Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Anderen op HT kunnen het zoveel beter, echt heel mooi en knap gedaan.
.
.
. 1 euro!
.
! Jeetje wat een schat van een koe! Meestal snuiven ze en likken ze wat en verder is te eng. Maar deze was echt zo lief. Steeds meer mocht ik doen. En zij met die schuurpapiertong mij helemaal onderkwijlen
. Vond die echt leuk. En ik der tong hele tijd proberen te pakken. Daarna mocht ik steeeds verder, helemaal gemasseerd en gekriebeld overal. Me hele hand werd lam
. Ik de hele tijd me moeder roepen (en de rest) maar die doos hoorde het niet
. Dus ik daarheen lopen, zit nog wel een sloot tussen maar verder niks. Hun achter me aan lopen en rennen. Ging ik daar weer zitten en kwam 413 weer terug. En mevrouw begon steeeds meer te genieten en ik moest echt doorblijven gaan. Ze kwam ook steeds dichterbij en dat kwijl ook
.
. Zoo zacht zijn ze en zo grappig zit het in elkaar. Botox hebben hun wel nodig bij de hals, echt een los hangend velletje
. Daarna ging ik staan en heb ik nog verder gekriebeld. Maar ik mocht niet stoppen want anders kwam ze meteen met der hoofd van halooo , hierzoo kriebelen
. En die anderen koeien jaloerssss
, maar die gingen ook weer verder met eten. Heb ook nog foto's van mevrouw en ik dus dan kan je zien wat ik opgeofferd heb aan kleding om het haar naar der wens te maken. Moet maar is gaan douchen , ik zei nog nieeeet me haar, maarjaah die kwijlmond kwam overal en die tong ook (die overigs wel gepakt had en vast had , haha.)
. Eigenlijk wil ik hem 413 gewoon in me achtertuin
Niet dat die veel doen.

Dit is overigens nummer 413

. Niet geweldige kwaliteit maar is met telefoon gemaakt! Hier had ik de koeien wat dichter naar me oma's tuin meegelokt.
Maaikeee schreef:Inderdaad, wat een drama gister zeg..tsjezus
Ik zag het nog net gebeuren voordat ik naar a'dam ging..
Het blijkt nu ook dat die bestuurder die het heeft veroorzaakt is overleden.
Najah gelukkig wel een hele leuke dag gehad gister in a'dam, heerlijk weer inderdaad en lekker muziek,
maar toen was ook nog niks bekend over dodentallen etc.
Maaikeee schreef:Zoo Elja heeft zich uitgeleefd gister! Even de winkel leeggehaald ghehe
Ben benieuwd naar je spulletjes!
En het ging goed hoor in het bos met Roos! Ze was inderdaad niet de makkelijkste, moest er de hele tijd bij blijven,
maar we vonden het wel allebei leuk!
. Elja toch!
. Leer je toch wel veel van, als je straks je eigen drukken paardje gaat kopen
Elja schreef:Iriis_ schreef:Ghehe jaaa, maar trouwens, ik denk dat er van jou ook een HELE gave shoot gemaakt kan worden!!![]()
Lekker ruig, mooie skinny jeans, pumps eronder, leuk shirt! *ziet het al helemaal voor zich!* Ergens in een steegje. Niks tussen de bloemetjes op het gras
haha
Neeeeen ik heb een veel vetter idee qua styling
Lace pants a la Daryl van Wouw!
Allee dan in t zwart en van leer
Maaikeee schreef:Jaa gister was al bekend dat hij hersendood was, en nu lees ik overal op nederlandse zenders op teletekst dat hij overleden is..
Maar is nog niet helemaal zeker
Jaa het zou eigenlijk tot 10 uur 's avonds duren, maar uit respect voor de slachtoffers stopte ze om 8 uur
Kirsten_S schreef:Kom allen naar Kirsten, het meisje in het rood. Gelukkig zijn ze nog jong, want er wel een stier in het groepjeNiet dat die veel doen.
Nee ik ben niet eng, kom gezellig leuten bij moi
Ietsss hoger nogDit is overigens nummer 413
![]()
Jaaa ietss meer kracht zetten! Je zit in de goede richting!
Uhh meneer koe, u komt steeds dichterbij met uw nogal natte mond![]()
Helpp![]()
Dat waren ze. Niet geweldige kwaliteit maar is met telefoon gemaakt! Hier had ik de koeien wat dichter naar me oma's tuin meegelokt.