De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:53

heeee
sorrysorrysorry dat ik er de laatste tijd niet was maar ik heb het zo druk |(
heb gelukkig wel weer bij kunnen lezen

en het lijkt wel of ik alleen maar ongeluk kan krijgen:
- ik loop door de woonkamer loop ik tegen de barkruk aan dus mijn teen heeft 2 dagen pijn gedaan
- ik heb bij springles weer mijn rug verekt en alles doet nog steeds vreselijk zeer en kon vrijdag's niet een in de les mee rijden dus ben op de helft maar gestopt omdat alles toch alleen maar zeer deed
- ik kan niet slapen en daardoor lukt leren niet :(

zo dat was mijn zeur minuutje weer!! :D

yas: gelukkig dat het beter gaat met je oma :D

mar: leuk dat je weer hebt gereden, jammer dat ze zo'n bommetje is

fleur: graag gedaan en wij gaan gewoon naar outdoor gelderland ik overtuig mijn ouders wel zodra ze maandag terug zijn

dees: veel sterte met je operatie

en nu ben ik er waarschijnlijk weer een paar dagen niet omdat ik zoveel moet doen aan school, want ik heb weer tentamens ;(

ooo en yas, ik kan daardoor zondag ook niet komen ;( hoop dat je het begrijpt

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 22:11

go orrie =:) haha het lijkt me zo'n leuk paard he!

Wat raar dat hij bij jou niet kreupel loopt, is ellis soms wat zwaarder als jou?
Ah je geeft de reden al, die heb ik niet gelezen, hihi. maar dat kan hem wel wezen ja :j

ik heb eigenlijk fleur erg weinig gesproken, waren steeds ong 5 minuutjes..
Ik snap het ook wel eigenlijk, ik zou dan ook meer bezig zijn met m'n vader.

oeh laura :(:) succes op school he!

Ik heb vanmiddag weer kunnen rijden, en ze pakt het echt super op. volgens mijn gevoel ging ze even een stukje omlaag en liep ze gewoon lekker nagevelijk :+: serieus, hetlijkt gewoon als we al maanden rijden := ze loopt zo lekker en zo soepel.. ik ga er tenminste lekker van profiteren nu het nog kan :)) En ze ze is me toch opeens rustig en meegaand :)) ze was eerder zooo druk en ze protesteerde ook wel eens. Ooh en we gaan ook kijken naar een nieuw passend zadel :# :# :#

Oh, ik schrok vanmiddag trouwens echt, over 2/3 weken heb ik mijn toetsweek al. en we moeten met sommige vakken nog beginnen met onze stof die we dan krijgen! ik ben daarom voor bio al een stukje vooruitgewerkt. ook ga ik alvast beignnen met doorlezen van bio. dat is echt abnormaal veel (ook voor examen!) Ik ga straks even bezig met ecoverslag, moet volgende week klaar en ben nog niet eens op de heflt. dus ikga het ook lekker druk krijgen. deze weken hebben we nog geen proefwerken, alelen volgende week 1/2 en daarna pww... dat word lachen..

_Yasmine_

Re: Ponykamp Ini Slot! (week 1) =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:56

ik kwam er ook achter dat we veel huiswerk hebben,,
voor handvaardigheid nog maar 2 lessen... en dan moet ik nog 2 werkstukken maken :oo

maar ik ga weer... ik lees vanmiddag wel uitgebreider ;)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:59

wat een poedersuiker verjaardag... volgende keer sla ik denk ik over :(

slaap lekker allemaal!

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:36

ojeeee was het niet leuk???
wat is er gebeurt??

ik heb vandaag mijn wiskunde tentamen gehad en het ging echt heel erg goed *\o/* dus ik ben zo blij want ik zag het meest tegen wiskunde op omdat ik die altijd verpest :(:) dus nu even hopen dat ik een goed cijfer heb -:)

maar ik moet weer verder met leren

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 14:37

Yas gefeliciteerd meid :*

Maar wat is er gebeurd? :oo ik pb je wel even :j gaat wat makkelijker :)

supe rlaura =:) hihi ik ben ook al zo'n ramp in wiskunde. ben blij dat ik het kon laten vallen O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:48

mooi laura..

ik had je pb marije, ik ga zet hem ook wel even hier neer ;)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:49

nou er is echt niemand gekomen..
ja:
-ouders van niels + zusje
-oma (opa niet die heeft longontstekend beginnend..)
-tante en oom
- één van de buren

en dan paar vrienden maar die waren binnen het uur al weg.. :(
dus was niet echt een super gezellig iets.. ik had wel verwacht dat er meer mensen zouden komen :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 12:52

dat is zeke rnie tleuk!

