Zometeen naar school , en heb les om 11:40.
Echt geen zin
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zag hier iemand die op het HWC zit. Daar heb ik ook opgezeten, 1 jaartje, en ben daarna naar het CSB gegaan.
)
muiszje schreef:ladyjoy: je hoeft niet per-se een doos te kopen van het postkantoor.. je kan het ook gewoon goed verpakken in plastikzakken of in een doos die je nog had liggen,. moet je wel ff op de PC naar en adress groot schrijven en in het klein jouw adress, ff uitprinten, eropplakken en naar het postkantoor brengen.
Lavandula schreef:Goede morgen allemaal!!
Pff zo naar de accupuncturist en daarna fijn de rest van de dag naar school!!
Ik heb nooit op het HWC gezeten, woon er wel bekant achter, maar had toen toch gekozen voor het Nieuwer-Amstel, daarna door de fusienaar het Casimir gegaan en ik zit nu al 4 jaar op het ROC in Amsterdam Noord. dacht ik meld ook maar even op welke school ik heb gezeten

Nu maar even naar de sportschool en daarna eindelijk weer paardjerijden
Was zo druk en ziek (beetje rare combi maargoed) dat ik het hele weekend niet heb ge-internet en jullie hebben zeker niet stilgezeten!
)
hihi geen idee hoe ik daar nou weer aan kom
). Dat wordt wat, ben amper begonnen en heb ook tentamens rond die tijd, dus das weer erg handig... Maarja, nu even niet hoor