Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ja hoor,Met een paar asprientjes voor me rug redde we het wel(hoop ik)
Heb je zo'n last van je rug dan ????
Weet jij overigens hoe het inrijden morgen gaat ???
Kunnen we de grote bak in ?? Omdat er niemand voor ons rijdt dus ???
Lijkt me wel het lekkerste. Even met z'n 4-en daar inrijden (half uurtje ofzo) en dan allemaal
naar achter en dan starten.
Zou lekker zijn als het zo kan.
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ja hoor,Met een paar asprientjes voor me rug redde we het wel(hoop ik)
Heb je zo'n last van je rug dan ????
Weet jij overigens hoe het inrijden morgen gaat ???
Kunnen we de grote bak in ?? Omdat er niemand voor ons rijdt dus ???
Lijkt me wel het lekkerste. Even met z'n 4-en daar inrijden (half uurtje ofzo) en dan allemaal
naar achter en dan starten.
Zou lekker zijn als het zo kan.
LIQUITA schreef:Lijkt me geen probleem.

LIQUITA schreef:Denk alleen dat je dan waarschijnlijk wel tussen andere mensen en/of de trekker moet rijden???
xan schreef:LIQUITA schreef:Denk alleen dat je dan waarschijnlijk wel tussen andere mensen en/of de trekker moet rijden???
Tja, een trekker, die heb ik nog niet gehad.
Ben benieuwd wat ie dan gaat doen.![]()
Maar ik wil er wel graag zeker een half uur van te voren opzitten. Dus waarschijnlijk zit er niets anders op dan dit.
xan schreef:De buitenbak? Dat zou je toch ook doen, zodat ik eventueel watLIQUITA schreef:Denk alleen dat je dan waarschijnlijk wel tussen andere mensen en/of de trekker moet rijden???
Tja, een trekker, die heb ik nog niet gehad.
Ben benieuwd wat ie dan gaat doen.![]()
Maar ik wil er wel graag zeker een half uur van te voren opzitten. Dus waarschijnlijk zit er niets anders op dan dit.
kan schieten. 
mntj schreef:nou het verhaal. Rona heeft redelijk netjes gereden.
2e proef wat minder maar ze was af van de zenuwen lijkbleek kopie.dacht dat ze zo van dr pony af zou vallen. dus niet zo netjes en hij was stout in de galop. sprong steeds overkruist aan.
Is ze toch met 198 punten 1e geworden in de eerste proef.
2e proef dacht ik 2e. ze heeft een super mooie mega beker gewonnen.
en alleen de 1e proef telde mee voor de winstpunten dus dat is top. ben super trots op mijn dametje.en de wilde bospony.

mntj schreef:in het regelement staat dat als iedereen in van de groep in de bak losrijd je er mag rijden anders moet je uit de wedstrijd ring blijven, maar de buitenbak is toch super???
xan schreef:mntj schreef:in het regelement staat dat als iedereen in van de groep in de bak losrijd je er mag rijden anders moet je uit de wedstrijd ring blijven, maar de buitenbak is toch super???
Ja, de bak op zich is wel goed, alleen ben ik de hele winter nog niet in de buitenbak geweest (schijtert !)
Dus is denk ik niet zo'n goed idee.
hahahha.Alleen om te longereren xan schreef:mntj schreef:in het regelement staat dat als iedereen in van de groep in de bak losrijd je er mag rijden anders moet je uit de wedstrijd ring blijven, maar de buitenbak is toch super???
Ja, de bak op zich is wel goed, alleen ben ik de hele winter nog niet in de buitenbak geweest (schijtert !)
Dus is denk ik niet zo'n goed idee.