Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
danifur schreef:pfff... eindelijk doet bokt het weer! Hebben we hier nou zolang op gewacht shirley?!![]()
Ik ga toch slapen. Ben echt moe van deze dag, en dan nog leren ook!.. Moet weer even wennen hoor!
Zirano schreef:Naadje 24 ik weet niet hoe ik je een pm moet sturen(ben nog niet zo hier in thuis sorry.
Maar zonder dat ik het weet STERKTE.
Shirley is er al iets bekemd over jouw mams??
en met dit weer is t niet echt heel erg fijn om te fietsen
Azzaro schreef:goedemorgen allemaal! Nog mensen de vanochtend naar taams gaan vanuit purmerend? Ik heb geen autoen met dit weer is t niet echt heel erg fijn om te fietsen

Allano2502 schreef:goedemiddag mensen pff ben net terug van school echt te saai gewoon. en die DoortjeD mag nu wel ff vertellen wie ze is
ShirleyA schreef:danifur schreef:pfff... eindelijk doet bokt het weer! Hebben we hier nou zolang op gewacht shirley?!![]()
Ik ga toch slapen. Ben echt moe van deze dag, en dan nog leren ook!.. Moet weer even wennen hoor!
Ja Daan en dan is er ook nog een helemaal NIEMAND!!!!!!! Bah! Ik ga ook maar slapen want het is hier echt niet gezellig.....
toen maar om 23.30 uur gaan slapen
)