Gezellie. Enne Emy ik breng je wel thuis want ik moet ook even langs RBtje Dan hoeven we ons niet te haasten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gezellie. Enne Emy ik breng je wel thuis want ik moet ook even langs RBtje Dan hoeven we ons niet te haasten.
En ja ik heb de weg terug naar huis dus gevonden
) en dan...poprace! (men neme een weiland, een start en een finisch, vier overals gevuld met stro, vier haflingers onder het zadel, scheurt daarmee zo snel mogelijk naar de pop, laadt pop op, ruiter laadt zichzelf ook op (de manier waarop dit gaat is niet altijd 'opsteigen' te noemen
) en scheurt zo hard mogelijk naar de finisch. De haf die het eerst aankomt met ruiter én pop heeft gewonnen) *o/*

)
Ben benieuwd!
Grr, ik dacht lekker vaker te kunnen rijden, maar in combinatie met 10 dagen wassen (betadine-kuurtje), antibiotica en influenca-vaccinantie blijkt dat niet zo'n geslaagdplan...helaas. Gelukkig is het verder niet ernstig en gaat het met koud water, stappen en speciale bandages wel weer over, maar kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Dit had ik vban te voren ook kunnen bedenken!
Annetje schreef:Emy zegt tegen Janneke: Wij rijden vrijdag.
Kreeg van verschillende mensen haflingers aangeboden, maar wilde eigenlijk niet. Het wedstrijdje was voornamelijk leuk omdat ik het metAscot zou rijden, nu maakte het me niet meer uit. Maar een kennis van me heeft een halfzusje van Ascot voor zijn kleindochter, en had al bij de organisatie gevraagt of ik met Ilona mee mocht doen. Zij dachten dat het wel handig was voor de kleindochter; als ik eerst zou rijden, is de pony lekker rustig voor haar. Dat was ook de enige reden dat ik naar hen opbelde; dat het voor het meisje makkelijkrer zou zijn. Maar hen lijkt het juist beter als zij eerst rijdt, daarna mag ik knol zo gek maken als maar kan
Kind vindt het ook wel grappig dat ik met haar pony meedoet (kent mijn ware aard nog niet
)
Had ik wel verwacht trouwens dat hij dat zou doen.
Wel slim om muur voor muur te doen, dan hoef alleen jij maar een paar nachten verhuisd te worden.