manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:21

O ja mn dekje is oranje met een blauw randje, echt vrolijk!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:33

voicenel schreef:
Ja leuke foto's op t strand!
He bianz, ga je zondag naar het strand met de club?
Claudia, Hannie, Sandra en Monique volgens mij, gaan om 11 uur vertrekken naar het strand!
Ze vroegen of ik ook mee ging, maar dat leek me niet zo verstandig....toch bianz...!

Dat hoofdstel heb ik al 3 jaar, maar ik heb ong. 5 hoofdstellen, vandaar dat ze niet altijd allemaal in beeld komen!

Ehm Sandra
Ik heb zondag les met Chuwaz, dus ik denk het niet
Tenzij ze op een ander paard gaat

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:53

Hoihoi!
Nou Nel ik ben niet met de anderen naar buiten gegaan omdat Nero nog steeds niet hersteld is en dus nog niet zo lang mag rijden. Maar ben wel helemaal alleen naar buiten geweest over de B-weg en dat was echt gaaf!! Gestapt en gedraafd; kon de rem op een gegeven moment even niet meer vinden toen hij steeds harder ging en bijna in galop over wilde gaan op het asfalt, maar had er op de een of andere manier wel vertrouwen in dat hij zou stoppen. Gelukkig kreeg ik m uiteindelijk terug en heb toen elke keer overgangen gereden (lees: terug naar t stappen zodra t ging ). Ben echt blij dat ik nu alleen geweest ben en dat het best goed ging! Je nieuwe dekje is trouwens echt gaaf! Staat Voice heel leuk en is voor Koninginnedag meteen perfect! Hoe is t nu met je rug? Nog gereden vanmiddag?
Hoe is t met de anderen; afgekickt van een avondje niet stappen of toch nog geweest?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:46

Speciaal voor Bar even een foto van Nero met het blauwe dekje!

Afbeelding

Hoe is het trouwens met DAM Bar? Bij Wim nog goed uitleg gehad? (heb je m ook nog de groeten gedaan?) Nu klaar voor het tentamen?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:11

Nee bianz, ik heb niet meer gereden omdat Laeticia wilde rijden.
Wel tof dat je met nero stukjes buiten kan rijden!

Met mn rug gaat het goed!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:20

Hoi
Haha bekende foto van Nero Leuk dat je met hem buiten hebt gereden Bianca en dat het zo goed ging Nero ook weer helemaal blij

Wat was er op stal nou eigenlijk aan de hand met dat kind van Tessa? Want ze wilde er niet bij in de bak ofzo? Maar later toch weer wel? beetje vaag..

Haha ik heb Voice ook nog door de bak zien vliegen met dat meisje er op Mira was voorop aan het galloperen en Voice vloog er wel even achter aan Echt een grappige pony vind ik het

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:40

Heej, een nieuwe Paardoes-fan! Leuk dat je ook zo af en toe eens komt buurten!
Hoe was je laatste werkdag Nel? Afscheid genomen van alle dieren? En nu al hard aan t werk bij de Eendracht? Weleens een omschakeling lijkt me! Maar het komt vast helemaal goed. Kan je mij binnenkort ook niet eens een dressuurlesje geven op Nous?

Nou, gister niet uit geweest hoor, was met Marieke naar een toneelstuk van Daan Schuurmans en Angela Schijf. En hoewel dat echt heel tof was, kon ik mn geeuwen toch niet inhouden, was zo moe van t werken! Dus volgende week gaan we er gewoon weer voor, een avondje op tijd naar bed was ook heerlijk

En wanneer gaat die harde wind nou eens weg? Ben het beu om tegen de wind in t fietsen, dat al mn stroo van de kruiwagen waait en dat ik half van mn paard waai in de bak Kortom: WAAR BLIJFT DIE ZOMER??

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:08

Ik ben gisteren lekker naar de bios geweest, naar ice age 2... En wie ik daar toch tegenkwam joh! Haha leuk he Neline, dacht je net van me af te zijn !

