Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:31

Geen einde discussie zou ik zeggen

Als je niet wilt dat anderen zich in een discussie mengen moet je het via PB oplossen

Ik geef mijn mening en inderdaad, dat doe ik graag ( daarom is een openbaar forum ook zo leuk ) en als deze niet strookt met de jouwe, hoef je nog niet met drogredenen als 'kwestie van inlevingsvermogen' te komen.

Want ik weet niet welk punt je daarmee wil maken, maar het voegt in ieder geval niets toe aan de discussie.

Maar goed, ik heb mijn mening erover gegeven

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 20:35

Een discussie is nooit afgelopen zolang de meningen blijven komen en er een compromis is gesloten bijv. in de vorm van elkaars mening accepteren.

Openstaan voor de mening van een ander is iets dat respectvolle mensen doen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:43

Op zich hoeft een discussie niet afgesloten te worden met een compromis. Je kan het ook nooit eens worden, daarvoor kunnen mensen te verschillend zijn.

En ik kan zeker openstaan voor de mening van anderen, alleen vind ik het jammer als er met dooddoeners wordt gegooid als ' dat snap je niet als je het zelf niet meegemaakt hebt, kwestie van inlevingsvermogen'
En als er meteen op de man gespeeld gaat worden, tja dan ben ik ook nog niet zo maar klaar met een discussie. Want op de man gaan spelen vind ik niet netjes binnen een discussie op een openbaar forum.

debby_pam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:57

Denise1984 schreef:
O en dat jongentje wat mee was was niet mijn zoontje hoor dat was mijn irritante vervelende broertje.
Mijn zoontje is toch veel kleiner die hebben jullie toch ook wel is gezien? Monique (als ik het zo goed schrijf) moest daar toen een keer op passen

Zou niet eens meer weten hoe je zoontje er uit ziet dan . Ging er gewoon vanuit dat het je zoontje was haha.
Nou, dan vind ik je irritante vervelende broertje toch wel heel schattig .

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:56

Nou als je hem een dag om je heen heb gehad dan vind je hem niet zo schattig meer hoor hij heeft een vorm van adhd en is ook erg aggressief . Maar van z'n klompen schoonmaken was wel heel schattig ja. Hij is helemaal gek van Janneke de andere paarden zijn allemaal lelijk incl Nikki he deedejee .

hmm zal nog is rare filmpje's gaan plaatsen brengt wat leven in de brouwerij whaha grapje hoor.
Trouwens het filmpje stond al op het forum ik had heb gequote zoals wel te zien was maar goed ik zal het niet meer doen...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:12

Leuke discussie, maar ik zal me er buiten houden voor deze ene keer

Otje sprong bagger het weekend, die had na Barchem denk ik even het gat gezien Maar de verhoudingen zijn weer hersteld en het tweede parcours zijn we, na een communicatiestoornis op 1, weer naar de finish gereden
Voorheen had ik een paar weken nodig om zoiets op te lossen, nu lukt het ter plekke. Zou ik het dan toch nog leren

Ik denk niet dat ik volgende week naar oefenparcours ga Als het een beetje meezit(als ik practicum mag ruilen van de VU ) dan zit ik volgende week in België

Deedejee: misschien kom ik donderdag wel even kijken of spring je niet?

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 00:47

superlenie schreef:
Op zich hoeft een discussie niet afgesloten te worden met een compromis. Je kan het ook nooit eens worden, daarvoor kunnen mensen te verschillend zijn.

En ik kan zeker openstaan voor de mening van anderen, alleen vind ik het jammer als er met dooddoeners wordt gegooid als ' dat snap je niet als je het zelf niet meegemaakt hebt, kwestie van inlevingsvermogen'
En als er meteen op de man gespeeld gaat worden, tja dan ben ik ook nog niet zo maar klaar met een discussie. Want op de man gaan spelen vind ik niet netjes binnen een discussie op een openbaar forum.

Daarom staat er ook een compromis in de vorm van elkaars mening accepteren. Dat komt namelijk vaak na een discussie waarin de meningen verdeelt blijven voor

En idd is persoonlijk worden in dit geval niet netjes.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:44

Citaat:
Deedejee: misschien kom ik donderdag wel even kijken of spring je niet?

Uiteraard spring ik! Leuk als je komt kijken en jammer van Middenmeer, maar de mogelijkheid blijft open hoop ik? wil je er best benzinegeld voor geven hoor!

Vandaag met dressuurles cavaletti gelopen... schattig dat mijn springmerrie dan opeens doet alsof ze nog nooit zo'n enge balk heeft gezien hahaha.
Misschien dat ik vraag of ik ook in de maandagles mag meespringen... lekker vaak springen, joepie!

@Denise; ja je broertje leek erg schattig, maar dat ie zei dat Nik lelijk was.... beetje jammer weer.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:39

pff ik verveel me dood zit op school en er is niemand op msn en hier ookal niemand.. heb al 3 rondjes gelopen dus da's ook niet meer zo leuk ..

