[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee__

Re: [HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:53

Jup :) . Heb het wat dat betreft allemaal al geregeld. Weet al welke verzekering ik wil, etc.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:39

Oh dat is fijn dat je met dat al alles op een rijtje heb. Waar ga je staan? Waar Rocky stond?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 18:08

Ja is een wel overwogen beslissing. Heb een vast contract voor onbepaalde tijd met ruim voldoende uren.
Ben ook bezig een pot op te bouwen. Als paardlief gouden hoefijzers nodig heeft, wil ik dit gewoon kunnen betalen, geen gezeik..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 18:26

Haha ja precies, verstandig! Ben benieuwd hoe het paard er uit ziet die straks in je stalletje staat :) .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 07:45

Nieuw toppertje Fiderweiss :D Pas net 4 geworden, wat vinden jullie er van?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 07:49

Jane, Ja zo rot van Phil.... Zo plotseling ook... En je hebt het nu te druk om eventueel een paardje bij te rijden?

Manon, Nou het is een leuke uitdaging zo te horen en je favoriete ras haha!

Sabine, Ahw wat een leuke tink. Is alweer verkocht zo te zien!
Super leuk dat je langzaam gaat kijken naar een eigen paard. Hardstikke tof!
Had nog wel een leuke reus voor je maar die is helaas net verkocht.

Gina, Hoest met je fotografie meis? Leuk dat je met Balti in de waterbak hebt gereden.
Gaaf hoor, wel een keer foto's laten maken he :D

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:40

Ik zag het filmpje al op fb. Erg leuk dier en je rijd zo netjes, jaloers! :D

Haha ja het is eigenlijk soort van mijn droompaard. Ze mocht alleen wel wat groter zijn haha.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:05

Leuke reactie Manon :D Het is een plaatje om te zien maar ze is vrij klein inderdaad...
Daarom wordt ze ook verkocht, maar ik ga haar wel eerst nog doorrijden en nog starten waarschijnlijk :D
Super leuk om te horen dat je mij netjes vind rijden haha! Ik mag wel nog meer op mijn schouders letten.
Maar bij het zien van het filmpje viel het mij zelf ook niet echt tegen. Geen spiegels daar op stal.... :P

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:57

Haha ik bedoelde dat die Arabier wat klein is maar wel verder mijn droompaard :) .

Vind die van jouw opzich wel leuk maatje hebben. Ja ik wil jouw houding hebben haha. Mooie stille benen heb je! Je rijd ook heel vriendelijk!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:06

Astor schreef:
Jane, Ja zo rot van Phil.... Zo plotseling ook... En je hebt het nu te druk om eventueel een paardje bij te rijden?

Manon, Nou het is een leuke uitdaging zo te horen en je favoriete ras haha!

Sabine, Ahw wat een leuke tink. Is alweer verkocht zo te zien!
Super leuk dat je langzaam gaat kijken naar een eigen paard. Hardstikke tof!
Had nog wel een leuke reus voor je maar die is helaas net verkocht.

Gina, Hoest met je fotografie meis? Leuk dat je met Balti in de waterbak hebt gereden.
Gaaf hoor, wel een keer foto's laten maken he :D

Ja vind het nog steeds heel erg!
Nee zou graag een paardje bijrijden! Mis het echt wel ik hoop in juni klaar te zijn met school dus de tijd komt ook weer! Wil gewoon 2 keer in de week weer lekker bezig zijn ermee maar is lastig

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:09

Zag het filmpje op fb Melissa! Wat een kanjer zeg! Ze zweeft ook echt! Heel leuk paard leuk dat je der mag rijden!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:58

Naar zeg Jane. Had ik ook helemaal niet mee gekregen. Komt vast wel weer wat op je pad :D .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:21

Had vandaag wat fototjes gemaakt. Ze mist behoorlijk wat spieren omdat ze voor mij lang stil gestaan heeft. Dus vandaar voornamelijk portret foto's :D . Volgende keer gaan we haar scheren en opmaken zoals op shows, dan gaat ze er helemaal anders uit zien :) .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 09:18

Ze is wel heel mooi Manon!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 09:21

