Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
naadje24 schreef:ach straks ben ik geen manege veldt ganger meer,dus hoor ik er niet tussen![]()
meelen schreef:Hehe, eindelijk mag ik dan ook eens in de huiskamer.
Jullie zullen wel denken, WIE IS DIT NU WEER?! Nou ik ben de mama van Sanne en mede-eigenaar (ahum) van Bruno. Maar ik vind hem doodeng, dus Sanne rijd er het meeste op.
Om de voorgaande berichtjes heb ik lekker gelachen Liquita. Lezen is zeker erg moeilijk, zeker voor de dames in de leeftijdscategorie van Micky, Lord en Sanne.
ik hoor het morgen wel van je naadje24 schreef:gaan we een nieuw huiskamer topic op richten
sjorsie schreef:naadje24 schreef:gaan we een nieuw huiskamer topic op richten
Met als naam: Het GEZELLIGE topic
meelen schreef:Ik reed al toen ik 9 was of zo, bij Seignette in Assendelft. Toen jaren weer niet, maar je verleerd het niet. Op vakantie's wel gereden, en 2 jaar geleden 1 seizoen samen met een vriendin iedere woensdag bij Grardus gereden. Uiteindelijk hebben we Bruno sinds vorig jaar Dec. Die gaat echt loeihard, dat vind ik wel gaaf, maar dan in de natuur en niet in de les. Hij gaf mij dus ook meteen vliegles in de bak. Misschien probeer ik het nog wel een keer met hem bij de beginners.
Miko schreef:Hee allemaal,
Wat een ontwikkelingen allemaal weer...
Allereerst natuurlijk bedankt voor jullie felicitaties allemaal! Ik ben nog steed super blij met m'n nieuwe paardje, ze is zo braaf... Gisteren er voor het eerst op gezeten (hier, daar heb ik haar twee keer gereden) en ik geloof dat ik zenuwachtiger was dan zij... Ze heeft echt geen stap verkeerd gedaan.
@LordJ: wat een snoepie zeg, die puppie! Om op te vreten...
@Liquita: Hoe gaat het met het studiemateriaal? Vast al weer beter nu. Ze gaan inderdaad altijd zo zweten van die verdoving hè.
Oh ja, als jullie willen weten hoe Violiene eruit ziet... Kim (micky) kan verslag doen. Ik kwam haar vanavond op stal tegen, ze kwam naar Joy kijken.

LIQUITA schreef:Ik lees het anders...ik lees, dat ik de groeten moet doen van dat meisje van dat mooie mooie zwarte paard. Waarschijnlijk weet Sandra dan wel wie ik bedoel.

micky schreef:meelen schreef:Hehe, eindelijk mag ik dan ook eens in de huiskamer.
Jullie zullen wel denken, WIE IS DIT NU WEER?! Nou ik ben de mama van Sanne en mede-eigenaar (ahum) van Bruno. Maar ik vind hem doodeng, dus Sanne rijd er het meeste op.
Om de voorgaande berichtjes heb ik lekker gelachen Liquita. Lezen is zeker erg moeilijk, zeker voor de dames in de leeftijdscategorie van Micky, Lord en Sanne.
?????????????????????

Nikita12 schreef:staat pinto die bonte er eigenlijk nog ?

Nikita12 schreef:haha okee,
ik heb 1 keer op manege veld gereden en dat aws op die,
wel grappig dat ie er nog staat,
want het is al best lang geleden

??