Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
.
. 
haha
, mn lamsvellen bontje kopen en een nieuw dekje! Ik heb echt nog geen flauw idee wat voor één.
)

Maar ik vind het iets te duur eigenlijk om het te delen met de andere leasers... Wat zal ik doen? Aanbieden dat zij het bontje ook mogen gebruiken onder Kai zijn eigen zadel, of zal ik 'm voor mijzelf houden?
Die man die Kai doet, heeft helemaal niets. Het meisje, heeft een shabrakje (zo'n blauwe met Burberry rand en klein bont stukje bij de schoft) en een halster + touw 
(komen dan nog
)
en heb nu dezelfde kleur peesbeschermers erbij overgekocht, nieuwstaat, van iemand hier op bokt
hahaha wat erg niet?
Ik vind het een beetje aandacht trekkerij, maar aan de andere kant ook wel weer heel zielig voor haar, en haar kindjes! Dat ze dit hun aan kan doen....
Het lijkt nu wel of ze een ziekte heeft ofzoiets! Groot en lang achterhoofd heeft ze zeg
Toen Demie Moore (weet niet precies hoe je haar naam schrijft?) kaal ging voor GI Jane, dat zag er nog leuk uit
Sence schreef:Volgensmij reageerde ze niet op San haar mails
HatsikiDildo schreef:Ja hebben jullie zo'n ruzie met haar gehad.
Ik weet wel dat ze echt alleen maar aan eten kon denken toe ging ik haar poetsen echt zij alleen maar proberen te eten.

Moet of werken of autorijden... Sterkte 

En ze reed echt perfect, was helemaal happy...