Bianz, Wim heeft t nog goed uitgelegt! We deden het een beetje fout met de pijl en hadden er ook niet op gelet of het vlak ik het sagitale, frontale of horizontale vlak werd getekent. Maar nu weet ik dus hoe t moet. En je hebt de groeten terug hoor!
Het dekje staat Nero echt leuk, khoop dat je er veel plezier van hebt... Het past dus wel goed onder je zadel enzo?

Ik heb vandaag heel de dag gewerkt, op zondag heb ik altijd de leiding over de ijssalon en het was echt SUPER druk, ik heb nu dus ook echt veel pijn in mijn benen... Maarja kmoet ook geld verdienen he?!
Net nog even naar Sharon geweest, morgen ochtend ga ik lekker rijden. Ben namelijk vrij van mn stage, want ik moet ook nog leren voor mn toets van dinsdag!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:12

Hahaha Bar, dat van het vlak waren we al bang voor he! Dat wist ik dus echt niet meer! Maar hoe zit het nu met die pijl dan? Dekje pas perfect!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:39

hé Bianz bezig met een op fris cursus? *hihi, nou al je theorie kwijt! Nou volgens mij moet je mij ook egt geen lastige natuurkunde meer op laten lossen Raar hoe snel je dat allemaal weer kwijt bent hè. Járen bezig met t leren en binnen no time weer kwijt!
Egt super van Nero! Knapperd helemaal alleen naar buiten Tja en die rem, als je hem in geval van egte nood maar weet te vinden hè! *vrachtwagen* Dat blauw staat hem egt hele leuk, mooi dekje Bianz!
Citaat:
Hoe is t met de anderen; afgekickt van een avondje niet stappen of toch nog geweest?

Ja ik dacht, ga tog maar ff kijken Helemaal los gegaan gister, in mn eentje
Hihi, niet weesten stappen dus gister Heb netjes de hele avond op mn zusje gepast Eerst nog even wat aan mn portfolio geknutseld en daarna gezellie samen (o.a.) Dancing With de Stars gekeken, tja is weer eens wat anders dan Idols/ CSI en stappen
En Bar hoe was die tweede Ice Age, ongeveer even leuk als de eerste?
Citaat:
met Marieke naar een toneelstuk van Daan Schuurmans en Angela Schijf. En hoewel dat echt heel tof was

Hadden jullie nog goede plaatsen?
Citaat:
WAAR BLIJFT DIE ZOMER??

Tja.. dat vraag ik me ook wel een beetje af!
--> JOEHOE, Zomerrr.. waar blijfff je?!
(vanmiddag was t wel even heel erg lekkr weer, alleen die wind! )

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:55

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:50

Ja mn eerste dagje bij de eendracht was leuk.
Paardjes gevoerd, stallen gestrooid, paarden binnen en buiten gezet en heel wat maffe paarden gelongeerd!

Mn laatste dagje bij paardoes was emotioneel.
Ik ben overladen met cadeaus en vooral chocola, weet niet hoe ik het allemaal naar binnen moet krijgen...

Ja afgelopen zaterdag ook naar ice age 2 geweest, was erruggg grappig, vooral die eekhoorn met zn eikel....he Bar....

Ja hoor thirz, wil je best een keer les komen geven, maar misschien na mn trouwen, dan heb ik wat meer tijd!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:16

En mij ook Nel? (ik bedoel les geven)...

Zaterdag 15 april ga ik mee met de haflingerclub op buitenrit (strandrit) bij Burgh Haamstede... Dat wordt vast echt super gaaf... Echt al die hafjes bij elkaar... Dat wordt crossen!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:59

Leuk Bar, is er ook zoiets voor fjorden???
Les? Nou lesgeven als de nijpjes kan ik niet hoor!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 16:33

Citaat:
Zaterdag 15 april ga ik mee met de haflingerclub op buitenrit (strandrit) bij Burgh Haamstede... Dat wordt vast echt super gaaf... Echt al die hafjes bij elkaar... Dat wordt crossen!

