En ik heb al iemand die foto's komt maken van me, voor antoinette. Dus als jij met mijn digitale camera wil filmen, als dat gaat lukken is antoinet ook weer blij.
En we waren als eerste van de 'volwassenen'. Was gisterenavond gewoon erg gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En fenna?
Kan ook mijn thermolaarzen aandoen, maar laarzen rijden gewoon voor geen meter
Moet eerst maar weer eens dan 2 weken met mijn thermolaarzen gaan rijden op Bowie, daar moet ik volgens mij nog het meest mee oefenen.
Ik hoor nog meer mensen die op Grimeur gaan dan op oxana
Naja zal uiteindelijk wel weer meevallen, maar wist niet dat hij nog zoveel fans had. Hij hobbelt toch redelijk, en bijna niemand vind fox leuk, terwijl ik die toch best op hem vind lijken.
)
we moesten d'r wel op de hoogte houden. 
)
.
Ik ga ook gewoon op vrijdagavond, weet alleen niet op wie. Niet op Foxje sas, vind ik niet zo leuk. Daar heb jij je wedstrijd al vaak genoeg op gedaan 

Maar wij rijden gewoon op zaterdag geloof ik omdat er geen aangepaste B is..

Ik vind het alleen zo gek, er is nu geen aangepaste B, maar diegene die dat vorige keer reden rijden nu toch in de B1, dus er zijn dan toch niet minder kinderen ofzo 

En je hebt altijd de friezen nog, dus je bent niet gelijk paardloos. Of je blijft tot we weer buiten gaan rijden! 

(mmm nu ik er zo over nadenk, we zeuren eigenlijk best veel hier, niet?)
Maar daar zou ik niet al te blij mee zijn want vorige keer was zijn bui zelfs zo erg dat Wil het inrijden ook maar aan aad overliet...