Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Shenavallie schreef:Weet je wat ik nog wel eens terug zou willen zien? Die series van "De Poppenkraam" met Hugo en .... god, hoe heette ze ook alweer..... Henriëtte!Dan namen ze een groeipilletje en dan werden het "gewone" mensen. Dat vond ik echt keigoed, toen....
Shenavallie schreef:Weet je wat ik nog wel eens terug zou willen zien? Die series van "De Poppenkraam" met Hugo en .... god, hoe heette ze ook alweer..... Henriëtte!Dan namen ze een groeipilletje en dan werden het "gewone" mensen. Dat vond ik echt keigoed, toen....
Shenavallie schreef:Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg op! Welterusten allemaal en tot spreeks!![]()
z
lekker 
Shenavallie schreef:Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg op! Welterusten allemaal en tot spreeks!![]()

ATE schreef:Shenavallie schreef:Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg op! Welterusten allemaal en tot spreeks!![]()
:z
lekker
xan schreef:Shenavallie schreef:Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg op! Welterusten allemaal en tot spreeks!![]()
Jammer nog 4 blz, en dan zien we de nieuwe crea-bea uitspatting van Liquita !

xan schreef:Ik heb gezien dat Meelen onze paardenfluisteraar er ook is.
Maar ze moet natuurlijk eerst heeeeeel veeeeel bijlezen en dan
van de schrik bijkomen dat ze toch echt meegaat doen op de wedstrijd![]()

ATE schreef:dus nog ff 100 andwoorden geven
meelen schreef:hooi mensen:) hier even sanne
@liquita: ik had ook nog een foto gehad voor de collage maar mijn internet op me computer doet t niet en hij staat niet op de laptop dus dat is wel jammer:(
@iedereen: wie doet er allemaal mee met de springwedstrijden? ikke wel haha heb me gister ingeschreven voor de grap
gr Sanne
ATE schreef:zaterdag buurt bbq en zondag weer bbq dan in spaarnwoude met werk
meelen schreef:hooi mensen:) hier even sanne
@liquita: ik had ook nog een foto gehad voor de collage maar mijn internet op me computer doet t niet en hij staat niet op de laptop dus dat is wel jammer:(
@iedereen: wie doet er allemaal mee met de springwedstrijden? ikke wel haha heb me gister ingeschreven voor de grap
gr Sanne
LIQUITA schreef:ATE schreef:dus nog ff 100 andwoorden geven
Nou, dat is toch niet zo moeilijk...moet wel binnen een half uur, want om 23:30 uur ga ik de binnenkant van mijn ogen bekijken
ATE schreef:meelen schreef:hooi mensen:) hier even sanne
gr Sanne
ik doe niet mee maar rowan gaat op gipsy dus ik kom wel kijken

ATE schreef:zooooooooooooo vroeg
LIQUITA schreef:ATE schreef:
gr Sanne
ik doe niet mee maar rowan gaat op gipsy dus ik kom wel kijken
Tytje schreef:Hé Liquita, ik kan zondag ook niet vroeg hoor, het is namelijk jazz festival op zaterdag in Zaandam. Als het goed weer is, bel ik je wel.
LIQUITA schreef:ATE schreef:zooooooooooooo vroeg
YEP, morgen gaat om 6 uur de wekker, en zaterdag ook
ATE schreef:hee rot wekker