Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmiepimmie schreef:hee joyce,
Hoe was het? Hoe laat ben je op stal? Ik denk rond half7 7 uur moet wel om half 10 weg heb nacht dienst
Laterz
DJoysDesignz schreef:Ey ik hoorde van Karin dat er in oktober alweer wedstrijd is.... doe jij dan mee steef?
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Ey ik hoorde van Karin dat er in oktober alweer wedstrijd is.... doe jij dan mee steef?
Jaa m'n moeder schrijft me morgen inWil je even nakijken dan
Doe weer mee met Robin
Kim; wat voor werk doe je eigenlijk?
Stef_Winston schreef:okeKan je weer foto's maken van mij
Haha
Wil je trouwens een keer een collageiets sturen van de foto's van ponykampWant die op de site staan vind ik niet de leukste xD
Nouja zegmaar dat je ze ff net als toen voor mijn boktprofiel zo doetWant er zijn zoveel leuke foto's! En ik wil er ff een aantal in mijn agenda
Eevj schreef:hardstyle vind ik verschrikkelijk, maar al vind ik techno en sneakerz enzo wel weer super
Eevj schreef:neee meneer blijft. Hij is nu mijn leasepony geworden, verkocht aan de stal eigenaresse. En heb nu alle dagen zorg over hem, gewoon van mij is die dus, alleen de kosten niet
.
Eevj schreef:neee meneer blijft. Hij is nu mijn leasepony geworden, verkocht aan de stal eigenaresse. En heb nu alle dagen zorg over hem, gewoon van mij is die dus, alleen de kosten niet
.
KarinW86 schreef:Ik heb der geloof niet zien staan hoor heb iedereen gelezen