De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:09

_sandra schreef:
allemaal bedankt voor de lieve felicitaties!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoor van iedereen dat het leven bij 40 pas echt begint, dus ben benieuwd!!!!! hahahahaha in ieder geval ben ik vanmorgen niet anders opgestaan dan anders! hahahahaha *\o/* :):) 8)7

oh jij bedankt al bij voorbaat...hier nog een laatkomer:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een gezellige avond gewenst!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:11

LIQUITA schreef:
Vanmorgen nog even bij de Epple Jack geweest voor een cadeautje voor Sandra. Gelijk maar even een nieuw KK bit gekocht en een paar stal-winterlaarzen van Ariat. Ze zitten heerlijk :j .

Afbeelding

die zijn leuk

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:19

Meelen en Sanniiy16 goed nieuws over tornado, heb vanmiddag aan jullie gedacht.
Ben toch wel benieuwd hoe dat met die sleutel gaat hoor.
En Sanniiy16 moet jij nu ook gelongeerd worden met een sleutel om je meer te ontspannen? Ben benieuwd wat voor een oefeningen jij mee krijgt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:23

Ik werd vanmiddag door de functieafdeling van het ZMC gebeld dat ik woensdag door de scan kan, eerst een prik met een radioactief spulletje en 20 minuten daarna door de scan. Scheen ik op een spoed lijst te staan die er tussen gezet moest worden. Schrok wel even toen ik dat hoorde (woensdag middag kwam me natuurlijk niet uit mbt Rowan (maar het al opvang kunnen regelen) maar ben wel blij dat er vaart achter gezet achter wordt.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:23

heb 20 a25 min op ate gereden in de les alleen stap en draf hij loopt echt nog niet lekker als eind deze week nog zo is toch kliniek maar bellen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:24

winnitou schreef:
Ik werd vanmiddag door de functieafdeling van het ZMC gebeld dat ik woensdag door de scan kan, eerst een prik met een radioactief spulletje en 20 minuten daarna door de scan. Scheen ik op een spoed lijst te staan die er tussen gezet moest worden. Schrok wel even toen ik dat hoorde (woensdag middag kwam me natuurlijk niet uit mbt Rowan (maar het al opvang kunnen regelen) maar ben wel blij dat er vaart achter gezet achter wordt.

beter dan dat je weet niet hoe lang moet wachten voor je aan beurd bent
bij mijn pa is de scan vandaag goed gegaan donderdag de uitslag

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:27

was vrijdag vrij geweest en had het vandaag dus poeppie druk. Heb mijn broodje maar achter de computer opgegeten en een collega heeft even een bakkie cup-a-soup voor mij gemaakt.
Dag schiet dan wel voor bij hoor.
vanmiddag naar de tandarts geweest en Rowan ook naar de mondhygieniste. een kies geseald en volgende week de volgende en ook fluor behandeling. Hij moet nu oefenen met een gebitje en dan door zijn neus ademen. Was natuurlijk groot protest thuis, (bij de tandarts was hij voorbeeldig). Heb nu de afspraak dat hij mag WII-en als hij het bitje in heeft. En hoera het werkte, hij was al snel gewend, eerst boven, toen onder en dan opvoeren en van de week boven en onder tegelijk.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:28

ATE schreef:
heb 20 a25 min op ate gereden in de les alleen stap en draf hij loopt echt nog niet lekker als eind deze week nog zo is toch kliniek maar bellen

en je hoop dat het toch alleen spieren zijn, bah vervelend dat hij zo blijft lopen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:29

ATE schreef:
winnitou schreef:

beter dan dat je weet niet hoe lang moet wachten voor je aan beurd bent
bij mijn pa is de scan vandaag goed gegaan donderdag de uitslag

hoe komt het dat hij zo lang moest wachten?
Das trouwens snel die uitslag.
Ik moet 2 weken wachten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:31

goh wat gaat die tijd hard, ga even broodjes smeren voor morgen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:31

Wat een takkeweer is het vandaag.
Moet zo naar Schiphol om familie weg te brengen, die gaan lekker naar Bali.
Daarna ga ik m'n trouwjurk ophalen. Die hangt in Amsterdam.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:32

Ik hoor net op het nieuws dat Patrick Swayze op 57 jarige leeftijd is overleden.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:37

winnitou schreef:

Lekker snel toch?!
Ik heb dat jaren geleden ook eens ingespoten gekregen, maar moest toen nuchter op komen dagen (geen probleem natuurlijk, want ik drink geen alcohol :+ )
Maar als jij dat ook moet, zal dat niet meevallen, als je pas 's middags moet komen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:39

ATE schreef:

Da's nou weer ff balen Jo.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:02

