Ik zou als ik jou was een schoonmaker met verstand van paarden inhuren. Weet ze tenminste hoe je een kastje met spullen moet indelen!Hahaha achja, zolang ik er maar een beetje geld voor krijg is het ok.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou als ik jou was een schoonmaker met verstand van paarden inhuren. Weet ze tenminste hoe je een kastje met spullen moet indelen!

Wat een raar mens zeg! Dat valt me op van de laatste tijd, je hoort steeds vaker dat mensen ongevraagd iets met je paard doen. Ik zou er ook niet aan moeten denken als mensen zomaar naar mijn vz-paard zouden gaan. Nee, dan maar een schoonmaker die van kanariepietjes houd

)
), maar om nou te zeggen dat ik op dat moment dacht dat 't m'n jeugd verpestte, nee.
Pff, ik heb ook altijd maar 1 keer in de week paardgereden en dat doe ik al al 12 jaar. Kan niet zeggen dat ik me daar rot over voel 

Ken genoeg mensen die 't "moeten doen" met 1x in de week les en geen een van hen is duidelijk depressief om die reden.

Ze moet er gewoon uit!

Alleen heb ik volgens mij echt veel te weinig voor de antirol singel gevraagd. Er is wel ernstig veel interesse naar maar hij is onderhand verkocht. Nouja, ik moet er toch vanaf hoor, dan maar een beetje geld mislopen. 

Heerlijk al die stoffen. Snuf snuf 

Maar probleem is dat die man het zsm zou mailen maar ik heb tot nu toe nog niets gehad. Dat zou best nog eens tot zaterdag op zich kunnen laten wachten. Ben absoluut niet ongeduldig hoor
Maar ik ben ook niet zo'n type dat mensen achter hun vodden aan gaat zitten.