatie met een dicht bos wordt hij dan een beetje claustrofobisch en gaat in ""piaffe" het bos door, maar als hij eenmaal even lekker hard geweest is en zijn ei kwijt is dan doet hij weer normaal.
Gewooon lekker laten gaan en dan worden ze vanzelf wel moe
Shanty_Muis schreef:Evie_Bandido schreef:Ik wist niet dat je achter een tractor ook een trailer kan hangen![]()
Er wordt trouwens wel heel erg gemiept over de buitenrit zeg, ik denk dat juist doordat iedereen zo krampachtig gaat zitten doen de paarden juist heet worden en gek gaan doen, omdat ze nieteens ff lekker mogen rauzen.
Mijn paard wordt ook erg druk van een grote groep paarden, en in combinatie met een dicht bos wordt hij dan een beetje claustrofobisch en gaat in ""piaffe" het bos door, maar als hij eenmaal even lekker hard geweest is en zijn ei kwijt is dan doet hij weer normaal.
Gewooon lekker laten gaan en dan worden ze vanzelf wel moe
En dat is mijn punt, zodra die van mij even heeft mogen rennen is ze happy en rijd haar ook over het algemeen gewoon met los teugeltje buiten, maar als ze niet mag uitrazen zie ik het niet zitten.. Dan zie ik die van mij al gek worden, anderen aansteken en is het gevolg dat ik en paard gruwelijk chagerijnig worden
fienaaa schreef:Anna_Joy schreef:Ik heb dan wel de meeste mazzel.. woon er een kwartiertje rijden vandaan
Mag ik bij je komen wonen:O
Citaat:ik woon tegen belgie aan, voor ons is het ong. 3,5 uur rijden.
wil er ook altijd écht al om 8 uur zijn want dan kun je nog mooi je stal uitzoeken
Bob1976 schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om naar de instructieweken te gaan. Ik wil graag naar de week eventing-paarden. Weet iemand wat de gemiddelde leeftijd ongeveer is? Ik ben zelf 33, maar nog een beginner met crossen.