Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talida schreef:_Rijkie_ schreef:cordonbleu's
idem
Ik lust wel veel vlees en de dingen die ik niet lust zijn al genoemd
JoNew schreef:Oh dames die vakantie hebben![]()
Kan iemand vandaag en / of morgen New misschien in de grote of kleine paddock zetten. Hij mag niet in de molen en ook niet gereden worden namelijk 2 dagen. Gisteren zijn een paar wervels rechtgezet. Hij hoeft geen andere deken op, wel graag zijn masker en die hangt naast zijn halster.
Alvast bedankt!

Renee__ schreef:Lekker gourmet
Straks met de bus naar Haarlem 1 UUR. Misselijkheid.
Ben laatste tijd steeds met de bus en was vroeger ook altijd ziek, maar valt nu mee. scheelt dat er in die nieuwe bussen een airco zo hoog staat dat ik gewoon in mn jas moet wegkruipen...
Komt helemaal goed!

Talida schreef:Tal wil natuurlijk savonds even dr benen strekken he dat snappen jullie

_Fieke schreef:Talida schreef:Tal wil natuurlijk savonds even dr benen strekken he dat snappen jullie
In de molen? Ik ben dr toch, en veel hoef ik niet te doen
Paddock mag ze zo, molen ff de bovenste jas uit.
Talida schreef:Kan, ligt eraan hoeveel zin je hent om dr dekentjes af te doenPaddock mag ze zo, molen ff de bovenste jas uit.
Heb gister echt 20m naar mn halster lopen zoeken, vond ik hem tenslotte onder het het halster van radeche in een hoekje aan een haakje
.
.
.
.
_Fieke schreef:Ik ben er denk rond een uurtje of 5, zal ik dan New in de grote zetten en Mina in de kleine?
Als Belin hem al in de middag doet Jo, mag die dan nog een keer, want dan kan ik natuurlijk even op de lijst kijken of Belin het gelukt is
Hoef ik s avonds niet meer zoveel te doen!

Het klinkt iig al heel gezellig!