Whieie! Hopen dat t weer dan ook een beetje mee werkt, en foto's maken hè! *hele Haffies invasie, mensen daar weten niet wat ze overkomt
Citaat:
Ja mn eerste dagje bij de eendracht was leuk.
Paardjes gevoerd, stallen gestrooid, paarden binnen en buiten gezet en heel wat maffe paarden gelongeerd!

Super dat je t naar je zin had, hopen dat t zo blijft. Zal wel tog!
Pff, mariekje mn hele rug deed zeer gister! Zitten deed zeer, lopen deed zeer, mn rechterarm optillen deed zeer, mn rug draaien deed zeer... K loop nog eens een hele les aan dezelfde kant van stud met C. *zal daar wel van komen denk ik. Lijkt me sterkt dat t is van een rondje hobbelen op Colle en zondag nog een rondje sjeesen op tankje Gabber. Maargoed vandaag was t allemaal al weer ver over, dus das mooi!
Nou ik ga me maar weer eens over mn portfolio buigen (grr, welke flapdrol bedenkt nou zoiets: een portfolio! ) Hoe is t met jouw portfolio Cis, schiet jij al een beetje op? Heb je al wat extra tijd gevonden? Ikke wel Eigenlijk hadden we morgen een hoorcollege, maar helaas hebben ze geen docent/ergotherapeut meer kunnen vinden die dat college wil geven = dagje vrij!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:21

Supergaaf Nel, dat je werk op de Eendracht bevalt! Weet je ook al iets over wanneer je eens een lesje mee mag draaien?
Altijd moeilijk trouwens als je ergens afscheid moet nemen, zeker als het emotioneel is; ben je er al een beetje aan gewend dat je leven nu echt niet meer standaard vol Paardoes is?
Enneh... gaan we trouwens snel een keertje samen naar buiten; nu ik alleen ben geweest merk je wel dat het nog veel gezelliger samen!
Leuk Bar, met allemaal Haffies op het strand! Heeft Shaar er ook al zin in? Hoe ben je eigenlijk daar aan gekomen dan? Als Nero ooit zover is zou ik het ook wel tof vinden mee te gaan!
O ja en hoe ging je tentamen vandaag? Je moet het mij ook nog wel even uitleggen van die pijl en dat vlak hoor, want nu wil ik het stiekem ook weer weten
Arme Anne, helemaal spierpijnerig omdat je zo je best hebt gedaan met C. in de les! Is het alweer een beetje minder? Moet je zaterdag maar gewoon ff heeeel hard dansen en je armen laten zwieperen, dan komt het zeker goed! Heb je er alweer zin in?
Mariekje waar ben je?? Ik mis je op bokt!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 19:38

zaterdag geen zwieperen voor mij hoor (nouja iig niet in de stad, tja en om nou lekkr te gaan zwieperen hier in de woonkamer liever niet! )
Ik heb maandag van half 9 tot half 11 tentamen (lees; half 6 bedje uit!) Is t niet egt verstandig om dan zaterdagnacht te gaan stappen, dan kom ik egt niet mn bed uit die maandag morgen. Als ik me dan tog uit bed weet te slepen, bak ik niets van dat tentamen... En omdat ik liever dat tentamen wel haal, ga ik zaterdag tog maar niet stappen *snik*
Dat zou natuurlijk ook kunnen, ik heb geen last van mn spieren door C, maar vanwege de afkick verschijnselen! *fantasie slaat op hol..*
Citaat:
Mariekje waar ben je?? Ik mis je op bokt!

beetje saaiig zo hoor!

Mooie ava hoor Bianz

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:01

Mn toets ging opzich wel redelijk en de DAM vraag ging goed Bianz! Dus daar ben ik wel blij om.
Kheb net lekker op Shaar gereden, ze was weer erg happy en luisterde gelukkig fijn!
Nu ben ik echt uitgeput na zo'n dag leren en toets maken...

