ben terug twas interessant de dressuur en het springen Ik heb king en baxter terug gezien baxter werd alleen wel niet bereden door karin deze keer maar door een andere meneer... Hij staat nu wel mank na het springen dus geen cross voor baxter morgen king deed het (uiteraard) goed met karin
yulan schreef:Halfuur mét tegenwind ,Charlotte , en 10 min anders Silver is vndg 3de geworden Aangezien ik een halfuur van je woon...
Hehe ,halve seconde bedoel je Ik moet maar m'n raam opendoen en kzie de achterkant van je huis en moest ik roepen, zou je me horen
En als ik door mijn raam kijk zie ik mijn overburen Nee ik moet door het raam van me ma kijken , en ik zie je eten
De rest : (der zijn er nog veeeeeeeeeeel meer hoor --> gevolg als ik een professionele camera in handen krijg )Dit zijn er maar weinig hoor
o mg dat is ook wel erg zeg ze mocht eerst bij jouw staan en nu verkopen ze der plots mss kan jij ze kopen?
Hm, ze kan nog niet veel hoor. Ik ken enkele paardjes met goeie papieren die meer kunnen, die al voor E3000 wegmogen.