Bedankt voor de reacties! :D ben ook echt super blij met Xander hij vind het zo leuk al die oefeningen en dan als het zo vlug achter elkaar moet dan word ie heel heet hahaha. Bijv in de proeven nu zitten veel eenvoudige wissel galop stap, paar passen stap en weer galop. Alleen hij weet al wat er moet gebeuren dus soms heb ik 1 pas stap of helemaal geen stap en gaat ie alweer verder hahahah :D slimmerd!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 09:22

Zo'n paard zie ik ook wel voor me voor jouw bien! Super leuk! Ben heel benieuwd waar je mee thuis komt uiteindelijk hihihi :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:35

Vanmiddag weer lekker het bos in met de paardjes :D heerlijk!!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:16

Dankjewel Noortje! Ik probeerde vandaag losgooi foto's maar ze is niet gauw onder de indruk haha.

Veel plezier Melissa, je hebt er top weer bij!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:26

Arrogantje was ze in de bak, wilde ook helaas alleen maar galoperen :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:59

Ik plaats wel veel foto's nu op deze pagina haha. Hierbij dan ook mijn laatste foto spam. Vandaag voor de 2e keer op Shap gereden. Vorige week was de eerste keer. Daarvoor is ze 3 maanden niet gereden. Meisje voor mij die haar leaste deed ook bijna niks met haar en als ze reed mocht Shap alles zelf bepalen. Kortom ze is een beetje verpest. Stilstaan bij opstijgen doet ze niet, draf is bij haar galop en dan zit er ook geen rem op, halthouden tijdens het rijden is onmogelijk... Oftewel een ongeleid projectiel. Het is dan ook elke keer een strijd met haar in het begin, ze gaat zo hard als ze zelf wil, en dat is hard... Na een halfuur wordt ze moe en geeft ze eindelijk op, steeds als ze gaat versnellen zet ik haar op een hele kleine volte waardoor ze niet kan aangaloperen. Hier paar foto's van vandaag, ze wilt steeds onder me vandaan lopen, helaas heeft ze nu iemand op haar rug die daar niet zo gediend van is. :Y) En dat is voor deze mevrouw moeilijk dat ze nu niet mag doen wat ze zelf wil maar daar werken we aan. Net als mijn verschrikkelijke rug houding, ik zit heel snel voorover als ze gaat versnellen, moet ik juist niet doen uiteraard :o .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:17

Ziet er goed uit Manon!!

Zaterdag mee nieuwe paard van mijn nicht op halen :D ben echt super benieuwd!!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:07

Ik vind het er wel goed uit zien hoor Manon! En dat je voorover zit valt ook heeeeel erg mee.
Als je net een tikkie meer rechtop gaat zitten met je schouders terug, dan zit je precies goed!
Ze loopt wel echt mooi op de loodlijn met haar hoofd! Je hebt er wel een leuk projectje aan zo te lezen! :) :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:46

vandaag nieuw paard gehaald! Is wel echt een projectje, heel arm bespierd enzo... maar hij kan echt heel goed lopen!! is destijds ook naar tweedebezichting van kwpn geweest, dus echt goed correct paard!! En weer heerlijk gereden op balti <3

maar pfff ben langs mijn oude stal gegaan.. omdat ik de eigenaresse nog steeds mag, plaatst ik de foto's maar niet online, maar ben wel even in janken uitgebarsten.. Tuurlijk, weet dat ik destijds ook beetje aan het prutsen was, maar zo had ik ze neit achtergelaten... Wat wel leuk was dat alle beesten mij herkende, zelfs de geit rende letterlijk in mijn armen <3 <3 en de katten kwamen aanrennen toen ik riep en paarden stonden ons op te wachten <3 esprit kent nog alles en begon vrolijk met mij te spelen, blijf gek op die pony

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:14

Bedankt Noortje en Gina, leuk om te lezen. Even een boost voor mijn zelfvertrouwen haha. Helaas loopt ze de hele rit niet zo maar dat komt met de tijd wel. Ik kan niet alles al in 1 keer willen. Vooral als je ziet van hoe ver zij komt.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:48

Volgende week zaterdag lekker even een weekje op vakantie :D Daar ben ik echt aan toe!
Gaan jullie nog op vakantie deze zomer?