mAnDyXX schreef:zo dat zijn mooie punten Melody
dankje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mAnDyXX schreef:zo dat zijn mooie punten Melody
_Roosmarijn_ schreef:Ik vind een goede dressuurles ook super! En ook wel een basis die je moet hebben om veilig buiten te kunnen rijden. Maar als ik moet kiezen tussen 2 uur naar het bos en heerlijk in de natuur rijden of een dressuurlesje, dan toch wel het bosritje hoor!Maar idd de afwisseling is heerlijk.
Ik ga bijna altijd samen met Donna op buitenrit. Dandy en Gipsy vullen elkaar precies aan en zo hebben we topritjes!!
Ik heb de afgelopen weken zo veel geleerd over buiten rijden, vooral over rijden in het verkeer, daar had ik nog niet zo veel ervaring mee. Beer en ik raken steeds beter op elkaar ingespeeld, daar hebben wij geen dressuurles voor nodig
Toch pakken we ook buiten oefeningen mee, aangezien hij alleen maar buiten loopt. Blijft hij lenig van in lichaam en geest. 
Shetjjee__x schreef:ik heb weer een 5 voor de A-C lijn!![]()
Staat er ook bij waarom? Dan kun je er aan werken

hestejente schreef:Krijg jij eigenlijk als je stopt bij de manege nog les? Van dat mens met die vos misschien?Ik heb de afgelopen weken zo veel geleerd over buiten rijden, vooral over rijden in het verkeer, daar had ik nog niet zo veel ervaring mee. Beer en ik raken steeds beter op elkaar ingespeeld, daar hebben wij geen dressuurles voor nodig
Toch pakken we ook buiten oefeningen mee, aangezien hij alleen maar buiten loopt. Blijft hij lenig van in lichaam en geest.
En nee niet van dat mens met die vos.
Maar van de eigenaresse, die kan super goed les geven en weet heel veel, dus erg leerzame en leuke lessen.
met JLo naar het ging zo goed
Shetjjee__x schreef:omdat in september normaal volgens mij binnen is, en anders gewoon nog een keer pech en denk dat die daarna in december is en die is wel binnen lijkt mij!
Dat was ook meteen de eerste keer dat ik in de buitenbak reed, hellup!
_Anneke_ schreef:ben ik weermet JLo naar het ging zo goed
LieZ_Horses schreef:Mel? Msn doet het weer niet!

_Roosmarijn_ schreef:Jeltje, ja die moet ook mee komen kletsen!
Hebben we er weer een clubkampioen bij