Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:29

Haha, tnx:)

Sprongen klaar zetten is gelukkig met zn allen zo gedaan:)

Lied

HENCO MET STRIKKKJEEEE!! LIEEEEEEF!!!!

Sandra91

Maar ik ga even een pizza in de oven gooien jum jum Haha!.
Tot zo Kusje.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:30

Lekker rijden vanavond!! En juul lekker rijden op vlieee!!
Ik ga mn opdr maar es inleveren:P

Sandra91

Ja gelukkig wel alleen die balken zijn zo verdomd zwaar Haha!.
Maar spreek jullie zo weer Kusje.

Sandra91

Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:26

@ Lupi, wat een geluk heb jij zeg! Ik ben benieuwd hoe Aranka er dan uit komt te zien!

Ik bied mij ook aan als testpersoon hoor, en Kai als testpaard Clown

Iedereen die op vakantie gaat, fijne vakantie en geniet ervan! Ik ben erg blij dat ik nu een weekje vakantie heb, ben er best wel aan toe Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:31

Hoe zien die hoofdstellen enzo er eigenlijk uit? Want dat wil Black graag weten, hij wil niet voor schut lopen Tong uitsteken haha

Dit was mijn laatste post, ga nu echt! Knipoog

Daaaaaaaaaaag

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:35

Haha... Jaja...
Voor de laatste keer: Have fuuuun!!!
Iedereen al verder aan het vakantie vieren?? Ik ben in ieder geval wel weekend aan het vieren:D:D Ik ga nu even mn schoenen poetsen, moet er morgen natuurlijk wel goed uitzien:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:38

Ik ga volgende week naar Bosgraaaaaaa Haha!, mn lamsvellen bontje kopen en een nieuw dekje! Ik heb echt nog geen flauw idee wat voor één.

Over de kleuren hadden we het al gehad, maar weet iemand toevallig leuke, goede dekjes in leuke kleur rond de 30,- die bij Bosgra te koop zijn?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:47

Zetten jullie wel een beetje leuke hindernisjes neer? Wij moeten daar ook over Tong uitsteken

Ik weet verder nog niets hoor, ik zag alleen net een western zadel liggen dus ik hoop dat ze ook dressuur spullen hebben Bloos)

Volgende week geen vakantie... maar wel een eigen ontwerp voor een DS titel maken! De titel waar we nu aan werken gaat ms niet door en dan gaan we die eigen uitbrengen Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:51

Ehm Pk hebben ze, HH, Eskadron, Anky dus alle collecties die ook op internet te zien zijn! Ze hebben ook voorjaarsopruiming volgende week!

Ik moet ook een bontje...ook fijn voor de drukplekken! Ik heb nu al zoveel eigen spul... niet normaal wat ik in 2,5 maand verzameld heb haha! Slecht voor mn portemonee... vandaar dat ik me ook als testpersoon opgeef Knipoog

Jaja ik ben nog steeds niet weg...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:54

Ik neem geen pad, sowieso geen Anky (verschuiven te veel bij mij onder het zadel) dus dan een PK. Maar als ik met pad rij, ga ik geen bontje gebruiken want dat is weer wat te veel van het goede. Dus ik ga dan een normaal shabrakje kopen, en dan mn bontje eronder Clown

Ik heb het bontje omdat mijn eigen zadel iets teveel op zijn schoft leunt, dus iets omhoog moet. Maar zijn eigen zadel heeft dat eigenlijk ook nodig Nagelbijten / Gniffelen Maar ik vind het iets te duur eigenlijk om het te delen met de andere leasers... Wat zal ik doen? Aanbieden dat zij het bontje ook mogen gebruiken onder Kai zijn eigen zadel, of zal ik 'm voor mijzelf houden?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:55

Hmmm nou ja als je voordelig uit wil zijn kun je gezamenlijk eentje kopen, maar als je niet delen wil dan zou ik hem zelf houden, ook makkelijker als mensen stoppen/weggaan...

Ik heb zelf nu ook een dik pad, en stop er nog een bontje onder, valt me reuze mee!

Anky schijnt idd dat het verschuift ja!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:00

Ik denk dat het komt omdat er geen rugvorm in de pad zit.

Het zou wel kunnen met een pad erbij, maar bij mij is er niet veel ruimte over bij de schoft, dus dan zou het te dik zijn.
Staat wel erg chique, bontje en pad!

Het zou wel goedkoper zijn enzo, maar goed ik heb ook een eigen zadel. En ik weet eigenlijk wel zeker dat ze het niet willen doen! Nou goed, ze moeten dan zelf maar ergens voor zorgen. Mijn zadel ligt dan in ieder geval goed!

Anders zeg ik het wel tegen ze, dat ze misschien samen iets kunnen kopen om ertussen te stoppen. Zij gebruiken zijn eigen zadel samen...