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:24

superlenie schreef:
Geen einde discussie zou ik zeggen

Als je niet wilt dat anderen zich in een discussie mengen moet je het via PB oplossen

Ik geef mijn mening en inderdaad, dat doe ik graag ( daarom is een openbaar forum ook zo leuk ) en als deze niet strookt met de jouwe, hoef je nog niet met drogredenen als 'kwestie van inlevingsvermogen' te komen.

Want ik weet niet welk punt je daarmee wil maken, maar het voegt in ieder geval niets toe aan de discussie.

Maar goed, ik heb mijn mening erover gegeven

Voor mij einde discussie....dan heb je namelijk ook niks meer om ertegenin te brengen

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:26

flair schreef:
Een discussie is nooit afgelopen zolang de meningen blijven komen en er een compromis is gesloten bijv. in de vorm van elkaars mening accepteren.

Openstaan voor de mening van een ander is iets dat respectvolle mensen doen.

Ik sta altijd open voor de mening van een ander..mits respectvol gebracht natuurlijk...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:27

superlenie schreef:

Dan toch nog even hier op reageren..op de man reageren..dat deed jij ook...op mij dus begrijp niet waarom dat niet zou mogen?? Is vaak zo he met een discussie....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:23

Hmm waar ben ik op de man gaan spelen dan?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:39

DeedeJee schreef:
Uiteraard spring ik! Leuk als je komt kijken en jammer van Middenmeer, maar de mogelijkheid blijft open hoop ik?
wil je er best benzinegeld voor geven hoor!

De mogelijkheid blijft gewoon open Ben nu zeker weten weg volgende week, misschien dat ik nog naar Mark Mul ga volgende keer dat daar oefenspringen is, maar dan moet ik volgens mij naar school.
Je kan natuurlijk ook een keer je les bij Jan overslaan en mee naar mijn instructeur. Daar staat ook altijd gewoon een parcours(incl. 'slootje', muurtje etc). Kost je alleen wel wat meer als het oefenparcours (en ik weet natuurlijk niet zeker of dat kan )

Citaat:
Vandaag met dressuurles cavaletti gelopen... schattig dat mijn springmerrie dan opeens doet alsof ze nog nooit zo'n enge balk heeft gezien hahaha.
Had Otje eerst ook
Citaat:
Misschien dat ik vraag of ik ook in de maandagles mag meespringen... lekker vaak springen, joepie!
Is dat een leuke les?

Ik twijfel nog of ik Otje mee zal nemen volgende week. Is wel gaaf, maar gaat me wel veel geld kosten... En het is zo'n geregel

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:52

superlenie schreef:
Hmm waar ben ik op de man gaan spelen dan?

daar waar staat dat je vind dat ik drogargumenten/redenen geef...dus op mij persoonlijk gericht

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:59

ja lieve schat, dat is aan jou gericht ( het was immers een discussie tussen ons ), maar daar versta ik op de man spelen niet onder
en werd met een dooddoener gegooid die ik al vaker gehoord heb ( in niet openbare situaties) en dat vind ik jammer. snappe vous?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:29

Gezellig hier

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:53

superlenie schreef:
ja lieve schat, dat is aan jou gericht ( het was immers een discussie tussen ons ), maar daar versta ik op de man spelen niet onder
en werd met een dooddoener gegooid die ik al vaker gehoord heb ( in niet openbare situaties) en dat vind ik jammer. snappe vous?

Ik snap jou wel...nu jij mij nog whaha....dat is jou mening dat dat een doodoener is maar niet de mijne natuurlijk....dus vond ik dat ook op de man spelen en niet respecteren dat ik er nou eenmaal wel zo over d8..snapez vous tooo??hahaa

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:53

hasten schreef:
Gezellig hier

Ja Kimberly daar kom je vast ooit nog wel achter dat het leven nou eenmaal niet altijd gezellig is whihi

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:42

De maandagles is de oude les van woensdag 19.15 uur...
dus weet niet of dat leuk is...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:48

Weet ik ook niet

Hoe laat is dat dan?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:53

Ik snap alles, ben zo begripvol
Nee ik snap je punt, fijn dat je de mijne ook snapt..
Is dat ook weer opgelost.

enne Hasten, ach een beetje discussie op zijn tijd moet kunnen toch? Ook al is het bijna kerst, het is niet altijd pais en vree

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:20

Oh hebben jullie het briljante Domino day musje topic op AM al gelezen?
Wat een heerlijk vermaak op een regenachtige avond

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:22

jah had het gelezen ja arm vogeltje.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:43

Ik vind het echt een ontzettend overtrokken gezeur...

Ergens klopt er toch iets niet Iedereen is over de rooie om zo'n vogeltje, rij je iemand dood of invalide met je stomdronken kop dan krijg je een paar uur taakstraf en een jaar ontzegging van de rijbevoegdheid...En daar hoor je nooit iemand over

Ben ik dan de enige die vind dat mensen het perspectief een beetje uit het oog verloren zijn?

(ik heb wel heel veel lol gehad om het topic )