Schawtje schreef:Trouwenss, er zijn echt 20.000 mensen in het bos, dus je hoeft geen poging te doen om te gaan crossen vandaag
Maai, daar ga ik straks lekker langs rijden met mijn stuiter paard... (nouja wandelen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Schawtje schreef:Trouwenss, er zijn echt 20.000 mensen in het bos, dus je hoeft geen poging te doen om te gaan crossen vandaag
mencis schreef:Lalalala, weet je wat lekker is?
Sophiee schreef:Hahahaa ja
En Roosje shizzle dinges, WAAAAROM zeg je nooit wat als je ons ziet.
Schawtje schreef:Ik vind het nog steeds een kütstreek dat jullie morgen niet komen
roosjuh1994 schreef:Sophiee schreef:Hahahaa ja
En Roosje shizzle dinges, WAAAAROM zeg je nooit wat als je ons ziet.
als je het tegen mij had was het omdat ik een beete gek aan het doen was met vriendinnen en omdat ik een vriendin van mij ERGENS voor moest overhalen
roosjuh1994 schreef:ja iets grappigs heeft sophe misschien wel gezien!!
roosjuh1994 schreef:vind jij vast niet grappig![]()
maar nouja vooruit,, zij heeft dus nog nooit gerookt en haar vriendje rookt en dan hebben ze dus nou ongeveer 3 jaar en nog nooit gezoentdus toen zei ik met nog een paar dan doen we het toch zo en toen deed zei dus gewoon de ene kant van de peuk in de mond hij de andere en toen vond ze het zo goor dat ze hem gelijk op de bek pakte
vraag me niet WAAROM!!!!
roosjuh1994 schreef:allebei en vooral dat ze hem op de bek pakte wat als het goed is net zo goor was
mencis schreef:roosjuh1994 schreef:allebei en vooral dat ze hem op de bek pakte wat als het goed is net zo goor was
Net zo goor als.... het roken?
mencis schreef:Oéh die manon is gaaf!
roosjuh1994 schreef:aan de brandende kant de peuk in je mond stoppen