Weetje, bij mij op mijn verjaardag kom took haast niemand, gewoon omdat ze vaak betere dingen te doen hebben. of ik hebh er geen contact meer mee. dus ik vind opzich dat jij best wel veel mensen hebt ontvangen.... ik krijg vaak alleen vrienden. en 1/2 tantes en 1 buurman. verder eigenlijk niet.. die rest woont te ver weg.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 12:53

buttt ikga dood vandaag

ik ga straks folders doen
daarna moe tik hw maken
ik wil no gmascha rijden
en ik moet nog naar het drop. kortom ik ga dooooooooood van de stress.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:05

rustig marije,.. chill.. * peace * :+

heb je het nog gehaald?

ik kan voorlopig weer niet rijden meneer oregon heeft rugpijn dus er kan geen zadel op komende dagen .. wordt dus maar longeren en losgooien :) moet maar!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:35

stilte...

ik heb trouwens een 7,3 gehaald voor mijn mondeling engels.. echt een meevaller omdat hij altijd over mijn acent begint.. dat zou australisch klinken? prima toch... iedereen snapt me toch wel..

ik mag deze week dus niet meer op oregon rijden.. hij heeft erg veel rugpijn en vrijdag kan die pas behandeld worden.. dus tot die tijd kan ik er niet op maar alleen losgooien en wandelen..

ze willen trouwens mijn oma in dat *piep* verzorgingshuis terug stoppen.. weten jullie iets om dit tegen te houden? daar gaat ze namelijk echt wegkwijnen en dat wil ik liever voorkomen :)

hoe is het inmiddels met jullie? nog iets van fleur gehoord?
hoe staat het er voor met de tentamens?
is mascha nog een beetje te handhaven?

xxx

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 12:08

=:)

hihi ik ben er ook weer, heel druk met school gehad + computer lag er deels uit. internet he :)) haha. maargoedd. ik lees vanmiddag of vanavond bij, moet nu even mijn folders en zo doen, en ook nog naar de paarden, biodoen, moederliefhelpen en nog zelf wat dingen doen. gehehe word lachen :+ dus ik ga maar eens.hihi heb last van ontwijkend gedrag zeg :')

<3

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 15:25

hoi hoi

even een update over mijn vader, hij is sinds dinsdag weer thuis!! :D
het gaat weer goed met hem, hij zit nog wel aan de opiaten maar hij had het er vandaag al over om mee boodschappen te doen. :+

verder zit ik lekker in mijn tentamenweek maar die gaat tot nu toe goed! (een 8,8 voor wiskunde :):) )

en heb vandaag weer op Show gereden,
pfoe het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar dat is het soms niet hoor :P

zal zo wel een foto plaatsen <3 <--- heee een nieuwe emoticon :))

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 15:54

Afbeelding

Afbeelding

:~ <3

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:04

zooooo ik ben er weer even!!
oeh.... super nice! wat is het toch een leuk paardje <3
ik heb voor mijn wiskunde een 6.8 gehaald *\o/* ik ben er echt zo blij mee :D
en nu lekker tot dinsdag vrij en dan nog mondelingen en kijk luistertoetsen en dan zit deze tentamen periode er weer op :D en nu ga ik weer verder met de boeken nog een x lezen voor mijn mondelingen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:01

Go yas =:) =:)
mijn mondeling word 1 grote ramp. engels zowiezo brrr. moet er niet aan d enken :+

