Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Heb alleen heel veel foto's niet meer omdat ik er steeds wat van mijn pc af moet gooien voor de ruimte. Dus de foto's die iemand op cd heeft haal ik er dan af...
tot nu! we hebben Gen lekker heeeel goed gepoetst en bij alle naarlingen wezen kijken, zit een leuk hengstje tussen.. daarna met wilde hengst heb ik lekker 2x het koeienpad gewandeld, en mevrouw was weer lekker boos maar durft niks te zeggen
kgaat nu ff met vriendin mee naar haar huis dan eten en met ze 5e weg macia gaat ook mee net besproken
, zal ze straks nog wel ff in t bakkie gooien saampies
. Kan nog ff duren voordat je ze allemaal hebt maus
ben benieuwd zeg maar dat kiran een schat is, en goed moet opletten
ahh.. nee hoor ze zullen wel lief zij.. ik ga
vriendinlief staat te wachten
?
mauss schreef:ik heb nu 11 mailtjes binnen van de 15 dus het schiet op
, ben al superlang bezig
we gaan een x met ze alle naar het strand
met BQ goed? is wel gezellig, Veer wij moeten nog naar yvon voor dat eene
Ugene2001 schreef:super_freek schreef:Hoe is het gister gegaan?
Gister ging wel goed, heb de man van maatschappijleer stil gekregen in n discussie (testen ze ook).
Had vandaag eigenlijk mijn laatste 2 mondelinge examens, kreeg alleen een hele erge aanval van die poedersuiker faalangst. Moeder heeft net naar die school gebeld en die zijn echt aardig.
Ze zijn deze week en volgende week nog bezig met examens en als ik het dan alsnog wil doen kan ik bellen en proppen ze me ergens tussen. Vind het echt super geregeld. Ga nu snel weer verder leren
_Sammy_ schreef:eyyyy.. Ja wanneer ga je nu mee?we gaan een x met ze alle naar het strand
met BQ goed? is wel gezellig, Veer wij moeten nog naar yvon voor dat eene
.. Dat tupperwarefeessie lijkt me ook wel wat!! Ben benieuwd of dat kan