Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:25

Ok, geen schoonmakers dus Clown Ik zou als ik jou was een schoonmaker met verstand van paarden inhuren. Weet ze tenminste hoe je een kastje met spullen moet indelen!

Hahaha achja, zolang ik er maar een beetje geld voor krijg is het ok. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:28

Een schoonmaakster met verstand van paarden? Hebben we gehad, wou 1x heel graag mee naar m'n toenmalige verzorgpaard, ik gezegd oke, daarna was zij dus stiekem ook weer heengegaan, ik heb 't niet zo op mensen die zomaar aan m'n (verzorg)paard zitten, nee dankje dus. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:31

Ieuw da's echt eng Scheve mond Wat een raar mens zeg! Dat valt me op van de laatste tijd, je hoort steeds vaker dat mensen ongevraagd iets met je paard doen. Ik zou er ook niet aan moeten denken als mensen zomaar naar mijn vz-paard zouden gaan. Nee, dan maar een schoonmaker die van kanariepietjes houd Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:32

Heb btw al een leuke titel voor ons topic: Gezocht: HAF pad die je weg wilt doen. Maar wel gratis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:32

Ohja! En roze graag!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:36

Nouja dat was gewoon een vaag wijf...

Ik was toen ook 11 ofzo, en dat paard had beenproblemen gehad, was blij dat we weer een beetje netjes rond kunnen hobbelen, zij was mee en daarna wou ze d'r uitstappen, ik zei oke dan ga ik ff naar de stal nog even gauw wat pakken. En blijkbaar wist ze niet dat je vanaf de stallen door de bomen door toch nog prima uitzicht had op de rijbak: ik zag namelijk een bruin paard met een bepaald persoon door de bak galloperen en dat was echt niet perongeluk 't galopknopje indrukken ofzo... Ik was zo boos... Scheve mond

Maar die eigenaar had dus ook nog een AV op dat moment, en de volgende dag was de eigenaar nog niet geweest, en was d'r AV dus op een hele vreemde manier spontaan ingevlochten. Had zij dus gedaan...

Brr ik kan d'r echt niet tegen als iemand aan andermans paarden zit. Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:36

Vergeet 't roze zadel niet *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:43

Ieuw echt, dat mens is knetter! Ze had jou ook nog eens in de problemen kunnen brengen want straks was die eigenaar hartstikke boos op je ofzo. Gelukkig hebben jullie haar niet meer als schoonmaker.

Ohnee idd. Ik zal er ook even een linkje bij zetten van wat we precies bedoelen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:48

(Die eigenaar was ook niet helemaal 100% hoor Clown )

Ik las net ergens een topic over iemand en d'r jeugd is verpest want ze mag maar 1x in de week mag paardrijden en ze mag d'r lievelingspaardje niet kopen ofzo, vaag verhaal ik denk dat ik 't nog maar een keer door moet lezen om te kijken of ik d'r nog wat logisch uit kan halen. Maarre, wat zullen d'r dan een hoop mensen rondlopen die een k*tjeugd hebben gehad, ik vond 't ook heel erg dat ik de lievelingspony van m'n vorige manege niet heb kunnen kopen op dat moment (ze is gelukkig wel super terecht gekomen mede dankzij bokt Lachen ), maar om nou te zeggen dat ik op dat moment dacht dat 't m'n jeugd verpestte, nee. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:50

Hmm mss moeten we haar maar opgeven bij Jeugdzorg? Clown Pff, ik heb ook altijd maar 1 keer in de week paardgereden en dat doe ik al al 12 jaar. Kan niet zeggen dat ik me daar rot over voel Vork

Hmm mss zouden ze wel een leuk stelletje samen zijn geweest? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:55

Ik heb inderdaad ook 't grootste gedeelte 1x per week gereden, af en toe wel verzorgpaardjes tussendoor, ik was al dolgelukkig met die 1x in de week les. Nagelbijten / Gniffelen Ken genoeg mensen die 't "moeten doen" met 1x in de week les en geen een van hen is duidelijk depressief om die reden. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:57

Denk dat het gewoon een kind is dat aandacht nodig heeft. Ze moeten eens blij zijn met wat ze wel hebben. Het had ook allemaal anders kunnen lopen, je leven kan in een fractie van een seconde helemaal op z'n kop staan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:00

Inderdaad, dan is 'maar' 1x in de week rijden het laatste waar je aan denkt. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:00

Idd Scheve mond

Ik ga nu btw, m'n wekelijkse half uurtje 'ergeren aan Richie en Hilton' begint nl nu. Daarna America's next topmodel dus ik spreek je morgen wel weer Doei!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:01

*LOL*

Have fun Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:44

Hmm die b*tch van ANTM zit er nog steeds in Boos! Ze moet er gewoon uit!

Ik snap trouwens dat ene verhaal niet, nu kwam ze weer met heel iets anders over die vriend van haar moeder Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:04

Ik ben trouwens het nummer van de Country Mill in Nijkerk aan het zoeken maar volgens mij werkt de online telefoongids niet helemaal meer. Of ze bestaan ineens niet meer Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:06

Oh, gevonden. Alleen nemen ze nu niet op Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:33

Lukt 't nog? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:54

Hihihi nee Clown

Goh, alweer een giftige wolk op weg naar Zaanstad. Wat een gastvrije gemeente hebben wij toch Vork

Heb net een deel van de spulletjes verkocht, gelukkig dan ben ik daar vanaf Go jij! Go jij! Alleen heb ik volgens mij echt veel te weinig voor de antirol singel gevraagd. Er is wel ernstig veel interesse naar maar hij is onderhand verkocht. Nouja, ik moet er toch vanaf hoor, dan maar een beetje geld mislopen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:56

Jullie vragen gewoon om al die giftige dingen. *LOL*

Nouja ben je daar iig weer vanaf. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:00

Ja geweldig he? Clown Heerlijk al die stoffen. Snuf snuf Lachen

Ben idd ook blij dat ik ervanaf ben, weer een beetje ruimte en een extra'tje kwa geld.

Ik heb btw contact gehad met Country Mill, de pads zijn 80cm lang. Zit er echt serieus over te denken om er een te kopen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:02

Ik ooook, maar dan wil ik wel weten hoe de kleur eruit ziet. *LOL*

Je houdt wel van gevaarlijke chemische stofjes he? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:06

Ja hoor! Ik ben gewoon de halve dag stoned hier in Zaanstad Dromen

Idd, ik zit dus ook met de kleur. Hoewel ik zachtroze ook echt schattig vind Lovers Maar probleem is dat die man het zsm zou mailen maar ik heb tot nu toe nog niets gehad. Dat zou best nog eens tot zaterdag op zich kunnen laten wachten. Ben absoluut niet ongeduldig hoor Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen Maar ik ben ook niet zo'n type dat mensen achter hun vodden aan gaat zitten.

Wacht eens! Mss als jij ook een mailtje stuurt of je mss een foto mag? Mss word hij er dan aan herinnert en stuurt hij ons de foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:13