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Drenthe, helaas ik dus zonder....... Valentino. Hij ging absoluut de trailer niet in. We zijn 3 uur bezig geweest en uiteindelijk verwondde hij zichzelf en moest de dierenarts nog komen, viel gelukkig mee. Val moest 3 dagen aan de antibiotica. Ik was behoorlijk geschrokken en vond het ook zielig voor Val. Hij had allemaal wondjes door dat stomme laden en hij was hartstikke bang. Ik heb in Drenthe ook op leuke paarden gereden en iemand van stal hield Val in de gaten. Hij heeft geen dag kreupel gelopen. Toen wij terug kwamen uit Drenthe, hebben we gelijk weer geoefend met laden, in een andere grotere trailer en toen ging hij er wel in. Dus.... mijn trailer gaat weg en we gaan een nieuwe trailer kopen, een hotra elegance. Hele goede wegligging en hij is een stuk hoger en ruimer.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:05

Ate wat sh*t zeg! Wanneer gaan jullie nou weg? Hoest eigenlijk met je vrachtwagentje? Rijdt hij nu weer?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 09:46

Tytje schreef:
Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Drenthe, helaas ik dus zonder....... Valentino. Hij ging absoluut de trailer niet in. We zijn 3 uur bezig geweest en uiteindelijk verwondde hij zichzelf en moest de dierenarts nog komen, viel gelukkig mee. Val moest 3 dagen aan de antibiotica. Ik was behoorlijk geschrokken en vond het ook zielig voor Val. Hij had allemaal wondjes door dat stomme laden en hij was hartstikke bang. Ik heb in Drenthe ook op leuke paarden gereden en iemand van stal hield Val in de gaten. Hij heeft geen dag kreupel gelopen. Toen wij terug kwamen uit Drenthe, hebben we gelijk weer geoefend met laden, in een andere grotere trailer en toen ging hij er wel in. Dus.... mijn trailer gaat weg en we gaan een nieuwe trailer kopen, een hotra elegance. Hele goede wegligging en hij is een stuk hoger en ruimer.

Ow...dat wist ik niet, erg jammer hoor. Gelukkig heb je wel lekker kunnen rijden, en viel het mee met Valentino.
Succes met de nieuwe trailer :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 09:47

meelen schreef:
winnitou schreef:

Lekker snel toch?!
Ik heb dat jaren geleden ook eens ingespoten gekregen, maar moest toen nuchter op komen dagen (geen probleem natuurlijk, want ik drink geen alcohol :+ )
Maar als jij dat ook moet, zal dat niet meevallen, als je pas 's middags moet komen.

Sterkte alvast Winnitou!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 09:59

Ik heb gisteravond voor het eerst gereden in een drukke bak. In het begin wel een beetje lastig omdat ik First nog niet zo makkelijk terug kan rijden. Uiteindelijk ging het wel beter. Heb gelijk voor a.s. vrijdag een afspraakje gemaakt met Grardus voor een privélesje. Ik wil dat een beetje gaan afwisselen met Erna (als Erna dat ook wilt natuurlijk ;) ).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 10:01

We zouden vandaag verder gaan met de boven de kozijnen schilderen, we hebben een mooie steiger staan. Maar helaas het miezert dus dat gaat niet lukken.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:55

LIQUITA schreef:
Ik heb gisteravond voor het eerst gereden in een drukke bak. In het begin wel een beetje lastig omdat ik First nog niet zo makkelijk terug kan rijden. Uiteindelijk ging het wel beter. Heb gelijk voor a.s. vrijdag een afspraakje gemaakt met Grardus voor een privélesje. Ik wil dat een beetje gaan afwisselen met Erna (als Erna dat ook wilt natuurlijk ;) ).

leuk, ik heb vrijdag ook les ! maar dan van erna. hoe laat moet je?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:56

LIQUITA schreef:
We zouden vandaag verder gaan met de boven de kozijnen schilderen, we hebben een mooie steiger staan. Maar helaas het miezert dus dat gaat niet lukken.

ja, en stel dat de steiger omvalt!!! hihi, moet maar wachten op droog windstil weer!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:58

berichtje voor mntj! mntj ik heb voor maandag mijn priveles door laten strepen. valero moet naar de kliniek. en chantal zat zonder vervoer. vroeg mijn auto te lenen. rij liever zelf, dus ga met haar mee! helaas geen les, maar dit moet even gebeuren met valero, en wil haar daar graag bij helpen. snap je wel he!? ik kom vrijdag gewoon lekker bij je lessen, en na mijn weekendje weg gaan we gewoon weer lekker aan de slag!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:59

is trouwens idd takkeweer, zoals meelen al zei vanmorgen. echt weer om in je bed te gaan liggen!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:00

ben gisteren enorm verwend, ondanks dat ik het niet zou vieren, toch nog veel visite gehad!