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:12

hey hallo.........
ik leef nog gewoon hoor, maar heb de laatste tijd niet zo veelt tijd en puf om op bokt vanalles te typen...maar ik lees wel alles mee hoor.....af en toe.....lief dat jullie nog aan me denken en mij missen hahaha......

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:21

LuMy schreef:
Mooie ava hoor Bianz

Welke dan?! (Hij doet t niet bij mij..... )

Leuk Nel, als getrouwde vrouw mij lesgeven, zal ik extra hard mn best doen, ok?
Wauw, lijkt me erg gaaf met de haflingerclub op strandrit, je hebt toch wel een persoonlijke fotograaf mee he, want dat beeld willen wij ook zien!!
En Anne, vind ik wel weer jammer hoor, kunnen we gewoon niet samen zwieperen...misschien op de manege dan nog ff?

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 23:24

Ik heb nog steeds geen tijd gevonden...vandaag een herkansing verknald op school dus ik had het even helemaal gehad. Gelukkig dat mn moeder dan eventjes wil luisteren naar mijn tirade haha.
Fijn dat het met jullie allemaal goed gaat, fijn dat je het naar je zin hebt op de Eendracht je moet alleen wel alle paarden weer leren kennen (en die zijn maf lees ik?) Nou ik ga nu lekker naar mijn bedje toe zodat ik er morgen weer tegenaan kan
Veel liefs, Cis

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 11:15

Thirz schreef:
LuMy schreef:
Mooie ava hoor Bianz

Welke dan?! (Hij doet t niet bij mij..... )

En Anne, vind ik wel weer jammer hoor, kunnen we gewoon niet samen zwieperen...misschien op de manege dan nog ff?

Tja gisteraaf, toen Bianz de ava er net op had gezet deed die het nog wel. Bij mij doet hij t nu ook niet meer
Hihi, is goed gaan wij samen op de manege nog even zwieperen Tijdens t derde lesje ofzo? *loopt mn pa iig netjes in de bak *
Vind t zelf ook heel erg jammer dat ik nou alweer nie mee kan gaan stappen *zucht* Maarja ik sla me der wel door heen... denk ik *snif* Zodra ik wel een keer mee kan gaan stappen ga ik mee hoor!
Citaat:
vandaag een herkansing verknald op school dus ik had het even helemaal gehad.

Ah, Cis.. Das zo rot! en nu? Heb je dit jaar nog een herkansingsmogelijkheid of moet je nou wachten tot volgend jaar?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:18

Hoi!

Vanaf vandaag hebben wij in Middelburg nu ook een H&M ! Ik liep er langs toen ik een boodschap deed, jeetje, wat was het daar druk, denk dat het snel uitverkocht is!

Daarna wezen paardrijden, op de fiets onderweg zag ik ineens een zadel in de berm liggen, ik dacht al: wat doet dat daar, maar even verderop lag er dus een paard in de sloot. Echt een akelig gezicht. Gelukkig werd ie er al uitgehaald met een trekker en ik geloof dat ie ook nog wel normaal liep daarna, maar toch schrikken!! Sloten blijven enge dingen!

Nu ga ik maar eens naar mn werk, tot sinas!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:23

Thirz schreef:
Hoi!

Vanaf vandaag hebben wij in Middelburg nu ook een H&M ! Ik liep er langs toen ik een boodschap deed, jeetje, wat was het daar druk, denk dat het snel uitverkocht is!

Daarna wezen paardrijden, op de fiets onderweg zag ik ineens een zadel in de berm liggen, ik dacht al: wat doet dat daar, maar even verderop lag er dus een paard in de sloot. Echt een akelig gezicht. Gelukkig werd ie er al uitgehaald met een trekker en ik geloof dat ie ook nog wel normaal liep daarna, maar toch schrikken!! Sloten blijven enge dingen!

Nu ga ik maar eens naar mn werk, tot sinas!

Kom maar eens naar het zeeuwentopic..
Dat is zammetje met Amay, die zitten ook bij ons..

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:35

heejj nel
hoe is het op de eendracht
hopelijk goed
ik ga weer moe ff snel wezen doeg