Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voicenel schreef:Ja leuke foto's op t strand!
He bianz, ga je zondag naar het strand met de club?
Claudia, Hannie, Sandra en Monique volgens mij, gaan om 11 uur vertrekken naar het strand!
Ze vroegen of ik ook mee ging, maar dat leek me niet zo verstandig....toch bianz...!
Dat hoofdstel heb ik al 3 jaar, maar ik heb ong. 5 hoofdstellen, vandaar dat ze niet altijd allemaal in beeld komen!

). Ben echt blij dat ik nu alleen geweest ben en dat het best goed ging! Je nieuwe dekje is trouwens echt gaaf! Staat Voice heel leuk en is voor Koninginnedag meteen perfect! Hoe is t nu met je rug? Nog gereden vanmiddag? 
Leuk dat je met hem buiten hebt gereden Bianca en dat het zo goed ging
Nero ook weer helemaal blij 
beetje vaag..
Mira was voorop aan het galloperen en Voice vloog er wel even achter aan
Echt een grappige pony vind ik het
Leuk dat je ook zo af en toe eens komt buurten!
Kortom: WAAR BLIJFT DIE ZOMER??
!
Nou volgens mij moet je mij ook egt geen lastige natuurkunde meer op laten lossen
Raar hoe snel je dat allemaal weer kwijt bent hè. Járen bezig met t leren en binnen no time weer kwijt!Citaat:Hoe is t met de anderen; afgekickt van een avondje niet stappen of toch nog geweest?
Helemaal los gegaan gister, in mn eentje
Heb netjes de hele avond op mn zusje gepast
Eerst nog even wat aan mn portfolio geknutseld en daarna gezellie samen (o.a.) Dancing With de Stars gekeken, tja is weer eens wat anders dan Idols/ CSI en stappen
Citaat:met Marieke naar een toneelstuk van Daan Schuurmans en Angela Schijf. En hoewel dat echt heel tof was
Citaat:WAAR BLIJFT DIE ZOMER??

) Citaat:Zaterdag 15 april ga ik mee met de haflingerclub op buitenrit (strandrit) bij Burgh Haamstede... Dat wordt vast echt super gaaf... Echt al die hafjes bij elkaar... Dat wordt crossen!
Whieie! Hopen dat t weer dan ook een beetje mee werkt, en foto's maken hè! *hele Haffies invasie, mensen daar weten niet wat ze overkomt
Citaat:Ja mn eerste dagje bij de eendracht was leuk.
Paardjes gevoerd, stallen gestrooid, paarden binnen en buiten gezet en heel wat maffe paarden gelongeerd!
*zal daar wel van komen denk ik. Lijkt me sterkt dat t is van een rondje hobbelen op Colle en zondag nog een rondje sjeesen op tankje Gabber. Maargoed vandaag was t allemaal al weer ver over, dus das mooi!
) Hoe is t met jouw portfolio Cis, schiet jij al een beetje op? Heb je al wat extra tijd gevonden? Ikke wel
Eigenlijk hadden we morgen een hoorcollege, maar helaas hebben ze geen docent/ergotherapeut meer kunnen vinden die dat college wil geven = dagje vrij!
zaterdag geen zwieperen voor mij hoor (nouja iig niet in de stad, tja en om nou lekkr te gaan zwieperen hier in de woonkamer
liever niet!
)
*fantasie slaat op hol..*Citaat:Mariekje waar ben je?? Ik mis je op bokt!
beetje saaiig zo hoor!
LuMy schreef:Mooie ava hoor Bianz
)

Thirz schreef:LuMy schreef:Mooie ava hoor Bianz
Welke dan?! (Hij doet t niet bij mij.....)
En Anne, vind ik wel weer jammer hoor, kunnen we gewoon niet samen zwieperen...misschien op de manege dan nog ff?

Tijdens t derde lesje ofzo? *loopt mn pa iig netjes in de bak
*
*zucht* Maarja ik sla me der wel door heen... denk ik *snif* Zodra ik wel een keer mee kan gaan stappen ga ik mee hoor!
Citaat:vandaag een herkansing verknald op school dus ik had het even helemaal gehad.
Ah, Cis.. Das zo rot! en nu? Heb je dit jaar nog een herkansingsmogelijkheid of moet je nou wachten tot volgend jaar?
! Ik liep er langs toen ik een boodschap deed, jeetje, wat was het daar druk, denk dat het snel uitverkocht is! Thirz schreef:Hoi!
Vanaf vandaag hebben wij in Middelburg nu ook een H&M! Ik liep er langs toen ik een boodschap deed, jeetje, wat was het daar druk, denk dat het snel uitverkocht is!
Daarna wezen paardrijden, op de fiets onderweg zag ik ineens een zadel in de berm liggen, ik dacht al: wat doet dat daar, maar even verderop lag er dus een paard in de sloot. Echt een akelig gezicht. Gelukkig werd ie er al uitgehaald met een trekker en ik geloof dat ie ook nog wel normaal liep daarna, maar toch schrikken!! Sloten blijven enge dingen!
Nu ga ik maar eens naar mn werk, tot sinas!