Ik ben echt de enige uit ons groepje die zoveel troep heeft Clown Die man die Kai doet, heeft helemaal niets. Het meisje, heeft een shabrakje (zo'n blauwe met Burberry rand en klein bont stukje bij de schoft) en een halster + touw Clown

Ik heb een zadel, hoofdstel, halster + touw, shabrakje en bontje Clown (komen dan nog Tong uitsteken)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:08

Achja, lekker toch om dingen voor je paardje te kopen:D Ik zou het idd ook niet samen doen. Is misschien nu even duur, maar dan heb je tenminste een eigen bontje. Kan je altijd nog gebruiken. En als je ook al eigen zadel enz hebt:P Dan zou ik het al helemaal zelf doen:D Ben benieuwd wat voor dekjes jullie kopen:D

Juuuul, straks kom je te laat voor de boooot!!!! Weg jij:D

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:12

Neeeee de boot gaat om 7 uur en ik wordt om 6 uur gebracht.... vandaar! Ik heb ook een nieuw dekje, maisgeel pad van HH, staat mooi op zwart! haha ergg ben ik!

Maar ik ga nu echt! ik doe de computer uit!

Doei doei!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:24

Oeeeeh, nice!! Staat idd mooi op zwart:D Ook bij bosgra weg?? Voordeel is dat heel veel wel op zwart staat:D

Doeeeeei!!!x

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:25

Nee bij Jumper, 50 % korting Haha! en heb nu dezelfde kleur peesbeschermers erbij overgekocht, nieuwstaat, van iemand hier op bokt Tong uitsteken hahaha wat erg niet?

Maar op zwart staat idd veel! Wil nog een felgroene/felblauwe voor van de zomer een bontje en dan is het wel mooi geweest voorlopig...

Ja ik ben nog STEEDS niet weg! Knipoog
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 23-02-07 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:27

Hebben jullie Britney haar nieuwe look gezien? Clown Ik vind het een beetje aandacht trekkerij, maar aan de andere kant ook wel weer heel zielig voor haar, en haar kindjes! Dat ze dit hun aan kan doen....

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:29

Ja ze is kaal, en daarom zit ze nu in een ontwenningskliniek, wat een doos! Echt wel een publiciteitstunt om weer even in de spotlights te staan na haar breuk met Kevin F.

Misschien moet ik ook maar kaal gaan, als je dan beroemd wordt Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:30

Haha Haha! Het lijkt nu wel of ze een ziekte heeft ofzoiets! Groot en lang achterhoofd heeft ze zeg Clown Toen Demie Moore (weet niet precies hoe je haar naam schrijft?) kaal ging voor GI Jane, dat zag er nog leuk uit Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:46

Jep, en natalie portman kaal was ook niet zo raar maar britney is gewoon lelijk... ooooo!!

Maar ik ga nu echt weg, ik zal jullie niet meer lastig vallen!

Bye Bye Cool

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:46

Hahaha! Doei doei, have fun!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:04

Sence schreef:
Volgensmij reageerde ze niet op San haar mails Nagelbijten / Gniffelen

Nee, maar ook niet op die van mij. Dat was omdat ze heel veel spam kreeg en die emil opgezegd heeft. Ze heeft nu een nieuwe.

HatsikiDildo schreef:
Ja hebben jullie zo'n ruzie met haar gehad Tong uitsteken.
Ik weet wel dat ze echt alleen maar aan eten kon denken toe ging ik haar poetsen echt zij alleen maar proberen te eten Haha!.

Dat was toen ze net hoefbevangen was geweest en ze nogal happig was naar gras.
Maar dat valt nog wel mee, ik ben getrapt, meegesleurd, naar gesteigerd... noem maar op, maar ik dacht echt niet dat het goed zou komen. Toch is het nu een braaf paardje, met nog maar een paar kuren Knipoog

@Lupi, ik bied me ook aan!! Alle maten en vormen zijn aanwezig op stal! Wat maakt hij allemaal eigenlijk?
Leuk dat je langs kwam trouwens! Kassa ging best wel goed moet ik zeggen, alleen je wordt er zo moe van Slapen
Veel plezier met springen en denk eraan, het paard doet het wel Haha!

@Lydia, ik heb ook geen vakantie Ach gut Moet of werken of autorijden... Sterkte Knipoog

@Sence, ik zou m'n bontje ook alleen houden. Het kom toch vaak voor dat het perongeluk kwijt geraakt wordt of kapot gaat. Als ze ook een bontje willen moeten ze zelf eentje kopen Lachen
Ik vind het trouwens heerlijk m'n eigen troep te hebben, hoef je geen rekening met anderen te houden en je weet zeker dat je de enigste bent die het gebruikt.

@Juul, veel plezier en als je al weer terug bent voordat je het leest: Ik hoop dat het leuk was en het weer goed was! Rijze!

OMG, ik heb nu anderhalve dag gewerkt, en ben nu al gebroken.. en nu moet ik morgen ook nog werken... Bloos

Jammerjammerjammer, de vrouw die dinsdag langs was geweest om bij te rijden heeft besloten het niet te doen.. Verdrietig En ze reed echt perfect, was helemaal happy...
Nu maar weer verder zoeken..