Dat is lief van je dat je me naar huis brengt Wendy! Dan moet ik alleen niet vergeten extra veel snoepjes en dergelijke mee te nemen... (ook voor Boellie en Ulvy)
Janneke heeeeeeeeeeel erg veel plezier! Ik hoop dat jullie heel erg mooi weer hebben.
Jaja, komend weekend gaat het dan gebeurwen; het allereerste (onofficiële) wedstrijdje met Ascot! Meneer gaat het die dag druk krijgen, eerst dressuur, dan vaardigheid met koets (door pionnetjesparcours scheuren en daarbij de pionnetjes laten staan ) en dan...poprace! (men neme een weiland, een start en een finisch, vier overals gevuld met stro, vier haflingers onder het zadel, scheurt daarmee zo snel mogelijk naar de pop, laadt pop op, ruiter laadt zichzelf ook op (de manier waarop dit gaat is niet altijd 'opsteigen' te noemen ) en scheurt zo hard mogelijk naar de finisch. De haf die het eerst aankomt met ruiter én pop heeft gewonnen) *o/* Ben al aan het oefenen geweest. Racen gaat prima. Pop opladen ook. Maar dat wachten totdat ik ook zit..dáár gaat het fout!
zoo ik ben weer terug en het was zooo gaaf! we hebben weinig regen gehad en ik ben zelfs bruin geworden
ik heb op vrijdag deze dingen gezien: - gabriel rios - melon - kaiser chiefs - athlete (echt geweldig bandje, ben nu helemaal fan ) - franz ferdinand - the prodigy (ook leuk, maar die zanger ieeks die is eng..) daarna zijn we naar de camping gegaan en hebben we nog een beetje bij de tent gehangen en daarna slapen
zaterdag: - coopolitics (discussie tussen wouter bos, hilbrand nawijn etc.) - zuco 103 - brainpower - the motorcycle diaries (film over het leven van che guevara) - audiobullies - daarna zijn we naar zo'n tent geweest waar allemaal dj's waren, eerst naar een 90ties feest, en naar iets van reaggea enzo, heel gaaf! op deze dag kwamen nog veel meer andere bands, maar niet echt dingen die wij leuk vonden..
zondag: - korn - dropkick murphys - stukje van queens of the stone age - voicst - heather nova - incubus - en de foo fighters daarna nog even 2many dj's gezien en toen nog naar zo'n feest ergens
we wilden ook nog cabaret gaan kijken (de lama's en jan jaap van der wal) maar daar was het zooo druk, dat was wel heel jammer, maar verder was het echt super, volgend jaar ga ik weer
Marilyn Manson was tegelijk met de Audio Bullies geloof ik, en bij Nightwish was ook iets anders tegelijk.. dat was wel jammer, want je kunt zo niet alles zien wat je wil zien
@ Janneke, klinkt gaaf! Heb stukjes op tv gekeken, klonk ook tof! Maar hebben jullie het niet koud gehad? @ Emy; poprace gaat niet door. Vaardigheidstest ook niet en dressuur staat nog op wat minder vaste schroeven; Ascot heeft geïrriteerde peesschedes door overbelasting (lees; 4 dikke benen) Grr, ik dacht lekker vaker te kunnen rijden, maar in combinatie met 10 dagen wassen (betadine-kuurtje), antibiotica en influenca-vaccinantie blijkt dat niet zo'n geslaagdplan...helaas. Gelukkig is het verder niet ernstig en gaat het met koud water, stappen en speciale bandages wel weer over, maar kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Dit had ik vban te voren ook kunnen bedenken!
Er stond hier om 10 uur iemand voor de deur die twee boeken van me kwam op halen, terwijl we 1 uur hadde afgesproken! Dat doe je toch niet? Ik lag nog in mn bed en Anne moest dus opendoen (nadat ze wel minstens 5 keer op de bel had gedrukt, met de brievenbus had geklapperd, op de deur geklopt en nog iets had geroepen), lekker is dat...
Helaas; dressuurproefje met Ascot gaat niet door. Zijn benen zijn maar minimaal dunner geworden, en ik wil niet het risico nemen dat ik iets forceer. En dus rijdt ik morgen met een halfzusje van Ascot Kreeg van verschillende mensen haflingers aangeboden, maar wilde eigenlijk niet. Het wedstrijdje was voornamelijk leuk omdat ik het metAscot zou rijden, nu maakte het me niet meer uit. Maar een kennis van me heeft een halfzusje van Ascot voor zijn kleindochter, en had al bij de organisatie gevraagt of ik met Ilona mee mocht doen. Zij dachten dat het wel handig was voor de kleindochter; als ik eerst zou rijden, is de pony lekker rustig voor haar. Dat was ook de enige reden dat ik naar hen opbelde; dat het voor het meisje makkelijkrer zou zijn. Maar hen lijkt het juist beter als zij eerst rijdt, daarna mag ik knol zo gek maken als maar kan Kind vindt het ook wel grappig dat ik met haar pony meedoet (kent mijn ware aard nog niet ) Vandaag dus even geoefend, knol in de sop gezet, en dan wordt het morgen lol.
En? Hoe is het gegaan? Jammer dat Ascot nog niet goed was joh! Ga je wel een ander keertje met hem een wedstrijdje rijden?
Ik ben gisteren met mijn moeder maar weer eens verder gaan schilderen; de plinten en de deurpost dit keer (we doen muur voor muur, zodat niet mn hele kamer overhoop gehaald hoeft te worden). Daardoor heb ik vannacht in de huiskamer geslapen met Tommy. Was vreemd! Rond 4 uur 's ochtends kon ik pas goed slapen...
Ik weet het niet, hij is niet eens bij me komen liggen... Had ik wel verwacht trouwens dat hij dat zou doen.
Maar ik ben muur voor muur aan het verven, zodat er niet zoveel verhuisd hoeft te worden, dus ik slaap wel wat langer dan een paar nachtjes in de huiskamer. Best vreemd trouwens, in de huiskamer slapen...
Ja ik kan niet zo vaak meer op internet want zwager heeft de laptop vaak mee naar het werk (chauffeur) en onze pc is nog niet op internet aangesloten hier.
Hahaha, Tommy vond het misschien net zo vreemd als jij dat je in de huiskamer slaapt Wel slim om muur voor muur te doen, dan hoef alleen jij maar een paar nachten verhuisd te worden.