xan schreef:YES IK HEB ER EEN WINSTPUNT BIJ !!!!
Blij, Blij, Blij.![]()
![]()
![]()
![]()
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:YES IK HEB ER EEN WINSTPUNT BIJ !!!!
Blij, Blij, Blij.![]()
![]()
![]()
![]()
smuidra schreef:ATE schreef:sorry capsloc stond aan
Had ik al gedaan. even zo goed bedankt voor de tip.
Wat zielig voor die pony maar 34 is wel een mooie leeftijd.
Ate kan je nu zelf weer internetten???????

Tytje schreef:Ja, goed hé, Xan. Lekker rijden hoor bij de Zaanse en wat een ontzettende aardige jury!!
xan schreef:Tytje schreef:Ja, goed hé, Xan. Lekker rijden hoor bij de Zaanse en wat een ontzettende aardige jury!!
Zijn toch allemaal leuke mensen, die friese mensen![]()
![]()
![]()
Maar inderdaad ik vond haar heel aardig, om dus nog even toe te lichten waar het bij mij beter kan.
En zij reageerde ook leuk toen ik (natuurlijk) weer keihard riep: YES EEN WINSTPUNT ERBIJ !
Zij zei, fijn dat er nog mensen blij mee zijn![]()
Nu moet ik natuurlijk a.s. zaterdag wat gaan doen met dat advies.
Dus gewoon gaan rijden, zeker weten wat ik wil !!!!! Niet te veel afwachten wat het paard gaat doen. Ik ga mijn best doen![]()
meelen schreef:Nee hoor, dat valt heel erg mee. We hebben wel lang staan twijfelen of we het wel wilde. Maar we zijn er heel erg blij mee. De andere muur krijgt een effen kleurtje. De vloer is nu een stuk lichter van kleur, en dat maak weer veel ruimer. Het is inderdaad een echte metamorfose, we hebben een heel ander huisLijkt je muur nu niet veel korter met die verticale strepen?
. winnitou schreef:
de groetjes van ons 3-en
. xan schreef:YES IK HEB ER EEN WINSTPUNT BIJ !!!!
Blij, Blij, Blij.![]()
![]()
![]()
![]()

XAN!!!
.
. LIQUITA schreef:Hahaha, liefffffff! De vloer ligt er nu ook helemaal in. Volgende week de andere muur behangen.

LIQUITA schreef:Hahaha, liefffffff! De vloer ligt er nu ook helemaal in. Volgende week de andere muur behangen.
xan schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, liefffffff! De vloer ligt er nu ook helemaal in. Volgende week de andere muur behangen.
Jullie zijn druk zeg. Maar het wordt vast heel mooi.
Wij wachten op de foto's
Er is cake, er is taart, er is appelsap...Ja, wij zijn de smurfen
LIQUITA schreef:Er is cake, er is taart, er is appelsap...Ja, wij zijn de smurfen
LIQUITA schreef:Er is cake, er is taart, er is appelsap...Ja, wij zijn de smurfen
_sandra schreef:hoi ate, inge denkt dat het geen mmijt is bij ate. ben je al een beetje wijzer?
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Er is cake, er is taart, er is appelsap...Ja, wij zijn de smurfen
en... cd al uit je hoofd geleerd?????? hallo trouwens allemaal

ATE schreef:_sandra schreef:hoi ate, inge denkt dat het geen mmijt is bij ate. ben je al een beetje wijzer?
ik denk zelf dat hij iets last heeft van mok

ATE schreef:_sandra schreef:hoi ate, inge denkt dat het geen mmijt is bij ate. ben je al een beetje wijzer?
ik denk zelf dat hij iets last heeft van mok