Hoe is de behandeling met orrie verlopen trouwens? loopt hij al wat beter? :j

Hm, het is jammer dat jij zo ver weg woont, ik heb stage gelopen bij een verzorgingstehuis die ech tzo lekker is. heerlijk ontspannen en d eoudjes lopen daar rond met ene lach! maar je moet wel kunnen kiezen, volgensmij. heb over dit onderwerp mijn stagebegeleider eens horen bellen met een vrouw. die zocht ook wat nieuws ofzo. langveerhal :j maar ik hoop dat het jullie lukt yas :j

Mascha is nu prima te handhaven, hihi ze is haar gepuber even kwijt en het is nu een schatje +:)+ :+: :+:

Wauw 88 op wisk :wow:

Dat hebik je zelf nog gezegd fleur, dat jonge paarden/groene paarden inrijden zeke rniet makkelijk is. wel daarintegen wel super gaaf :j heb het bij mas ook mogen doen, ben er naar mijn mening nog steedx mee bezig :j

Maar ik vind, dat show, voor een 3 jarige? zeker goed loopt hoor :j (overigens heeft hij een leuk dekje :9) Het ziet er lekker uit, hij gebruikt zijn achterhand volgen smij ook wel lekker. ik denk dat hij er zeker aanleg voor heeft.
Oh en fleur. 1 van de dingen die ik echt heb geleerd is, als het paard gaat klooien (wat mascha regelmatig doet, ik spreek uit ervaring :)) ) blijf rustig. gebruik je stem, - ik heb het geluk dat mas beleerd is voor de kar, als eerst. dus daar zitten de stemhul[pen uitermate goed in gestouwd :j- ze luisterd nog beter naar mijn stem, dan naar mijn benen :=maar goed. Een jong paard doorrijden is echt iets apart, maar probeer er zeker van te genieten, als de mogelijkheid er is, probeer wat lessen te nemen, en probeer met lianne te overleggen dat zij jou desnodos wat tips kan geven. ik had ergens gelezen dat zij daar wel ervaring mee heeft/had? maar ga zeker niet alleen aan de gang. ook heb jij het geluk dat show automatische al nageveljik gaat lopen, hij doet het igg snel uit zich zelf. dat is alleen maar prettig. dan loopt het paard lekker en ontspannen - ik rij op bommetjes, das pas lachen :)) - maar ik goed, ik stop met er om heen banketstaaf en lange teksten schrijven. ik vind het zo wel snor :))

goed laura!! :D mijn hoogsdte cijfer ooit op wisk is een 65 :') de rest allemaal 4en en 5en. ofzelfs nog lager :)) ik ben er gelukkig mee gestopt :)) stond een 3. was onmogelijk op te halen haha :))

Lekker dat je tot dinsdag vrijbent :j is het voorbereiden zoveel werk dan? je ws er toch al in de voorjaars ook al mee bezig toch?

Maar vandaag heerlijk op mascha gereden! dinsdag en woensdag oook|! ze heeft me flnik verbaasd deze week.ze liep uitermate lekker en soepel :j en ze gaat zelfs nu zelfs het nagevelijke opzoeken, gewoon zelf :+: dat is waaar ik naar al jaren streefde. gewoon, zonder te dwingen, trekken en kneepjes. gewoond at ze lekker zelf het opzoekt :j dat is dan het teken dat ze otnspannen is. ik voelde toen dinsdag wel dat haar rug naarmate ik langer reed en meer draaide, anders aanvoelde. een stuk fijner. een stuk luchterige. heel fijn was dat zeg :j Al loopt ze in de stap wel lekker, maar in de draf voel je wel een spanning. dan gaat ze weer omhoog. maar niet zo erg als eerst. ik denk dat ze nu eindelijk snapt het er mee is. gelukkig, uit d'r zelf! :+: :+: :+: :+: :+:

donderdag gsprongen, ging geweldig :+: ze had een energie en ze vond het ge weldig :+: hihi dat vind ze echt prachtig. ze is dan zo energiek echt zo lekker druk en ze voelde toen ook al lekker aan! hihi ze ging echt dikoverdrijven en springen. ze voelt dan zo l ekker aan. heb ook 1 dubbeltje gedaan. geweldig was dat zeg! op kamp ga ik zeker 2x springen met d'r en ik wil zo hoog mogelijk komen! :D

vandaag weer een gereden, ging best wel oke. niet zo goed als toen, want er was een trekker bij ons aan het werk, dus ze was behoorlijk gespannen en zenuwwachtig. omdat ze dat dooodeng vond :+ ze is ook 3x van schrik weggespurt, geheh :+ ik raakte daar alleen maar van ind e slappe lach. is zo grappig :') ze leek net konijntje _O- :+: hihi verder liep ze wel heerlijk soepel met d'r nek. het lijkt net alof ik haar al weeeeken elke dag rij, terwijl ik maar 3/4 x in de week kan rijden :))

