. Heb het wat dat betreft allemaal al geregeld. Weet al welke verzekering ik wil, etc. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb het wat dat betreft allemaal al geregeld. Weet al welke verzekering ik wil, etc.
.

Het is een plaatje om te zien maar ze is vrij klein inderdaad...
.Astor schreef:Jane, Ja zo rot van Phil.... Zo plotseling ook... En je hebt het nu te druk om eventueel een paardje bij te rijden?
Manon, Nou het is een leuke uitdaging zo te horen en je favoriete ras haha!
Sabine, Ahw wat een leuke tink. Is alweer verkocht zo te zien!
Super leuk dat je langzaam gaat kijken naar een eigen paard. Hardstikke tof!
Had nog wel een leuke reus voor je maar die is helaas net verkocht.
Gina, Hoest met je fotografie meis? Leuk dat je met Balti in de waterbak hebt gereden.
Gaaf hoor, wel een keer foto's laten maken he
.
ben ook echt super blij met Xander hij vind het zo leuk al die oefeningen en dan als het zo vlug achter elkaar moet dan word ie heel heet hahaha. Bijv in de proeven nu zitten veel eenvoudige wissel galop stap, paar passen stap en weer galop. Alleen hij weet al wat er moet gebeuren dus soms heb ik 1 pas stap of helemaal geen stap en gaat ie alweer verder hahahah
slimmerd!
heerlijk!!
En dat is voor deze mevrouw moeilijk dat ze nu niet mag doen wat ze zelf wil maar daar werken we aan. Net als mijn verschrikkelijke rug houding, ik zit heel snel voorover als ze gaat versnellen, moet ik juist niet doen uiteraard
.

ben echt super benieuwd!!!

en de katten kwamen aanrennen toen ik riep en paarden stonden ons op te wachten
esprit kent nog alles en begon vrolijk met mij te spelen, blijf gek op die pony
Daar ben ik echt aan toe!