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:04

ooh en ik mag even een opmerking maken O:)

Fleur en laura, ik begrijp best dat jullie het druk hebben met schoo. ik heb heb ook druk met alles en nog wat. maar heth kost maar 5 min om gewoon bijtelezen en te reageren O:) desnoods doe je het 1x in de week. doe ik ook. alleen als ik tijd heb. keertje overslaan mag best. maar ik kan gewoon daar niet tegen, vertel je wel je eigen verhaal (mag best, maakt mij niet uit, maar het is voo rons leuk als je ook op ons reageerd! :D ) en dan ga je weer weg.

Ik wil wel benadrukken dat ik geen zin heb in een discussie of whatever. dit is gewoon een kleine opmerking O:) en fleur ( :)) ) weet best dat ik dit dooooodpoepie vind, hihi. heeel vaak tegen ej gezegd :D haha maar dit is niet aanvallend hoor. gewoo even een opmerking O:) hihi

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:05

ooh fleur ik heb me zelf voorgenomen om zuinig aan te doen met btg O:) je reageerde gister ook niet op mijn smsjes, dus gehehe. nu krijg je koekje van deeg. toch zo ging ie toch? :+ of was het nou koekje van eigen deeg? :)) ooh brr spreekwoorden _O-

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:06

ieehh ik ga even omkleden. en computer uit zetten en wat bio leren. en het omweert hier. brrr :=

straks visite dus ik ga dan even beneden rondhangen enzo. hihi en vanavond optijd naar bedje O:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:10

oh en geheh. mijn computer staat nu us op mijn kamer, en ik heb nu draadloos internet. alleen, hij loopt niet zo hi moet lopen :)) heb maar evnetjse internet en dan valt het uit enzo. ikkom dus niet op msn omdat hij dan steeds kapt, vanwege de vele mensen di emet mij praten - kan er ook niks aan doen :+ - dus ik ben denk ik de komende dagen nauwelijks op msn. even kijken wat mijn vader gaat doen hiertegen :))

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:29

zoo marije is op dreef met d'r lange teksten _O-

hihi maar ik lees eigenlijk altijd bij hoor :oo >;)
maar vanmiddag kon het ff even niet dus was ik van plan om vanavond bij te lezen :))

en nu gaat Fleur bijlezen :Y)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:32

oh en ik type vandaag heeeel onsamenhangend. sorry :+

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:47

aawh balen van je verjaardag yas.. :(:) maaaaarr tijdens inislot gaan we gewoon je verjaardag inhalen!! =:)
nu nog een leuk cadeautje voor je verzinnen :))

ach australisch of engels accent, als je maar engels kan spreken toch! :))

aawh arme orrie, hoe is het nu met hem?? vind hem altijd zo'n knap koppie hebben!! :+:

jeetje is er geen mogelijkheid dat je oma ergens anders heengaat?

ooh en wij willen nog steeds je vissen te zien *-:)

waauw maar suuper dat het met mascha goed gaat! haha ze kan soms echt zo'n tutje zijn he :+
ben zo benieuwd wat ini van haar vind!! de eerste dagen bij ini zie ik mascha al zoefend door de bak gaan :))

onsamenhanend? is dat een woord? _O-

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:49

Verkoopster: Mevrouw spaart u ook voor de Gogo's?
Klant: Wat zijn dat voor dingen?
Verkoopster: Dat zijn speelgoed poppetjes voor kinderen.
Klant: Oh doe mij maar zo'n dildo, dat vinden die jongens wel leuk!

_O-